Η απάντηση που πήραμε, στις πρώτες 100 γραμμές της, δεν είχε σχέση με τις ερωτήσεις μας, στις τελευταίες γραμμές όμως είχε τεράστιο ενδιαφέρον.
«Θα θέλαμε να απευθύνουμε μέσω του AutoΤρίτη μια ανοιχτή πρόσκληση σε όλους όσοι συμμετείχαν σε όλο το βάθος της έρευνας (καθώς πολλοί από τους συμμετέχοντες είχαν αναρτήσει δημοσίευση από το 2015) να επικοινωνήσουν μαζί μας στο τηλέφωνο 210 9981100, προκειμένου η ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της Volkswagen να μπορέσει να ασχοληθεί διεξοδικά με κάθε περίπτωση μεμονωμένα με την προσοχή που της αρμόζει.»
Δείχνει ότι η Volkswagen ταρακουνήθηκε από το δημοσίευμα μας και μπήκε στην διαδικασία να επανορθώσει απέναντι σε όσους είχαν παράπονα από την μάρκα.
Το θέμα βέβαια είναι πόσο ειλικρινές είναι αυτό.
Είναι σίγουρο ότι για το τουπέ και την έλλειψη σεβασμού, που καταγγέλετε, δεν μπορούν να γίνουν θαύματα, καθώς μιλάμε για μια ομάδα 1.000 ατόμων σε όλη την Ελλάδα, που θα πρέπει να αλλάξει νοοτροπία (τα τμήματα Εξυπηρέτησης Πελατών έχουν ειδική εκπαίδευση στο να είναι ευγενικά με τους πελάτες, έτσι όσο καλή και να΄ναι η δική τους συμπεριφορά, δεν σημαίνει ότι άλλαξαν νοοτροπία και όλοι οι υπόλοιποι).
Για όλα τα άλλα θέματα όμως που καταγγέλετε, πρέπει να σας δώσουν λύσεις.
Αν λοιπόν πιστεύετε ότι μπορεί να προκύψει κάτι καλό από την πρόσκληση της Volkswagen, πάρτε τους τηλέφωνο.
Εμείς θα βοηθήσουμε, δεσμευόμενοι ότι θα δώσουμε δημοσιότητα στο τι έγινε μετά την επαφή σας με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών. Αν μας πείτε ότι σας έλυσαν το θέμα, θα το γράψουμε. Αν μας πείτε ότι «μία από τα ίδια», θα δημοσιεύσουμε τη νέα καταγγελία σας.
Στόχος μας είναι να βελτιωθούν οι υπηρεσίες που απολαμβάνετε μετά την αγορά του αυτοκινήτου σας, ενώνοντας την φωνή σας, με όλους τους άλλους που τυχόν έχουν παράπονα.
Ετσι στη φάση αυτή, δεν θα σχολιάσουμε το γεγονός ότι δεν απάντησαν στα όσα καταγγέλετε, ούτε στο αν σκοπεύουν να αλλάξουν κάτι στον τρόπο που λειτουργούν και συμπεριφέρονται οι πωλήσεις και τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία τους. Θα τους δώσουμε χρόνο να δούμε πόσο ειλικρινείς είναι όταν καλούν όσους έχουν παράπονα να επικοινωνήσουν μαζί τους.
Όταν τους είχα ανάγκη με είχανε γράψει στα παλιά τους τα παπούτσια, δε δώσανε καμία σημασία στο ότι το αμάξι έβγαζε συνέχεια προβλήματα, στο ότι δεν είχα αμάξι να πάω στη δουλειά μου για βδομάδες και οι απαντήσεις τους ήταν τυπικές και χωρίς νόημα. ΠΛΕΟΝ έχω άλλο αμάξι VW δε θα πάρω ΠΟΤΕ ξανά στη ζωή μου και όποιος πάρει καλή τύχη!
