ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
WRC: Τέλος οι υβριδικοί κινητήρες από το 2025

WRC: Τέλος οι υβριδικοί κινητήρες από το 2025

6.113 Επισκέψεις στο άρθρο (29/2/2024)

- Λόγος τα υψηλά κόστη παραγωγής ενός Rally1 μοντέλου
- «Ταβάνι» τα 400.000 ευρώ στα κόστη παραγωγής
- Η FIA θέλει να εισάγει κατηγορία για αμιγώς ηλεκτρικά WRC

Λόγος τα υψηλά κόστη παραγωγής ενός Rally1 μοντέλου

O παγκόσμιος οργανισμός μηχανοκίνητου αθλητισμού δημοσίευσε πρόσφατα τους βασικούς στόχους που έχει θέσει για το μέλλον του WRC. Πρόκειται για μια σειρά προτάσεων, με σημαντικότερη ίσως την απόφαση της FIA να εγκαταλείψει τους υβριδικούς κινητήρες το 2025. Σύμφωνα με την ανακοίνωση τα αυτοκίνητα Rally1 θα σταματήσουν να έρχονται με υβριδικούς κινητήρες, ενώ θα υπάρξει και μείωση στην αεροδυναμική των αυτοκινήτων και την εισροή αέρα στο turbo. Λόγος των αλλαγών αυτών είναι τα υψηλά κόστη κατασκευής των υβριδικών μοντέλων Rally1 από τις εταιρίες που πρωτοεμφανίστηκαν το 2022. Οι εταιρίες λένε ότι το κόστος παραγωγής έχει πλησιάσει σχεδόν το 1 εκατ. ευρώ.

«Ταβάνι» τα 400.000 ευρώ στα κόστη παραγωγής

Από το 2025 και έπειτα η FIA δήλωσε ότι θα υπάρχει «ταβάνι» στα κόστη παραγωγής των μοντέλων Rally1 που θα τρέχουν στο WRC και αυτό θα ανέρχεται στα 400.000 ευρώ. Στη σχετική δήλωση της FIΑ για τους νέους κανονισμούς, ο οργανισμός είπε ότι: «Αυτοί περιλαμβάνουν την κατάργηση της plug-in υβριδικής μονάδας, με την απόδοση να αντισταθμίζεται από την μείωση του συνολικού βάρους». Ο οργανισμός δήλωσε επίσης πως η ιπποδύναμη θα περιοριστεί γύρω στα 330 άλογα. Αναλυτικότεροι κανονισμοί θα δημοσιευθούν τον φετινό Ιούνιο.

Η FIA θέλει να εισάγει κατηγορία για αμιγώς ηλεκτρικά WRC

Σε άλλα νέα, με την πρώτη ευκαιρία η FIA δήλωσε ότι θέλει να εισάγει κατηγορία για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο WRC. Η FIA δουλεύει προς την θέσπιση των απαραίτητων τεχνικών προδιαγραφών και κανονισμών για την επίτευξη ενός τέτοιου στόχου.

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON