Μια απόφαση σταθμό για την ιστορία της διοργάνωσης πήρε η FIA την προηγούμενη εβδομάδα.
Hμέρα αποφάσεων ήταν η προηγούμενη Παρασκευή όταν και πραγματοποιήθηκε συνάντηση της FIA για να αποφασιστεί το μέλλον του WRC. Όπως έγινε γνωστό, οι εμπλεκόμενοι συμφώνησαν σε μια σειρά από ζητήματα με το σημαντικότερο από αυτά να είναι η υιοθέτηση υβριδικού κινητήριου συνόλου από το 2022.
Όπως εξήγησε η FIA: «Tα αυτοκίνητα θα εξοπλίζονται με συμπληρωματικό υβριδικό σύστημα που θα αποτελείται από κοινά μέρη για τα πρώτα τρία χρόνια» ενώ από το 2025 αφήνεται να εννοηθεί πως οι εταιρείες, ανάλογα με την επιτυχία του εγχειρήματος, θα μπορούν να έχουν μεγαλύτερη ελευθερία πάνω στο κομμάτι του κινητήριου συνόλου. Στόχος της απόφασης αυτής είναι «να κινούνται τα αυτοκίνητα μέσα στις πόλεις αμιγώς ηλεκτρικά και στις ειδικές διαδρομές έχοντας το ηλεκτρικό μοτέρ να λειτουργεί επικουρικά στο μοτέρ εσωτερικής καύσης.»
Η ανακοίνωση της FIA γνωστοποιεί επίσης πως από το 2022 θα επιτρέπεται να συμμετάσχουν στο πρωτάθλημα και αυτοκίνητα του C-Segment με στόχο να μπουν WRC και άλλοι κατασκευαστές χρησιμοποιώντας αμαξώματα αυτοκινήτων παραγωγής ή κάποιου άλλου που όμως θα πρέπει να παραπέμπει οπτικά σε μοντέλο παραγωγής.
Στον τομέα των ελαστικών αποφασίστηκε πως θα χρησιμοποιούνται ίδια ελαστικά από όλες τις ομάδες, κάτι που συμβαίνει ήδη αφού όλες οι εταιρείες προμηθεύονται γόμες της Michelin.
Όσον αφορά τις «μικρότερες» κατηγορίες αποφασίστηκε πως το JWRC θα συνεχιστεί για άλλα δύο χρόνια με τον νικητή κάθε χρονιάς να μπορεί να ανεβαίνει στο WRC2. Αν εκεί καταφέρει να κατακτήσει το πρωτάθλημα, η M-Sport θα είναι υποχρεωμένη να του δώσει σε δύο αγώνες ένα Fiesta WRC και τεχνική υποστήριξη.
Η οριστικοποίηση του καλεντάρι θα γίνει στα τέλη του τωρινού μήνα.