Μια και "ξύνεται στη γκλίτσα του τσοπάνη" η vw Ελλάδος, έχω μία ερώτηση για δαύτους και θέλω μια σαφή και ξεκάθαρη απάντηση, χωρίς περιστροφές, βαρύγδουπες εκφράσεις και ασάφειες.
-Γιατί λύσσαξαν να πάρουν την αντιπροσωπεία της Skoda απ' τη Βιαμάρ, και όταν την πήραν απέδειξαν περίτρανα αυτό που φοβόμασταν και συζητούσαμε στο internet, ότι ήρθαν για να πολεμήσουν λυσσαλέα το πιο άξιο παιδί του group?
Πετσόκοψαν τις εισαγόμενες εκδόσεις μοντέλων, αυξάνοντας παράλληλα (με το καλημέρα) τις τιμές των ανταλλακτικών, ενώ ανακάλεσαν κι ένα σωρό άδειες εξουσιοδοτημένων συνεργείων, με δικαιολογίες ότι δεν πληρούν τα standards του Ομίλου. Όταν εμείς οι καταναλωτές δεν είχαμε κανένα παράπονο απ' τα συνεργεία, ίσια-ίσα που ήμασταν κατευχαριστημένοι.
Η απάντηση είναι εύκολη και γνωστή σε μας τους πελάτες. Διότι τούς τσούζει ότι τα Skoda είναι πολύ πιο vfm αυτοκίνητα απ' τα vw και προσπαθούν με το ζόρι να στρέψουν το αγοραστικό κοινό σ' αυτά, που είναι και αδικαιολογήτως ακριβότερα! Αμ δε σφάξανε..... αυτοί που αγοράζουν Skoda, το κάνουν φανατικά και ξέρουν γιατί. Για παράδειγμα, η καρότσα του Octavia σε όλους τους τομείς, θα έπρεπε να διδάσκεται στην αυτοκινητοβιομηχανία ως δείγμα απόλυτης επιτυχίας και παράδειγμα προς μίμηση.
Κύριοι της vw: Αλλάξτε μυαλά και ρότα, γιατί με το ζόρι ΔΕΝ πρόκειται να πάμε ν' αγοράσουμε αυτό που εσείς θέλετε και σας συμφέρει, σε τιμές μάλιστα πολύ υψηλότερες και χωρίς αντίκρισμα. Κάντε το όσο είναι ακόμα καιρός, γιατί κάποτε θα ψάχνετε 99 πωλήσεις για να τις κάνετε 100.........
Κύριοι του autotriti: Ελπίζω να τους σταλεί, διότι πραγματικά όλοι οι κάτοχοι Skoda - και δει ο τεράστιος στόλος των ταξιτζήδων - είμαστε έξαλλοι με το στυλάκι και τις πρακτικές της νέας αντιπροσωπείας.
Τώρα; Τώρα θα μας καλέσουν; Μετά από 14 χρόνια που δώσαμε κοψοχρονιά τα σαράβαλα σας με τους αποτυχημένους κινητήρες σας; Την εμπιστοσύνη μας και την εκτίμηση μας στην πάλαι ποτέ αξιόπιστη και εταιρία ανθεκτικών οχημάτων VW, τις χάσαμε χρόνια τώρα, κύριοι. Το διαζύγιο είναι οριστικό. Στην αρχή πρέπει να προστρέξεις και να διορθώσεις το λάθος σου. Μετά από τόσον καιρό, έχεις ξεχαστεί πλέον..
Θετική κίνηση αναμφισβήτητα... αλλά οι πράξεις μετράνε, όχι τα μαρκετίστικα όταν πέφτουν οι πωλήσεις... όταν σου χαλάει αυτόματο κιβώτιο ηλεκτρονικό (δεν ακουμπάς, δεν κουνάς τιποτε μόνος σου) στους 6 μήνες και σου το αλλάζουν χωρίς να σε ταλαιπωρούν για άλλους 6 μήνες (και αν) τότε θα πιστέψω οτι κάτι αλλάζει, μέχρι τότε άλλα λόγια να αγαπιόμαστε...
