Είναι το κορυφαίο οικογενειακό σε χώρο για τα πόδια: 20,5 εκ. η απόσταση από τα γόνατα στην πλάτη του καθίσματος
Έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ στη κατηγορία του (467 λτ.)
Είναι το καλύτερο στο προσπέρασμα, μένει στο αντίθετο ρεύμα για 153 μέτρα
Ανάμεσα στα μικρομεσαία με πάνω από 150 άλογα, είναι αυτό με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Είναι το κορυφαίο οικογενειακό στον χώρο που προσφέρει για τα πόδια (20,5 εκ.)
Τα μικρομεσαία ήταν λίγα χρόνια πριν στο κέντρο του ενδιαφέροντος του αγοραστικού κοινού αλλά ο ερχομός των πιο ευρύχωρων και πρακτικών SUV τα έβαλε σε δεύτερη μοίρα. To Skoda Scala ωστόσο θέτει υπό αμφισβήτηση αυτή την πραγματικότητα, καθώς διαθέτει εξαιρετικούς χώρους τόσο για τους επιβάτες όσο και τις αποσκευές τους.
To Skoda Scala είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει στην κατηγορία των μικρομεσαίων οικογενειακών hatchback σε ό,τι αφορά τους χώρους για τους επιβάτες. Κατ αρχάς, οι πίσω επιβάτες του τσέχικου μοντέλου έχουν στην διάθεσή τους 20,5 εκατοστά για τα πόδια τους (το μεγαλύτερο νούμερο στην κατηγορία του) και παράλληλα διαθέτουν «αέρα» 5,8 εκατοστών για τα κεφάλια τους, δηλαδή ένας ενήλικας με ύψος 1,86 μέτρων μπορεί να καθίσει χωρίς να σκύψει. Επίσης, το πίσω κάθισμα έχει φάρδος 1.349 χιλιοστά στο ύψος των ώμων, δηλαδή μπορεί να φιλοξενήσει τρεις ενήλικες επιβάτες χωρίς πρόβλημα.
Έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ στη κατηγορία του (467 λτ.)
Δε νοείται να χαρακτηρίζεται ένα αυτοκίνητο ευρύχωρο και να μην έχει αρκετά μεγάλο πορτ-μπαγκάζ που να μπορεί να μεταφέρει τις αποσκευές που χρειάζεται μια οικογένεια σε ένα ταξίδι. Το Scala ξεχωρίζει σε αυτόν τον τομέα αφού διαθέτει πορτ-μπαγκάζ χωρητικότητας 467 λίτρων, το οποίο όχι μόνο είναι το κορυφαίο στην κατηγορία του αλλά είναι σαφώς μεγαλύτερο από το δεύτερο Opel Astra κατά 45 λίτρα (422 λτ. είναι η χωρητικότητά του). Το νούμερο των 467 λίτρων είναι αρκετό για να χωρέσουν μέσα ένα αναδιπλωμένο παιδικό καρότσι, τρεις μεγάλες βαλίτσες των 100 λίτρων και ένα ακόμη σακ-βουαγιάζ.
Είναι το καλύτερο στο προσπέρασμα, μένει στο αντίθετο ρεύμα για 153 μέτρα
O 1,5 λίτρων TSI κινητήρας του VW Group αποδίδει 150 ίππους και μπορεί να συνδυαστεί στο Scala με το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG της φίρμας που δίνει την δυνατότητα στο αυτοκίνητο να πετυχαίνει τις κορυφαίες ρεπρίζ στην κατηγορία του, ανάμεσα σε όλα τα οικογενειακά που έχουμε δοκιμάσει. Συγκεκριμένα, το 60-100 χλμ./ώρα μπορεί να το κάνει σε 4,4 δλ. και το 80-120 χλμ./ώρα σε 5,5 δλ, δηλαδή χρειάζεται να μείνει στο αντίθετο ρεύμα ή στην αριστερή λωρίδα του αυτοκινητοδρόμου, για να πραγματοποιήσει μια προσπέραση, μόνο για 153 μέτρα. Τέλος, εκτός από γρήγορο σε επιδόσεις, το Scala, όπως είδαμε στις μετρήσεις μας, εξοπλίζεται με δυνατά φρένα, αφού μπορεί να σταματήσει από τα 100 χλμ./ώρα σε 35,2 μέτρα.
Ανάμεσα στα μικρομεσαία με πάνω από 150 άλογα, είναι αυτό με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Ο 1,5 ΤSI, εκτός από καλές ρεπρίζ αποδεικνύεται και αρκετά οικονομικός σε κατανάλωση καυσίμου αναλογικά με την ισχύ του. Ο λόγος είναι ότι ανάμεσα στα αυτοκίνητα με 150 ή περισσότερα άλογα, το Scala είναι το πιο οικονομικό σε κατανάλωση βενζίνης στην κατηγορία του, αφού με φυσιολογικούς ρυθμούς οδήγησης, η κατανάλωση κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα (6,8 λτ./100 χλμ.), εκμεταλλευόμενο και το σύστημα απενεργοποίησης των 2 κυλίνδρων που διαθέτει για περιορισμό της κατανάλωσης όταν δεν απαιτούν φουλ ισχύ οι συνθήκες.
Σελίδα 2 | Τεχνικά χαρακτηριστικά - Μετρήσεις |