Μετά την επίσημη αποκάλυψη του ανανεωμένου Mazda2 στην Ιαπωνία πριν από μία εβδομάδα, το μοντέλο δεν θα αργήσει να κάνει την εμφάνισή του και στην ευρωπαϊκή αγορά, χωρίς να διαθέτει ντίζελ κινητήρες στη γκάμα του.
Συγκεκριμένα οι άνθρωποι της φίρμας ανακοίνωσαν πως το μοντέλο θα κυκλοφορήσει σε όλη την Ευρώπη στις αρχές του 2020. Ωστόσο, η σειρά κινητήρων θα είναι διαφορετική από αυτή με την οποία προσφέρει το αυτοκίνητο προς Ασία μεριά. Η μεγαλύτερη διαφορά θα είναι η απουσία του Skyactiv-D 1.8 turbo ντίζελ που διατίθεται στην Ιαπωνία δεν θα φτάσει όμως στην Ευρώπη.
Για τις ανάγκες των ευρωπαϊκών αγορών το ανανεωμένο Mazda2 θα έρθει αποκλειστικά με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα Skyactiv-G 1.5 λίτρων, ο οποίος πιθανότατα θα φτάσει σε δύο ιπποδυνάμεις και δύο κιβώτια ταχυτήτων. Η βασική επιλογή θα είναι ισχύος 75 ίππων που θα προσφέρεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ η πιο ισχυρή θα φτάνει τα 90 άλογα και θα διατίθεται με επιπλέον επιλογή αυτόματου κιβωτίου. Αξίζει να σημειωθεί πως και οι δύο θα έχουν στάνταρ ήπια υβριδικό σύστημα 24 βολτ.
Από κει και πέρα οι αλλαγές που θα αποκτήσει το ευρωπαϊκό μοντέλο θα είναι οι ίδιες με αυτές των ιαπωνικών μονάδων.Αυτό θα ισχύσει τόσο στο styling, όσο και στο πιο αθόρυβο και άνετο εσωτερικό. Επιπλέον παρών θα είναι το ενημερωμένο σύστημα ψυχαγωγίας Mazda Connect το οποίο προσφέρει τώρα συνδεσιμότητα με τα Apple CarPlay και Android Auto, όπως και ενισχυμένο πακέτο ασφαλείας i-Activsense.
Τέλος να σημειώσουμε πως αν και στην αγορά της Ιαπωνίας το ανανεωμένο Mazda2 προσφέρεται με τετρακίνηση, στη «γηραιά ήπειρο» θα φτάσει έχοντας την κίνηση αποκλειστικά στον εμπρόσθιο άξονα.