Συγχωρέστε με αλλά προσωπικά δεν βλέπω κάποια "μεγάλη επιτυχία". Ανέκαθεν, όποιος είχε παράπονα είχε δυνατότητα να απευθυνθεί στην εταιρεία για να τα επιλύσει και χωρίς τη "μεσολάβηση" της δημοσίευσης και τη δήθεν "πρόσκληση" της εταιρείας (η πόρτα της οποίας θα έπρεπε να είναι πάντα ανοικτή). Η επιτυχία θα σας καταλογιστεί (κατά τη δική μου ταπεινή κρίση) ΕΦΟΣΟΝ η εταιρεία ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΔΩΣΕΙ ΛΥΣΕΙΣ στα προβλήματα των κατόχων.
Εχω ενα golf tdi μοντέλο του 2011 παω καρεντα και τους λεω παιδια οταν ειναι κρυο και το βαζω μπροστα κουνιέται η καμπινα για 30 δεύτερα μπα παρε βαλε καθαριστικο για το πετρέλαιο που..s μπλε service σου λέει 135 για λάδια καντο 60 για τον λαό ρε συ vw λεμε να ριξουν τις τιμές.και βγαζει και λαδι πανω στο ψευτοκαπακο τωνβαλβιδων
Μπράβο για το έργο σας, αλλά γιατί κανείς δεν αναφέρεται στους κινητήρες Diesel EA189, που είχε ξεσπάσει το σκάνδαλο το 2015;
Στην Αμερική αποζημιώθηκαν κατευθείαν όσοι είχαν αυτό τον κινητήρα στα οχήματά τους, κι εδώ 4 χρόνια μετά ούτε λόγος...
Ποιος πρέπει να πιέσει, να κάνουν το αυτονόητο, τη δουλειά τους!
Θεωρώ ότι το άρθρο είναι ασχετο....απλά επιβεβαιώνει την προτίμηση σας στο γκρουπ...τώρα αν είναι επιτυχία το ότι θα καλέσουν ,αν τους καλέσουν ποτέ,τους ιδιοκτήτες να τους πουν τι;;;;;;ότι τόσο καιρό σας βλέπαμε σα ζώα και τώρα σας βλέπουμε σαν άνθρωπους;Μπόρα είναι θα περάσει.και ξανά σα ζώα θα τους βλέπουν.οποτε επιτυχία είναι για εσάς στο περιοδικό που στηρίζεται με κάθε πιθανό κ απίθανο τρόπο αυτή τη μάρκα...σας έθιξαν τη μάρκα οι οδηγοί κ αμέσως κινήσατε γη κ ουρανό...δεν είδα να κάνετε κάτι και με μάρκες η οποίες είναι στα χαμηλά πατώματα.....η προτίμηση σας είναι εμφανή και αμερόληπτη......
