- Φρενάρει από 100 χλμ./ώρα σε μόλις 35 μέτρα
- Θες κάτω από 5 δευτερόλεπτα για προσπέρασμα στην Εθνική
- Έχει μεγάλους χώρους για επιβάτες και πορτ-μπαγκάζ
- Με 230 άλογα κινητήρα, θέλει μόνο 2.200 ευρώ/χρόνο για καύσιμα
Φρενάρει από 100 χλμ./ώρα σε μόλις 35 μέτρα
Το υβριδικό Hyundai Tucson (διαβάστε τη δοκιμή του) είναι αυτή τη στιγμή το νο. 1 στην βαθμολογία που βγάζει το computer μας, οικογενειακό SUV, ανάμεσα στα 67 μοντέλα που έχει δοκιμάσει το Test Center του AutoΤρίτη. Θέση που προκύπτει από την αξιολόγηση στους τομείς της ενεργητικής ασφάλειας, της οικονομίας καυσίμου και των χώρων.
Ξεκινώντας με τον τομέα της ασφάλειας, το Hyundai Tucson πέτυχε μια εξαιρετική επίδοση στη δοκιμασία των φρένων, σταματώντας από τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 35 μέτρα. Αξίζει να αναφέρουμε πως το χειρότερο φρενάρισμα στην κατηγορία είναι τα 41,2 μέτρα, ενώ ο μέσος όρος της κατηγορίας είναι κοντά στα 38 μ., δηλαδή το Tucson φρενάρει 3 μέτρα καλύτερα του μέσου όρου, λίγο λιγότερο από όσο μήκος έχει ένα μίνι μοντέλο.
Θες κάτω από 5 δευτερόλεπτα για προσπέρασμα στην Εθνική
Δεύτερος σημαντικός παράγοντας ενεργητικής ασφάλειας που το υβριδικό Tucson πέτυχε πολύ καλή επίδοση είναι η ευκολία στο προσπέρασμα σε ταξίδι. Για να επιταχύνει από 80 στα 120 χλμ./ώρα χρειάζεται ακριβώς 5 δλ. (όντας στο TOP 5 όλων των μοντέλων της κατηγορίας), το οποίο σε απόσταση μεταφράζεται 139 μέτρα στο αντίθετο ρεύμα, όταν το χειρότερο της κατηγορίας, που έχει μετρήσει το Test Center μας χρειάζεται 431 μέτρα στο αντίθετο ρεύμα.
Έχει μεγάλους χώρους για επιβάτες και πορτ-μπαγκάζ
Περνώντας στην αξιολόγηση των χώρων, σημαντικός παράγοντας για ένα οικογενειακό μοντέλο, το Hyundai Tucson μπορεί να φιλοξενήσει άνετα 5 ενήλικους επιβάτες, ακόμα και αν είναι αυξημένης σωματικής διάπλασης, χάρη στο φαρδύ πίσω κάθισμα με πλάτος 1,41 μ. (1,35 μ. είναι το ελάχιστο για να χωρέσουν 3 ενήλικοι των 75 κιλών).
Επιπλέον τα 7,5 εκ. αέρα για το κεφάλι σημαίνει πως χωράει επιβάτες μέχρι και 1,90 μ. ως προς το ύψος, ενώ τα 18 εκ. χώρο για τα γόνατα, επιτρέπουν μέχρι και… σταυροπόδι. Τέλος το πορτ-μπαγκάζ είναι από τα μεγαλύτερα της κλάσης, με χωρητικότητα 616 λίτρων.
Με 230 άλογα κινητήρα, θέλει μόνο 2.200 ευρώ/χρόνο για καύσιμα
Συνέχεια του άρθρου >>>Σελίδα 2 | Με ξεχωριστή εμφάνιση, ποιοτικό και hi-tech |
Σελίδα 3 | Στο δρόμο: Ανεση και ποιότητα κύλισης επιπέδου premium |
Σελίδα 4 | Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |