Γερμανόφιλος ή όχι, ηλεκτροκίνητος ή βενζινοαίματος, κουρσόβιος ή SUVάτος, όταν βλέπεις το ID.Buzz απλά γουστάρεις. Ποιος όμως και γιατί θα το αγοράσει;
Η ηλεκτροκίνηση είναι που έχει ανάγκη το ID. Buzz!
Τις πρώτες εικόνες από το ID.Buzz, σε μορφή πρωτότυπου, τις έχουμε εδώ και χρόνια, όταν τα ηλεκτρικά ακόμη δεν ήταν ούτε ιδέα στη γκάμα της VW. Όμως η VW το κράτησε, και το κράτησε γιατί ήθελε να το λανσάρει τώρα, ως την ναυαρχίδα της ηλεκτρικής της γκάμας.
Γιατί ότι συναίσθημα δεν δημιούργησαν τα ID.3 και ID.4, το πήρε όλο πάνω του, και με το παραπάνω το ID.Buzz. Χαριτωμένο, πολύχρωμο, διαφορετικό, ρετρό, ενδιαφέρον. Η VW έκανε το ID.Buzz ηλεκτρικό, όχι γιατί έπρεπε να έχει το ID.Buzz κινητήρα ηλεκτρικό, αλλά γιατί τα ηλεκτρικά έπρεπε να έχουν ένα μοντέλο σαν το ID.Buzz.
Βλέπεις το ID.Buzz όποιος το αγοράσει, δεν θα το αγοράσει γιατί είναι ηλεκτρικό. Ίσως γιατί είναι «και» ηλεκτρικό, αλλά το βασικό είναι ότι το ID.Buzz θα πουλήσει γιατί είναι αυτό που είναι. Και τι ακριβώς είναι;
Πιο εύκολο είναι να πει κανείς τι δεν είναι, παρότι έτσι χρειάζονται περισσότερα λόγια. Δεν είναι SUV, δεν είναι χάτσμπακ, δεν είναι βαν, δεν είναι πολυμορφικό. Είναι το «κλουβάκι» της VW, ο «χαμογελαστούλης» των 70s, ένα αυτοκίνητο που αν το έβγαζε άλλη μάρκα, ακόμη και αν ήταν ακριβώς το ίδιο σε όλα τα άλλα, θα το βαφτίζαμε «φορτηγάκι», θα το θεωρούσαμε χρήσιμο μόνο σε πολύτεκνους, και θα το ξεχνούσαμε.
Όμως το ID.Buzz, έχει τον χαρακτήρα, αλλά έχει και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Στα ίδια λεφτά αγοράζεις Tesla και μάλιστα με μεγαλύτερη αυτονομία, όμως ακόμη και με την «μούρη» που για κάποιο λόγο πουλάει η Tesla στην Ελλάδα, το ID.Buzz θα τραβήξει πολύ περισσότερα μάτια. Και θα το κάνει για όλη του τη ζωή, είτε συνεχίσει σε περισσότερες μελλοντικές γενιές, είτε, ακόμη περισσότερο, αν όχι.
Ποιός θα το αγοράσει; Σίγουρα όποιος ετοιμαζόταν για ηλεκτρικό και έχει περισσότερο γούστο από το να πάρει ένα μαύρο Tesla ή ένα άσπρο Polestar, όποιος έχει ιδέες για το τι μπορεί να κάνει με όλους αυτούς τους χώρους και την πρακτικότητα, και όποιος θέλει το ηλεκτρικό του, ίσως για πρώτη φορά στην πρόσφατη ιστορία των ηλεκτρικών, να έχει «ψυχή».