Όπως έγραψα και στα σχόλια για την Καρεντα, όταν πήγα να ρωτήσω για αγορά ενός Golf, με είχαν γράψει στα παλαιότερα των υποδημάτων τους, εριστικοί και αγενείς. Και βαριοταν να απαντήσουν σε ερωτήσεις μου για κόστος σέρβις η ανταλλακτικών. Ακόμα και για το αυτοκίνητο μου είπαν : να το, εκεί είναι, μπες δες το... Πλέον αγόρασα από αυτοκίνητο αλλά όποιος με ρωτήσει για VW , τους λέω τα χειρότερα
Πήγα για ευθυγράμμιση στην αντιπροσωπεία των Ιωαννίνων. Τους είπα έχω αυτό το αυτοκίνητο φτιάξτε την ευθυγράμμιση του. Δεν με ενδιαφέρει πόσο θα κοστίσει. Μπορείτε να το αναλάβετε? Η απάντηση ήταν θετική. Ζήτησα από τον τεχνικό να σφίγγει τις βίδες και παξιμάδια στις προδιαγεγραμμένες ροπές. Η απάντηση του ήταν' Μέχρι τώρα έτσι το έφτιαχνες?. Μόλις τελείωσε η ευθυγράμμιση βλέπω πως κάποιες τιμές ήταν εκτός' και του λέω με αυτά τι θα γίνει? Η απάντηση του ήταν πως η ευθυγράμμιση τελείωσε και πως έγινε σωστά. Πάρε μου λέει το αυτοκίνητο κάνε βόλτα να δεις πως πάει. Μετά τη δοκιμή γυρνάω πίσω και του λέω το αμάξι τραβάει δεξιά. Η απάντηση του ήταν πως τραβούσε και πριν την ευθυγράμμιση. Τότε εγώ τι ήρθα να φτιάξω? Όπως μπορείτε να δείτε διόρθωσε μόνο τη σύγκλιση στους μπροστινούς και την ίδια στιγμή χάλασε το κάμπερ μπροστά δεξιά, το κάμπερ πίσω δεξιά εκτός ορίου και το διασταυρωμένο κάμπερ των μπροστινών τροχών συνεχίζει να βρίσκεται εκτός ορίων (σχεδόν 2 φορές πάνω από το όριο) κατά τα άλλα η ευθυγράμμιση έγινε σωστά συμφωνα με τα λεγόμενα του τεχνικού. Σε όλη την διαδικασία ποτέ δεν ακολούθησαν τις οδηγίες του κατασκευαστή, δηλαδή πριν ξεκινήσεις την ευθυγράμμιση ελέγχεις τους τροχούς αν έχουν τζόγο, στη συνέχεια ελέγχεις πιέσεις ελαστικών και μετά ξεκινάς ευθυγράμμιση και όταν σφίγγεις βίδες και παξιμάδια πάντα με τη σωστή ροπή και γωνία δεν παίρνεις το αερόκλειδο να σφίξεις. Πριν κάποια χρόνια εμπιστευτηκα τη SKODA και αγόρα αυτό το αυτοκίνητο. Πλέον με αυτά που βλέπω και αυτά που κάνετε έχω χάσει την εμπιστοσύνηση μου τόσο στη SKODA όσο και στο VAG GROUP γενικότερα γιατί κάποιοι από τους τεχνικούς σας δεν ξέρουν τη δουλεία τους και αυτό που λέω το αποδεικνύω. Αν την ήξεραν η ευθυγράμμιση θα γινόταν σωστά και δεν θα πετούσε εξυπνάδες ο τεχνικός. Αφού δεν μπορείτε να τα συντηρήσετε τότε γιατί τα κατασκευάζετε?
Και παλιότερα autotriti είχατε "πει" στους αναγνώστες σας να πουν τα όποια παράπονα τους στην vw hellas τα γράψαμε όσοι θέλαμε, κ.τ.λ. και κάποιος εκπρόσωπος τους μας απαντούσε... επειδή κρατάω ηλεκτρονικό αρχείο και κλασσικό... στην ερώτηση που υπέβαλλα προσωπικά δεν πήρα απάντηση, μα κάτι σαν απάντηση... και αναρωτιέμαι τώρα αν το ίδιο θα συμβεί και τώρα; Κρίνω, κ.τ.λ. ΟΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ, ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΛΕΜΕ ΜΠΡΑΒΟ, Κ.Τ.Λ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΞΥΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΓΑΜΠΡΟ.-
Όταν τους είχα ανάγκη με είχανε γράψει στα παλιά τους τα παπούτσια, δε δώσανε καμία σημασία στο ότι το αμάξι έβγαζε συνέχεια προβλήματα, στο ότι δεν είχα αμάξι να πάω στη δουλειά μου για βδομάδες και οι απαντήσεις τους ήταν τυπικές και χωρίς νόημα. ΠΛΕΟΝ έχω άλλο αμάξι VW δε θα πάρω ΠΟΤΕ ξανά στη ζωή μου και όποιος πάρει καλή τύχη!
