H Honda δεν θα προσφέρει σύστημα τετρακίνησης ούτε στις πλούσιες εκδόσεις του Civic αλλά ούτε και στο «καυτό» Type R, καθώς φαίνεται πως θα παραμείνει προσθιοκίνητο.
Η Honda παρουσίασε αυτή την εβδομάδα το πρωτότυπο πάνω στο οποίο θα βασιστεί το επόμενης γενιάς Civic σεντάν. Το μοντέλο παραγωγής λέγεται πως θα παρουσιαστεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021 και έπειτα, φυσικά θα δούμε τόσο το Civic hatchback όσο και την Type R έκδοση υψηλών επιδόσεων.
Αξίζει να σημειωθεί πάντως πως η Honda δεν φαίνεται να έχει κάποια διάθεση να προσφέρει σύστημα τετρακίνησης στον αντιπρόσωπό της στα μικρομεσαία, σύμφωνα τουλάχιστον με όσα δήλωσε εκπρόσωπος της φίρμας σε διεθνή μέσα. Αυτό σημαίνει πως ούτε το σκληροπυρηνικό Civic Type R πρόκειται να προσφερθεί ως τετρακίνητο, γεγονός που θα το αποτρέψει να συγκριθεί με το επόμενο VW Golf R. Tην ίδια στιγμή, το επόμενο Honda Civic Type R θα παραμείνει πιθανότατα το κορυφαίο εμπροσθιοκίνητο hot-hatch.
Το νέας γενιάς Civic διατηρεί την πλατφόρμα του τρέχοντος μοντέλου, κερδίζει όμως νέο στυλ μέσα και έξω, προηγμένη τεχνολογία, περισσότερα συστήματα ασφαλείας και νέες βαφές για το εξωτερικό. Στο εμπρόσθιο μέρος βλέπουμε τη μάσκα να είναι πιο έντονη, ενώ το ίδιο ισχύει για τα λεπτά φωτιστικά σώματα και τα LED φώτα ημέρας που φιλοξενεί. Το υπόλοιπο σώμα, εν τω μεταξύ, διατηρεί τις ίδιες σπορ αναλογίες και τη χαμηλή απόσταση από το έδαφος του μοντέλου της 10ης γενιάς, με τους Ιάπωνες να σημειώνουν πως το μέγεθος είναι σχεδόν πανομοιότυπο με αυτό του τρέχοντος μοντέλου. Το πίσω μέρος είναι σχεδιασμένο πιο τολμηρά, ενώ άγνωστο παραμένει αν τα σκούρα φανάρια που βλέπουμε θα υπάρχουν και στο μοντέλο παραγωγής.
Το εσωτερικό του θα έχει πολλές αλλαγές, καθότι οι σχεδιαστές προσπάθησαν να μιμηθούν την απλή διάταξη του ηλεκτρικού Honda e. Η κεντρική οθόνη αφής στο εσωτερικό του Honda Civic αυξάνεται στις 9 ίντσες, ενώ διαθέσιμος θα είναι και ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων.