ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

WRC Σουηδίας: Σάρωσε ο Τάνακ (+video)

2.952 Επισκέψεις στο άρθρο (17/2/2019)

Ο Οττ Τάνακ σάρωσε στο Ράλλυ Σουηδίας παίρνοντας τη νίκη με σχεδόν 1 λεπτό διαφορά από τον δεύτερο Λάππι και το μάξιμουμ των βαθμών, αφού κέρδισε και την Power Stage. Τρίτος τερμάτισε ο Τιερί Νεβίλ παρά τις όποιες ατυχίες.

Χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις κύλησε η σημερινή μέρα στη Σουηδία με τον Οττ Τάνακ (Toyota Yaris WRC) να παίρνει μια άνετη νίκη, επικρατώντας με μεγάλη διαφορά του δεύτερου Εσαπέκκα Λάππι (Citroen C3 WRC), που έδωσε σκληρή μάχη με τον τρίτο, Τιερί Νεβίλ (Hyundai i20 Coupe), για το δεύτερο σκαλί του βάθρου. Υπενθυμίζουμε πως, το σημερινό σκέλος του αγώνα περιλάμβανε τρεις ειδικές διαδρομές (Linekas 1, Linekas 2 και την Power Stage-Torsby 2) συνολικού μήκους 51,35 χλμ. στα χιονισμένα βουνά της Σουηδίας.

Η μέρα ξεκίνησε με τον Τάνακ να προπορεύται με 54,5 δλ. από τον ομόσταβλο του Νεβίλ, Αντρέας Μίκελσεν, και τον Εσαπέκα Λάππι. Στην πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας και 17η του αγώνα, ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (Toyota Yaris WRC) πήρε τη νίκη, έχοντας πίσω του τους Σεμπαστιάν Οζιέ (Citroen C3 WRC) και Εσαπέκκα Λάππι. Ο Νορβηγός (σ.σ. Αντρέας Μίκελσεν) οδηγός της Hyundai ήταν 15,4 δλ. πιο αργός από τον πρωτοπόρο αυτής της ειδικής, θέτοντας τον εαυτό του εκτός μάχης για το βάθρο.

Τη γρήγορη οδήγηση συνέχισε και στη 18η ειδική ο Λάππι κάνοντας τον δεύτερο καλύτερο χρόνο, πίσω από τον Έλφιν Έβανς (Ford Fiesta WRC), ανοίγοντας παράλληλα την ψαλίδα από τον τρίτο, Νεβίλ στα 4,4, δλ.. Από την άλλη ο Τάνακ έριξε τους ρυθμούς του σήμερα, πράγμα λογικό, αφού δε χρειάστηκε να διακινδυνεύσει κάποια έξοδο που θα του στοίχιζε την πρώτη του νίκη για φέτος.
 

Η αυλαία του φετινού Ράλλυ Σουηδίας, που αποτελεί τον 2ο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, έκλεισε με την Power Stage των 8,93 χλμ.. Εκεί ο Εσθονός "πιλότος" ήταν καταιγιστικός κερδίζοντας τους 5 έξτρα πόντους, ενώ παράλληλα επισφράγισε τη νίκη του με διαφορά 53,7 δλ. από τον Λάππι, που ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου μετά από μια σκληρή μάχη με τους Νεβίλ, Μίκελσεν και Έβανς. Ο Βέλγος οδηγός της Hyundai πήρε τους 4 βαθμούς, νιώθοντας την ανάσα του Έβανς που τερμάτισε μόλις 0,8 δλ. πίσω του παίρνοντας 3 βαθμούς. Οι Οζιέ και Λάππι έβαλαν στην τσέπη τους από 2 και 1 βαθμούς αντίστοιχα με τη μεταξύ τους διαφορά να ορίζεται μόλις στα 0,3 δλ..

Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να αναφέρουμε και τον πρωτοπόρο για το βραβείο Colin΄s Crest: ο Κρις Μηκ κατάφερε να "πετάξει" με το Toyota Yaris WRC 41 μέτρα μακριά, έχοντας την πρώτη θέση στο Top 10 της φετινής χρονιάς. Πίσω του, ισοβαθμούν οι Γιόχαν Κριστόφερσον (VW Polo R5), Μάντς Όστμπεργκ (Citroen C3 R5) και Γιάρι Χούτουνεν (Hyundai i20 R5) με άλματα 40 μέτρων. 

Κλείνοντας, ανανεώνουμε το ραντεβού μας με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ 2019 στις 7-10 Μαρτίου στο Μεξικό. Μείνετε συντονισμένοι στο autotriti.gr για να μαθαίνετε όλες τις εξελίξεις γύρω από το WRC, αλλά και όλα τα νέα της αυτοκίνησης.


 

FORD
WEATHER CONTROL 005 EVO