WRC: Κυριαρχία της Toyota στον πάγο στις πρώτες 5 διαδρομές
- Πρωτιά για την TGR στις πρώτες 5 ειδικές δριαδρομές, ακολουθά η Hyundai
- Η παγωμένη άσφαλτος έριξε τρείς οδηγούς σε χαντάκι
- Έχασε την πρώτη θέση η Hyundai μετά από απρόβλεπτο σπινάρισμα
- Τετ-α-τετ δύο οδηγοί της TGR για την πρώτη θέση
Πρωτιά για την TGR στις πρώτες 5 ειδικές διαδρομές, ακολουθά η Hyundai
Με έντονα συναισθήματα, σπιναρίσματα και παγωμένους δρόμους -«τιμωρούς» ξεκίνησε το πρώτο ράλλυ του WRC στο Monte Carlo. Σήμερα, Παρασκευή και χθες, Πέμπτη, ολοκληρώθηκαν οι 5 από τις συνολικές 17 ειδικές διαδρομές που θα αντιμετωπίσουν οι οδηγοί των τριών ομάδων, στα Αλπικά βουνά της Γαλλίας.
Με αντίπαλο το ψύχος, ο ηγέτης της Toyota Gazoo Racing, Elfyn Evans κατάφερε να σημειώσει του καλύτερους χρόνους σε 2 από τις 5 ειδικές διαδρομές, δίνοντας του την πρωτιά.
Ακριβώς από πίσω του τερμάτισε, σε χρονική απόσταση μόλις 10.7 δευτερόλεπτα, ο εννιά-φορές νικητής του ράλλυ του Μόντε Κάρλο, Sébastien Ogier, κερδίζοντας 2/5 ειδικές διαδρομές. Και οι δύο οδηγοί οδήγησαν το GR Yaris Rally1.
Τρίτος βγήκε ο Βέλγος Thierry Neuville της Hyundai Motorsports, που κατάφερε πιλοτάροντας το i20 N Rally1 να νικήσει μια από τις πέντε διαδρομές και να διατηρήσει την απόσταση από τον Evans στα μόλις 24,5 δευτερόλεπτα.
Ο ηγέτης της Hyundai Motorsports, Ott Tänak, ήρθε τέταρτος με τον νεοφερμένο της Ford M-Sport, Adrien Fourmaux, να τον κυνηγάει στην πέμπτη θέση.
Ο Andreas Mikkelsen της Hyundai και ο Gregoire Munster της Ford ολοκλήρωσαν την επτάδα, κερδίζοντας την 6η και 7η θέση αντίστοιχα.
Εκτός επτάδας έμεινε ο τρίτος οδηγός της TGR, Takamoto Katsuta.
Η παγωμένη άσφαλτος έριξε τρείς οδηγούς σε χαντάκι
Οι πρώτες ειδικές διαδρομές αποδείχτηκαν καταστροφικές για τους οδηγούς. Ενώ στην αρχή του αγώνα η άσφαλτος ήταν στεγνή, όσο τα οχήματα ανέβαιναν το βουνό, οι πρωινές ψυχρές συνθήκες δημιούργησαν τμήματα πάγου στο οδόστρωμα. Ο Thierry Neuville μπήκε στον αγώνα δυναμικά, αποφεύγοντας περίτεχνα έναν θάμνο βυθισμένο στο χιόνι, σε μια δύσκολη δεξιά στροφή. Από πίσω του ο Evans, πιο προσεκτικός διατηρούσε απόσταση αναπνοής, μόλις 5,3 δευτερόλεπτα μακριά. «Είναι αρκετά δύσκολο», δήλωσε ο Neuville «με το που πατήσεις πάγο δεν υπάρχει πρόσφυση».
Στην ίδια δεξιά στροφή, που παραλίγο να κοστίσει στον Neuville, ο Εσθονός Ott Tänak δεν στάθηκε τυχερός. Έχασε ένα κομμάτι από το πίσω μέρος της i20 N και κατέληξε μέσα σε ένα χαντάκι, αναγκάζοντας τους θεατές να τον βοηθήσουν για να γυρίσει στον δρόμο. Το συμβάν του κόστισε 41,9 πολύτιμα δευτερόλεπτα.
Στην ίδια στροφή, στο ίδιο χαντάκι κατέληξαν ο Katsuta και ο Munster, με τον πρώτο να βλέπει τις μεγαλύτερες απώλειες, μιας και η πτώση του του κόστισε 5 λεπτά και 24,2 δευτερόλεπτα.
Έχασε την πρώτη θέση η Hyundai μετά από απρόβλεπτο γλίστρημα
Στην τέταρτη ειδική διαδρομή, όπου έπαψε να υπάρχει πάγος, τα πληρώματα πάτησαν γερά το γκάζι και προσπάθησαν να ανακτήσουν χρόνους. Ο Neuville είχε τον δρόμο στρωμένο για να πάρει την πρωτιά, αλλά ένα γλίστρημα σε υψηλές ταχύτητες του κόστισε ακριβά, επιτρέποντας στον Evans και τον Ogier να περάσουν μπροστά. «Δεν έχω ιδέα. Πρέπει να υπήρχε ένα ακάθαρτο κομμάτι ή κάτι το οποίο δεν είχα στις σημειώσεις μου, αλλά μου προξένησε μεγάλη έκπληξη» είπε ο Neuville.
Τετ-α-τετ δύο οδηγοί της TGR για την πρώτη θέση
Στην τελευταία ειδική διαδρομή ο Ogier έκανε μια εξαιρετική προσπάθεια, κερδίζοντας τον γύρο, μα ο χρόνος που ανέκτησε δεν ήταν αρκετός για να υπερνικήσει τον Evans. «Δυσκολεύομαι μέχρι στιγμής. Έχω μια δύσκολη βδομάδα, αλλά κάνω ότι καλύτερο μπορώ» δήλωσε ο Ogier στο τέλος του αγώνα.