Μια και "ξύνεται στη γκλίτσα του τσοπάνη" η vw Ελλάδος, έχω μία ερώτηση για δαύτους και θέλω μια σαφή και ξεκάθαρη απάντηση, χωρίς περιστροφές, βαρύγδουπες εκφράσεις και ασάφειες. -Γιατί λύσσαξαν να πάρουν την αντιπροσωπεία της Skoda απ' τη Βιαμάρ, και όταν την πήραν απέδειξαν περίτρανα αυτό που φοβόμασταν και συζητούσαμε στο internet, ότι ήρθαν για να πολεμήσουν λυσσαλέα το πιο άξιο παιδί του group? Πετσόκοψαν τις εισαγόμενες εκδόσεις μοντέλων, αυξάνοντας παράλληλα (με το καλημέρα) τις τιμές των ανταλλακτικών, ενώ ανακάλεσαν κι ένα σωρό άδειες εξουσιοδοτημένων συνεργείων, με δικαιολογίες ότι δεν πληρούν τα standards του Ομίλου. Όταν εμείς οι καταναλωτές δεν είχαμε κανένα παράπονο απ' τα συνεργεία, ίσια-ίσα που ήμασταν κατευχαριστημένοι. Η απάντηση είναι εύκολη και γνωστή σε μας τους πελάτες. Διότι τούς τσούζει ότι τα Skoda είναι πολύ πιο vfm αυτοκίνητα απ' τα vw και προσπαθούν με το ζόρι να στρέψουν το αγοραστικό κοινό σ' αυτά, που είναι και αδικαιολογήτως ακριβότερα! Αμ δε σφάξανε..... αυτοί που αγοράζουν Skoda, το κάνουν φανατικά και ξέρουν γιατί. Για παράδειγμα, η καρότσα του Octavia σε όλους τους τομείς, θα έπρεπε να διδάσκεται στην αυτοκινητοβιομηχανία ως δείγμα απόλυτης επιτυχίας και παράδειγμα προς μίμηση. Κύριοι της vw: Αλλάξτε μυαλά και ρότα, γιατί με το ζόρι ΔΕΝ πρόκειται να πάμε ν' αγοράσουμε αυτό που εσείς θέλετε και σας συμφέρει, σε τιμές μάλιστα πολύ υψηλότερες και χωρίς αντίκρισμα. Κάντε το όσο είναι ακόμα καιρός, γιατί κάποτε θα ψάχνετε 99 πωλήσεις για να τις κάνετε 100......... Κύριοι του autotriti: Ελπίζω να τους σταλεί, διότι πραγματικά όλοι οι κάτοχοι Skoda - και δει ο τεράστιος στόλος των ταξιτζήδων - είμαστε έξαλλοι με το στυλάκι και τις πρακτικές της νέας αντιπροσωπείας.
Τώρα; Τώρα θα μας καλέσουν; Μετά από 14 χρόνια που δώσαμε κοψοχρονιά τα σαράβαλα σας με τους αποτυχημένους κινητήρες σας; Την εμπιστοσύνη μας και την εκτίμηση μας στην πάλαι ποτέ αξιόπιστη και εταιρία ανθεκτικών οχημάτων VW, τις χάσαμε χρόνια τώρα, κύριοι. Το διαζύγιο είναι οριστικό. Στην αρχή πρέπει να προστρέξεις και να διορθώσεις το λάθος σου. Μετά από τόσον καιρό, έχεις ξεχαστεί πλέον..
