Kαμιά διάθεση δεν φαίνεται να έχει η Peugeot να κατασκευάσει μια έκδοση επιδόσεων του νέου 308 που θα μπορούσε να αποτελέσει το αντίπαλο δέος στα Golf R, Hyundai i30 N, Ηοnda Civic Type R και CUPRA Leon.
Λίγες είναι οι πιθανότητες να δούμε την Peugeot να προσφέρει εκδόσεις επιδόσεων στα νέα της μοντέλα, όπως επιβεβαίωσε και ο Jerome Micheron, υψηλόβαθμο στέλεχος της γαλλικής σε διεθνή μέσα.
Συγκεκριμένα, ο Jerome Micheron, διευθυντής Προϊόντων της Peugoet απέκλεισε το ενδεχόμενο να δούμε ένα hot-hatch βασισμένο πάνω στο νέας γενιάς 308 λέγοντας συγκεκριμένα: «Eάν κοιτάξετε την αγορά για σπορ εκδόσεις κα λάβετε υπόψη τα όρια των εκπομπών ρύπων, μπορείτε να δείτε πως η κατηγορία έχει καταρρεύσει».
Τους προηγούμενους μήνες, είχε αναπτυχθεί έντονη φημολογία ότι η Peugeot σχεδιάζει να κατασκευάσει μια έκδοση επιδόσεων του νέου 308 με Plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο, ακολουθώντας το παράδειγμα του 508 Peugeot Sport Engineered. Φαίνεται ωστόσο πλέον πως η φίρμα έχει εγκαταλείψει αυτή την ιδέα, με τον Micheron να δηλώνει: «Δεν βλέπουμε πως υπάρχει ζήτηση. Μια Plug-in υβριδική έκδοση επιδόσεων θα προσθέσει βάρος στο αυτοκίνητο επίσης».
Υπενθυμίζουμε πως το νέο Peugeot 308, κατά το λανσάρισμά του, θα προσφέρεται σε Plug-in υβριδικές εκδόσεις, αλλά και εκδόσεις βενζίνης και ντίζελ. Στη βενζίνη, ο τούρμπο κινητήρας 1,2 λίτρων θα προσφέρει 110 ή 130 ίππους και θα συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή προαιρετικά με ένα 8τάχυτο αυτόματο για την πιο ισχυρή έκδοση. Στο ντίζελ ο τετρακύλινδρος 1,5 λίτρων έχει ισχύ 130 ίππους και 300 Nm ροπής και μπορεί να συνδυαστεί με τα προαναφερόμενα κιβώτια. Τέλος θα υπάρχουν επίσης δύο Plug-inυβριδικά μοντέλα, με κίνηση στους μπροστά τροχούς, αυτόματο 8τάτυχο κιβώτιο, μπαταρία 12,4 kWh και ηλεκτρικό κινητήρα που παράγει 81 kW και στις δύο περιπτώσεις. Η διαφορά μεταξύ των δύο θα είναι ο βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων που στη μία έκδοση θα προσφέρει 150 ίππους και στην άλλη 180, με αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς να φτάνει τα 180 άλογα στην πρώτη και τα 225 στη δεύτερη.