ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Υβριδική για πρώτη φορά η ανανεωμένη Porsche 911

 Σχολιάστε 
10.090 Επισκέψεις στο άρθρο (29/5/2024)
Υβριδική για πρώτη φορά η ανανεωμένη Porsche 911
7 Φωτογραφίες »

- Έγινε υβριδική στην έκδοση GTS για να απογειωθούν οι επιδόσεις της
- Αποδίδει τα 541 άλογα και κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3 δλ.
- Πιο αεροδυναμική και με νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι
- Με παραπάνω ισχύ και η Carrera
- Στην Ελλάδα από 184.630 ευρώ

Έγινε υβριδική στην έκδοση GTS για να απογειωθούν οι επιδόσεις της

Στην παρουσίαση της ανανεωμένης 911 στην έκδοση GTS προχώρησε η Porsche δίνοντας στο μοντέλο για πρώτη φορά υβριδικό σύστημα κίνησης, όχι τόσο για να το κάνει πιο οικονομικό σε κατανάλωση αλλά για να βελτιώσει τις επιδόσεις του, οι οποίες πλέον φτάνουν σε επίπεδα supercar.

Αποδίδει τα 541 άλογα και κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3 δλ.

Η 911 GTS τροφοδοτείται από έναν καινούριο 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα χωρητικότητας 3,6 λίτρων στην θέση του παλιού 3λίτρου που θα συνεχίσει να προσφέρεται στις άλλες εκδόσεις της γκάμας. Ο θερμικός κινητήρας αποδίδει μόνος του 485 άλογα και αντί για δύο turbo, εφοδιάζεται με έναν ηλεκτρικό υπερτροφοδότη, οποίος μοιάζει με έναν παραδοσιακό αλλά συνδυάζεται με έναν πολύ μικρό ηλεκτροκινητήρα 15 ίππων τοποθετημένο κοντά στον συμπιεστή. Δουλειά του είναι να εξαφανίζει το turbo lag, ενώ παράλληλα μπορεί να φορτίζει τη μπαταρία των 400V. Το κινητήριο σύνολο περιλαμβάνει επίσης έναν ηλεκτροκινητήρα μέσα στο αυτόματο κιβώτιο PDK 8 σχέσεων της Porsche, ο οποίος δίνει στο θερμικό μοτέρ περισσότερη ροπή (έως 150 Nm) και προσφέρει επιπλέον 54 άλογα αλλά δεν δίνει δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια παρά και την ύπαρξη μιας μικρής μπαταρίας χωρητικότητας 1,9 kWh που είναι τοποθετημένη κάτω από το καπό. Συνδυαστικά, η ισχύς του μοντέλου φτάνει τα 541 άλογα και τα 610 Nm ροπής (+61 PS σε σχέση πριν), με το 0-100 χλμ./ώρα να γίνεται σε 3 δλ.

Πιο αεροδυναμική και με νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι

Εκτός από υβριδικό σύστημα κίνησης (T-Hybrid), η 911 GTS λαμβάνει νέο αεροδυναμικό πακέτο, με ενεργά πτερύγια και νέους διαχύτες, που βελτιώνει την ψύξη των μηχανικών μερών, όπου χρειάζεται, νέους προφυλακτήρες μπροστά και πίσω, νέα σχέδια από ζάντες (20 ιντσών μπροστά και 21 ιντσών πίσω). Μέσα, η μεγαλύτερη αλλαγή είναι η τοποθέτηση ενός ολοκαίνουριου ψηφιακού πίνακα οργάνων 12,6 ιντσών, στην θέση του αναλογικού, ενώ δίπλα υπάρχει μια οθόνη για το σύστημα infotainment μεγέθους 10,9 ιντσών. Πιο πίσω, η 911 Coupe έρχεται με μόνο 2 μπροστινά καθίσματα, με τις 2 πίσω θέσεις να προσφέρονται προαιρετικά.

Με παραπάνω ισχύ και η Carrera

Οι βασικές Carrera εκδόσεις ανανεώθηκαν επίσης και προσφέρουν πλέον λίγη παραπάνω ιπποδύναμη (394 άλογα από 385) και 450 Nm ροπής, χωρίς όμως κάποια ηλεκτρική βοήθεια. Οι πιο ισχυρές 911 Turbo, Turbo S και GT3 RS λέγεται πως θα ανανεωθούν μέσα στα επόμενα έτη.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
fiat