Θετική κίνηση αναμφισβήτητα... αλλά οι πράξεις μετράνε, όχι τα μαρκετίστικα όταν πέφτουν οι πωλήσεις... όταν σου χαλάει αυτόματο κιβώτιο ηλεκτρονικό (δεν ακουμπάς, δεν κουνάς τιποτε μόνος σου) στους 6 μήνες και σου το αλλάζουν χωρίς να σε ταλαιπωρούν για άλλους 6 μήνες (και αν) τότε θα πιστέψω οτι κάτι αλλάζει, μέχρι τότε άλλα λόγια να αγαπιόμαστε...
Συγχωρέστε με αλλά προσωπικά δεν βλέπω κάποια "μεγάλη επιτυχία". Ανέκαθεν, όποιος είχε παράπονα είχε δυνατότητα να απευθυνθεί στην εταιρεία για να τα επιλύσει και χωρίς τη "μεσολάβηση" της δημοσίευσης και τη δήθεν "πρόσκληση" της εταιρείας (η πόρτα της οποίας θα έπρεπε να είναι πάντα ανοικτή). Η επιτυχία θα σας καταλογιστεί (κατά τη δική μου ταπεινή κρίση) ΕΦΟΣΟΝ η εταιρεία ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΔΩΣΕΙ ΛΥΣΕΙΣ στα προβλήματα των κατόχων.
Εχω ενα golf tdi μοντέλο του 2011 παω καρεντα και τους λεω παιδια οταν ειναι κρυο και το βαζω μπροστα κουνιέται η καμπινα για 30 δεύτερα μπα παρε βαλε καθαριστικο για το πετρέλαιο που..s μπλε service σου λέει 135 για λάδια καντο 60 για τον λαό ρε συ vw λεμε να ριξουν τις τιμές.και βγαζει και λαδι πανω στο ψευτοκαπακο τωνβαλβιδων
Το πουλήσαμε, πήραμε Toyota και ησύχασε το κεφάλι μας. Τώρα είναι αργά για δάκρυα VW. Ντροπή.-
Μπράβο για το έργο σας, αλλά γιατί κανείς δεν αναφέρεται στους κινητήρες Diesel EA189, που είχε ξεσπάσει το σκάνδαλο το 2015; Στην Αμερική αποζημιώθηκαν κατευθείαν όσοι είχαν αυτό τον κινητήρα στα οχήματά τους, κι εδώ 4 χρόνια μετά ούτε λόγος... Ποιος πρέπει να πιέσει, να κάνουν το αυτονόητο, τη δουλειά τους!
Στου κουφου την πορτα......παρ την πορτα και φυγε...
Θεωρώ ότι το άρθρο είναι ασχετο....απλά επιβεβαιώνει την προτίμηση σας στο γκρουπ...τώρα αν είναι επιτυχία το ότι θα καλέσουν ,αν τους καλέσουν ποτέ,τους ιδιοκτήτες να τους πουν τι;;;;;;ότι τόσο καιρό σας βλέπαμε σα ζώα και τώρα σας βλέπουμε σαν άνθρωπους;Μπόρα είναι θα περάσει.και ξανά σα ζώα θα τους βλέπουν.οποτε επιτυχία είναι για εσάς στο περιοδικό που στηρίζεται με κάθε πιθανό κ απίθανο τρόπο αυτή τη μάρκα...σας έθιξαν τη μάρκα οι οδηγοί κ αμέσως κινήσατε γη κ ουρανό...δεν είδα να κάνετε κάτι και με μάρκες η οποίες είναι στα χαμηλά πατώματα.....η προτίμηση σας είναι εμφανή και αμερόληπτη......
