Χειροφρεναριστός ο Ρικιάρντο στο Goodwood
2.667 Επισκέψεις στο άρθρο (8/7/2019)
Ο πιλότος της Formula 1 έκανε τη διαφορά στο Goodwood FoS παίζοντας με το χειρόφρενο και το τιμόνι σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής. Τα συμπεράσματα δικά σας...
Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο βρέθηκε πίσω από το τιμόνι ενός Renault Megane RS Trophy-R στο φεστιβάλ του Goodwood, του μοντέλου που ανέκτησε το σκήπτρο του ταχύτερου προσθιοκίνητου στην πίστα του Nurburgring πριν λίγους μήνες. Ο Αυστραλός πιλότος προτίμησε να κάνει ένα πιο «παιχνιδιάρικο» πέρασμα από την γνώριμη διαδρομή του Goodwood παίζοντας στο μεγαλύτερο διάστημα με το χειρόφρενο και διορθώντας με ανάποδο τιμόνι.
Video: Renault Megane RS - To νέο αφεντικό στο Ring
Φυσικά, το πέρασμα ήταν αργό και στόχευε στο θέαμα, καθώς το Megane RS Trophy-R βρέθηκε ουκ ολίγες φορές να ντριφτάρει, ωστόσο τα αυτοκόλλητα στις πόρτες θύμιζαν στο κοινό πως σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 7:40.100 στην «πράσινη κόλαση».
Κλείνοντας, υπενθυμίζουμε πως, το Megane RS Trophy-R κρύβει κάτω από το καπό του τον 1.800άρη τετρακύλινδρο turbo κινητήρα ισχύος 300 ίππων, που συνεργάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσων είτε με αυτόματο διπλού συμπλέκτη, ενώ η λίστα με τα «καλούδια» περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αμορτιστέρ Ohlins, διαφορικό Torsen, φρένα της Brembο κ.α.
Αν η όλη απόπειρα ήταν εντυπωσιακή ή απλά ανούσια, το αφήνουμε στη δική σας κρίση...
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Video: Renault Megane RS - To νέο αφεντικό στο Ring
Φυσικά, το πέρασμα ήταν αργό και στόχευε στο θέαμα, καθώς το Megane RS Trophy-R βρέθηκε ουκ ολίγες φορές να ντριφτάρει, ωστόσο τα αυτοκόλλητα στις πόρτες θύμιζαν στο κοινό πως σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 7:40.100 στην «πράσινη κόλαση».
Κλείνοντας, υπενθυμίζουμε πως, το Megane RS Trophy-R κρύβει κάτω από το καπό του τον 1.800άρη τετρακύλινδρο turbo κινητήρα ισχύος 300 ίππων, που συνεργάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσων είτε με αυτόματο διπλού συμπλέκτη, ενώ η λίστα με τα «καλούδια» περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αμορτιστέρ Ohlins, διαφορικό Torsen, φρένα της Brembο κ.α.
Αν η όλη απόπειρα ήταν εντυπωσιακή ή απλά ανούσια, το αφήνουμε στη δική σας κρίση...