Το νέο Hyundai Venue θα επωφεληθεί από αυτή την τεχνολογία.
Χειροκίνητο κιβώτιο με δύο πεντάλ έφτιαξε η Hyundai
25.257 Επισκέψεις στο άρθρο (9/7/2020)
Γκάζι, φρένο και τέλος! Πώς γίνεται το νέο χειροκίνητο κιβώτιο να μην χρειάζεται συμπλέκτη για να λειτουργήσει; Διαβάστε για την καινοτομία της Hyundai.
Μια νέα τεχνολογία είναι έτοιμη να προσφέρει η Hyundai στο νέο Venue για την αγορά της Ινδίας. Συγκεκριμένα, οι Κορεάτες έχουν κατασκευάσει ένα χειροκίνητο κιβώτιο που δεν διαθέτει πεντάλ συμπλέκτη.
Η Hyundai ονομάζει αυτή την τεχνολογία Ιntelligent Manual Transmission (iMT) και θεωρεί πως συνδυάζει τα πλεονεκτήματα του χειροκίνητου κιβωτίου με αυτά του αυτόματου. Το νέο κιβώτιο θα συνδυάζεται αποκλειστικά με βενζινοκινητήρα 1,0 λίτρων του Venue με ονομαστική ισχύ 120 ίππων.
Όπως το κανονικό χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, το νέο σύστημα της Hyundai περιλαμβάνει έναν παραδοσιακό επιλογέα ταχυτήτων τύπου «H» με έξι σχέσεις για την κίνηση του μοντέλου μπροστά και μια σχέση για την όπισθεν. Πως γίνεται όμως το αυτοκίνητο να έχει μόνο δύο πεντάλ;
O συμπλέκτης δεν είναι πλέον χρήσιμος γιατί η Hyundai χρησιμοποιεί έναν αισθητήρα μέσα στο μοχλό ταχυτήτων που καταλαβαίνει πότε ο οδηγός πρόκειται να αλλάξει ταχύτητα και έπειτα, μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου δίνει το σήμα στη μονάδα ελέγχου μετάδοσης (TCU). Τότε, η μονάδα αυτή ενεργοποιεί ένα άλλο σύστημα που αναλαμβάνει την σύμπλεξη και την αποσύμπλεξη την ίδια στιγμή που ο οδηγός αλλάζει σχέσεις.
«Με την επιχειρηματική στρατηγική μας «Future Ready», αγωνιζόμαστε συνεχώς για την ευχαρίστηση των πελατών με τεχνολογίες που προσφέρουν αυτά που επιθυμούν οι πελάτες μας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Hyundai Motor στην Ινδία. «Το iMT είναι μια τέτοια τεχνολογία που προσφέρει ευχαρίστηση στην οδήγηση και την άνεση που απαιτείται για τις καθημερινές μετακινήσεις».
Τι λες τώρα! Πολύ καλό! Το πλεονέκτημα του αυτόματου (έλλειψη συμπλέκτη), και του χειροκίνητου (αλλαγή ταχύτητας κατά βούληση) συνδυασμένα! Γιατί δεν το έχει εφαρμόσει κανένας άλλος αυτό;
Renault Twingo Easy το 1994
Τι λες τώρα! Πολύ καλό! Το πλεονέκτημα του αυτόματου (έλλειψη συμπλέκτη), και του χειροκίνητου (αλλαγή ταχύτητας κατά βούληση) συνδυασμένα! Γιατί δεν το έχει εφαρμόσει κανένας άλλος αυτό;
Από κάτω τι υπάρχει; Διπλός συμπλέκτης; Αυτόματο είναι, απλά γυρισμένο μόνιμα στο manual mode;