- Η νέα έκδοση Pure κάνει 30 χιλιάρικα, τιμή «κανονικού» οικογενειακού & είναι καλύτερη από μικρότερα ηλεκτρικά (π.χ. Corsa-e)
- Υπάρχει ποικιλία στη γκάμα, βγαίνει με 4 διαφορετικές ιπποδυνάμεις και 4 μπαταρίες
- Η έκδοση GTX έχει ροπή όσο ένας V8 κινητήρας 5.500 κυβικών (545 Nm)
- Έχει στάνταρ οθόνη 12,9 ιντσών, μία από τις μεγαλύτερες στην κατηγορία του
Η νέα έκδοση Pure κάνει 30 χιλιάρικα, τιμή που θυμίζει «κανονικό» μικρομεσαίο & είναι καλύτερη από μικρότερα ηλεκτρικά (π.χ. Corsa-e)
Το μικρότερο ηλεκτρικό μοντέλο στην γκάμα της Volkswagen μέχρι τουλάχιστον να εμφανιστεί το ID.2, το μικρομεσαίο VW ID.3, αναβαθμίστηκε ακόμη περισσότερο, ένα χρόνο μετά το επίσημο facelift του. Ειδικότερα, πέραν των βελτιώσεων σε λογισμικό και infotainment, το VW ID.3 απέκτησε και νέα εισαγωγική έκδοση Pure για το Model Year 2025.
Η εν λόγω έκδοση Pure φέρει μπαταρία 52 kWh και ηλεκτροκινητήρα 170 ίππων, με την γερμανική μάρκα να ανακοινώνει θεωρητική αυτονομία 388 χλμ.. Όσον αφορά την τιμή του, είναι πολύ καλή για ηλεκτρικό μοντέλο (29.500 ευρώ με την κρατική επιδότηση), σε σημείο να θυμίζει... κανονικό hatchback βενζίνης. Για παράδειγμα, είναι καλύτερη κι από μικρότερης κατηγορίας μοντέλα (π.χ. Opel Corsa-e).
Υπάρχει ποικιλία στη γκάμα, βγαίνει με 4 διαφορετικές ιπποδυνάμεις και 4 μπαταρίες
Με την προσθήκη της έκδοσης Pure, το VW ID.3 έχει τέσσερις επιλογές στην γκάμα του (Model Year 2025), αναλόγως μπαταρίας και ιπποδύναμης. Με τον τρόπο αυτό, ενισχύει και τον εξατομικευμένο χαρακτήρα του, αφού υπάρχουν και διαφορετικά εξοπλιστικά επίπεδα.
Πιο συγκεκριμένα και συνυπολογίζοντας την Κρατική Επιδότηση των 9.000 ευρώ έχουμε:
- ID.3 Pure 52 kWh 170 PS: Από 29.500 ευρώ
- ID.3 Pro 58 kWh 204 PS: Από 32.200 ευρώ
- ID.3 Pro More 58 kWh 204 PS: Από 33.200 ευρώ
- ID.3 Pro S 77 kWh 204 PS: Από 35.200 ευρώ
- ID.3 Pro S 77 kWh 204 PS: Από 36.200 ευρώ
- ID.3 GTX 79 kWh 286 PS: Από 40.900 ευρώ
Έχει και... GTi έκδοση, το ID.3 GTX με 286 άλογα & ροπή ίση με 5,5λιτρο V8 βενζινοκινητήρα
Στην κορυφή της γκάμας έχει έρθει η... GTi επιλογή του ηλεκτρικού μικρομεσαίου, που βλέπουμε για πρώτη φορά. Πέραν της σπορτίφ σχεδίασης με τα πιο δυναμικά χαρακτηριστικά, το VW ID.3 GTX ξεχωρίζει για τον ηλεκτρικό του σύνολο. Στον πίσω άξονά του έχει τοποθετηθεί ένας ηλεκτροκινητήρας 286 ίππων, με μέγιστη ροπή 545 Nm, νούμερο αντίστοιχο με τη ροπή ενός κινητήρα βενζίνης V8 5.500 κυβικών. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 5,9 δλ., η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα, ενώ έχει θεωρητική αυτονομία άνω των 600 χλμ. (79 kWh μπαταρία).
Συνέχεια του άρθρου >>>Σελίδα 2 | VW ID.3 Pure: Από 29.500 ευρώ, φορτίζει στο μισάωρο |