Όπως έγραψα και στα σχόλια για την Καρεντα, όταν πήγα να ρωτήσω για αγορά ενός Golf, με είχαν γράψει στα παλαιότερα των υποδημάτων τους, εριστικοί και αγενείς. Και βαριοταν να απαντήσουν σε ερωτήσεις μου για κόστος σέρβις η ανταλλακτικών. Ακόμα και για το αυτοκίνητο μου είπαν : να το, εκεί είναι, μπες δες το... Πλέον αγόρασα από αυτοκίνητο αλλά όποιος με ρωτήσει για VW , τους λέω τα χειρότερα
Πήγα για ευθυγράμμιση στην αντιπροσωπεία των Ιωαννίνων. Τους είπα έχω αυτό το αυτοκίνητο φτιάξτε την ευθυγράμμιση του. Δεν με ενδιαφέρει πόσο θα κοστίσει. Μπορείτε να το αναλάβετε? Η απάντηση ήταν θετική. Ζήτησα από τον τεχνικό να σφίγγει τις βίδες και παξιμάδια στις προδιαγεγραμμένες ροπές. Η απάντηση του ήταν' Μέχρι τώρα έτσι το έφτιαχνες?. Μόλις τελείωσε η ευθυγράμμιση βλέπω πως κάποιες τιμές ήταν εκτός' και του λέω με αυτά τι θα γίνει? Η απάντηση του ήταν πως η ευθυγράμμιση τελείωσε και πως έγινε σωστά. Πάρε μου λέει το αυτοκίνητο κάνε βόλτα να δεις πως πάει. Μετά τη δοκιμή γυρνάω πίσω και του λέω το αμάξι τραβάει δεξιά. Η απάντηση του ήταν πως τραβούσε και πριν την ευθυγράμμιση. Τότε εγώ τι ήρθα να φτιάξω? Όπως μπορείτε να δείτε διόρθωσε μόνο τη σύγκλιση στους μπροστινούς και την ίδια στιγμή χάλασε το κάμπερ μπροστά δεξιά, το κάμπερ πίσω δεξιά εκτός ορίου και το διασταυρωμένο κάμπερ των μπροστινών τροχών συνεχίζει να βρίσκεται εκτός ορίων (σχεδόν 2 φορές πάνω από το όριο) κατά τα άλλα η ευθυγράμμιση έγινε σωστά συμφωνα με τα λεγόμενα του τεχνικού. Σε όλη την διαδικασία ποτέ δεν ακολούθησαν τις οδηγίες του κατασκευαστή, δηλαδή πριν ξεκινήσεις την ευθυγράμμιση ελέγχεις τους τροχούς αν έχουν τζόγο, στη συνέχεια ελέγχεις πιέσεις ελαστικών και μετά ξεκινάς ευθυγράμμιση και όταν σφίγγεις βίδες και παξιμάδια πάντα με τη σωστή ροπή και γωνία δεν παίρνεις το αερόκλειδο να σφίξεις. Πριν κάποια χρόνια εμπιστευτηκα τη SKODA και αγόρα αυτό το αυτοκίνητο. Πλέον με αυτά που βλέπω και αυτά που κάνετε έχω χάσει την εμπιστοσύνηση μου τόσο στη SKODA όσο και στο VAG GROUP γενικότερα γιατί κάποιοι από τους τεχνικούς σας δεν ξέρουν τη δουλεία τους και αυτό που λέω το αποδεικνύω. Αν την ήξεραν η ευθυγράμμιση θα γινόταν σωστά και δεν θα πετούσε εξυπνάδες ο τεχνικός. Αφού δεν μπορείτε να τα συντηρήσετε τότε γιατί τα κατασκευάζετε?
Και παλιότερα autotriti είχατε "πει" στους αναγνώστες σας να πουν τα όποια παράπονα τους στην vw hellas τα γράψαμε όσοι θέλαμε, κ.τ.λ. και κάποιος εκπρόσωπος τους μας απαντούσε... επειδή κρατάω ηλεκτρονικό αρχείο και κλασσικό... στην ερώτηση που υπέβαλλα προσωπικά δεν πήρα απάντηση, μα κάτι σαν απάντηση... και αναρωτιέμαι τώρα αν το ίδιο θα συμβεί και τώρα; Κρίνω, κ.τ.λ. ΟΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ, ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΛΕΜΕ ΜΠΡΑΒΟ, Κ.Τ.Λ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΞΥΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΓΑΜΠΡΟ.-