ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Toyota Yaris, Corolla & C-HR είναι οι «βασιλιάδες» της οικονομίας

 Σχολιάστε 
44.624 Επισκέψεις στο άρθρο (4/10/2024)
Toyota Yaris, Corolla και C-HR έχουν την χαμηλότερη κατανάλωση
2 Φωτογραφίες »

Toyota Yaris, Corolla και C-HR έχουν την χαμηλότερη κατανάλωση

- Το Yaris «καίει» 6 ευρώ για κάθε 100 χλμ. μέσα στην πόλη
- H Corolla «καίει» 3 λτ. λιγότερο μέσα στην πόλη από όλους τους ανταγωνιστές της
- Με το C-HR δίνεις τα λιγότερα λεφτά σε βενζίνες τον χρόνο (1.400 ευρώ) σε σχέση με όλα τα υβριδικά οικογενειακά SUV
- Έχουν 11 χρόνια εγγύηση στη μπαταρία και 6 έτη στα μηχανικά μέρη

Το Yaris «καίει» 6 ευρώ για κάθε 100 χλμ. μέσα στην πόλη

Αν υπάρχει μια μάρκα που έχει συνδυάσει το όνομά της με τις οικονομικές μετακινήσεις, αυτή δεν είναι άλλη από την Toyota. Χάρη στα υβριδικά σύνολα πάνω στα οποία επενδύει εδώ και σχεδόν τρεις δεκαετίες, η Toyota έχει δημιουργήσει μια γκάμα από υβριδικά μοντέλα που βρίσκονται στην πρώτη θέση στις αντίστοιχες κατηγορίες του σε ό,τι αφορά την οικονομία καυσίμου. Ας δούμε αναλυτικά τι συμβαίνει με τα υβριδικά Yaris, Corolla και C-HR:

Το υβριδικό Toyota Yaris βασίζεται σε έναν 1.500άρη 3κύλινδρο θερμικό κινητήρα 91 ίππων, e-CVT σύστημα μετάδοσης, ηλεκτροκινητήρα 80 ίππων και μπαταρία χωρητικότητας 0,94 kWh. Στην πράξη, το 80% των μετακινήσεων μέσα μπορεί να γίνει με μηδενικές εκπομπές ρύπων και μέσα στην πόλη η κατανάλωση πέφτει εύκολα στα 3,5 λτ./100 χλμ., ενώ σε μικτές συνθήκες η μέση κατανάλωση ήταν σταθερά λίγο πάνω, λίγο κάτω, από τα 4,2 λτ./100 χλμ.. Λαμβάνοντας υπόψη πως η τιμή της βενζίνης είναι αυτή την στιγμή 1,78 ευρώ, αυτό σημαίνει πως για κάθε 100 χιλιόμετρα μέσα στην πόλη, ο οδηγός χρειάζεται να ξοδέψει μόνο 6 ευρώ...

H Corolla καίει 3 λτ. λιγότερο μέσα στην πόλη από όλους τους ανταγωνιστές της

Τα όργανα μέτρησης του AutoΤρίτη Test Center λένε πως η Toyota Corolla μέσα στην πόλη μπορεί να κινηθεί για πολλά χιλιόμετρα ηλεκτρικά, με την κατανάλωση να μην υπερβαίνει τα 4,3 λτ./100χλμ., νούμερο που αποτελεί ρεκόρ για αυτοκίνητα της κατηγορίας της. Παράλληλα, το νούμερο αυτό είναι 3 λτ. χαμηλότερο από το δεύτερο πιο οικονομικό μοντέλο, το ήπια υβριδικό Hyundai i30 με τα 120 άλογα που καίει μέσα στην πόλη 7,6 λτ./100 χλμ.. Στον αυτοκινητόδρομο, η κατανάλωση της Corolla θα ανέβει στα 6,0 λτ./100 χλμ, ωστόσο με μέση κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ., καταλήγει να είναι ιδανική επιλογή για όποιον επιθυμεί να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο με το οποίο θα επισκέπτεται σπάνια το πρατήριο καυσίμων της γειτονιάς του.

Με το C-HR δίνεις τα λιγότερα λεφτά σε βενζίνες τον χρόνο (1.400 ευρώ) σε σχέση με όλα τα υβριδικά οικογενειακά SUV

Σύμφωνα με τα όργανα μετρήσεων του AutoΤρίτη, το C-HR καίει μέσα στον αστικό ιστό 3,6 λτ./100 χλμ. Αυτό το γεγονός σε συνδυασμό με το δεδομένο πως ο μέσος οδηγός κάνει το 80% των ετήσιων χιλιομέτρων μέσα στην πόλη και το υπόλοιπο 20% στον αυτοκινητόδρομο, το C-HR είναι το οικογενειακό SUV που ζητάει τα λιγότερα λεφτά από το πορτοφόλι σου, αφού συνολικά χρειάζεται 1.400 ευρώ/χρόνο για 20.000 χλμ. (με τρέχουσα τιμή αμόλυβδης 1,78€). Το ποσό αυτό είναι το μικρότερο ανάμεσα σε όλα τα υβριδικά, mild hybrid και αμιγώς βενζινοκίνητα μοντέλα της κατηγορίας του.

Συνέχεια του άρθρου >>>
KIA
Mototriti.gr