Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Υβριδικό για «μηδέν» κατανάλωση στην πόλη: Ποια συμφέρουν και ποια όχι;

 Σχολιάστε 
59.070 Επισκέψεις στο άρθρο (23/7/2024)
Υβριδικό για «μηδέν» κατανάλωση στην πόλη: Ποια συμφέρουν και ποια όχι;
3 Φωτογραφίες »

- Τα υβριδικά είναι τα diesel του σήμερα γιατί καίνε ελάχιστα μέσα στην πόλη
- Μπορείς να κάνεις 20.000 χλμ. μέσα στην πόλη με 1.400 ευρώ
- Toyota Yaris, Yaris Cross & Hyundai Kona συμφέρουν στο κόστος leasing στην 4ετία σε σχέση με την τιμή τους
- Renault Clio, Honda HR-V και Mazda 2 δεν συμφέρουν

Τα υβριδικά είναι τα diesel του σήμερα γιατί καίνε ελάχιστα μέσα στην πόλη

Τα μοντέλα που κινούνται με αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης (full hybrid) αποτελούν την κορυφαία λύση για όποιον θέλει να κάνει πολλά χιλιόμετρα μέσα στην πόλη χωρίς να πηγαίνει συχνά στο βενζινάδικο και ταυτόχρονα δεν θέλει να έχει το άγχος της φόρτισης που «έρχεται» με τα υβριδικά πρίζας (Plug-in) και φυσικά, τα ηλεκτρικά. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι πολλοί χαρακτηρίζουν τα υβριδικά ως τα νέα diesel.

Στο autotriti.gr, έχουμε εξετάσει 500 περίπου τιμές που έχουν ανακοινώσει όλες οι εταιρείες leasing για τα μοντέλα της ελληνικής αγοράς και είδαμε ότι ότι το κόστος του leasing στην 4ετία, στην Ελλάδα, είναι αυτή τη στιγμή, κατά μέσο όρο το 88%της λιανικής τιμής. Εμείς ψάχνουμε για μοντέλα που συμφέρουν, δηλ. φτηνότερα από το μέσο όρο του 88% και για μοντέλα που δεν συμφέρουν.Περισσότερο εστιάζουμε στα μοντέλα που έχουν τόσο μεγάλο κόστος leasing στην 4ετία, που αν τα αγοράσεις, πληρώνεις λιγότερα και σου μένει και το αυτοκίνητο δικό σου!

Δείτε στις παρακάτω γραμμές ποιες είναι οι πιο συμφέρουσες επιλογές για leasing φουλ υβριδικού αυτοκινήτου είτε μιλάμε για κάποιο μικρό πόλης είτε για ένα οικογενειακό SUV.

Μπορείς να κάνεις 20.000 χλμ. μέσα στην πόλη με 1.400 ευρώ

Η δυνατότητα που έχουν τα full υβριδικά να κινούνται για λίγα χιλιόμετρα, και μέχρι κάποια ταχύτητα, μόνο με ηλεκτρική ενέργεια, είναι… ευεργετική σε ό,τι αφορά την κατανάλωση καυσίμου. Στις μετρήσεις που κάνουμε σε πραγματικές συνθήκες, έχουμε δει πως τα μικρά υβριδικά (όπως το Yaris, Clio, Mazda 2) καίνε 3,5 λτ./100 χλμ. μέσα στην πόλη, κάτι που σημαίνει πως μπορούν κάνουν 20.000 χλμ. τον χρόνο (τόσα χλμ. προβλέπουν τα περισσότερα συμβόλαια leasing) μόνο με 1.400 ευρώ σε καύσιμα. Για μεγαλύτερα αυτοκίνητα όπως το Toyota C-HR και το Honda HR-V, η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 3,6 λτ. σε κατανάλωση μέσα στην πόλη, ενώ για μοντέλα όπως το Yaris Cross, το Corolla Cross και το Kona, η πραγματική κατανάλωση δεν θα ξεπεράσει τα 5 λτ./100 χλμ. Πάνω από τα 6 λτ./100 χλμ. θα κάψει το RAV4, όμως πρέπει να λάβουμε υπόψη μας πως πρόκειται για αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας (μεσαία οικογενειακά SUV).

Toyota Yaris, Yaris Cross & Hyundai Kona συμφέρουν στο κόστος leasing στην 4ετία σε σχέση με την τιμή τους

To Toyota Yaris είναι το υβριδικό που συμφέρει περισσότερο να αποκτήσεις σε leasing, καθώς σε βάθος τετραετίας θα πληρώσεις το 78% του ποσού που θα χρειαζόσουν για να το αποκτήσεις ως ιδιώτης (δείτε αναλυτικά πατώντας σε κάθε μοντέλο στο παρακάτω πίνακα). Αν θέλεις μικρό SUV, τότε το Yaris Cross της Executive Lease βρίσκεται σε καλή τιμή (80% του ποσού λιανικής), ενώ στα οικογενειακά SUV, το Hyundai Kona της Hertz θα σου κοστίσει σε βάθος τετραετίας το 78% των χρημάτων που θα έδινες για να το αποκτήσεις.

Renault Clio, Honda HR-V και Mazda 2 δεν συμφέρουν

Το Mazda 2 στη Motorlease έχει μη συμφέρουσα προσφορά καθώς το κόστος του σε leasing στην τετραετία φτάνει τα 19.806 ευρώ και αποτελεί το 94% της λιανικής τιμής του. Το ίδιο ακριβά (το 94% της τιμής λιανικής θα το δώσεις για leasing 4ετίας) θα χρειαστεί να πληρώσει κάποιος για την υβριδική Corolla των 140 ίππων, το μόνο μικρομεσαίο οικογενειακό της λίστας. Ασύμφορη είναι επίσης η τιμή leasing του Renault Clio με τα 145 άλογα, αφού θα χρειαστεί να πληρώσεις το 91% του ποσού που θα έδινες για να το αποκτήσεις κανονικά, ενώ ακριβή είναι επίσης η τιμή που δίνει η Saracakis Leasing για το Honda HR-V. Συγκεκριμένα, σε βάθος τετραετίας, ο πελάτης θα χρειαστεί να πληρώσει 33.819 ευρώ ή αλλιώς το 89% του ποσού που θα έδινε για να το αγοράσει κανονικά από μια αντιπροσωπεία της μάρκας.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
Autotriti.gr