Η Dacia εργάζεται πάνω στο Sandero τρίτης γενιάς, η οποία τελικά θα μεταβεί στην πλατφόρμα της Renault-Nissan CMF-B, την οποία θα μοιραστεί με το Clio 5ης γενιάς, το Captur δεύτερης γενιάς και το νέο Nissan Juke. Σύμφωνα με γαλλικά μέσα ενημέρωσης η συγκεκριμένη πλατφόρμα θα πρόκειται για μία πιο προσιτή έκδοση της προαναφερόμενης αρχιτεκτονικής προκειμένου στη συνέχεια το αυτοκίνητο να εισέλθει στις αγορές με ανάλογο κόστος.
Παρ` όλο το γεγονός πως κάποια πρόσφατα τεχνολογικά χαρακτηριστικά που είδαμε στα Clio, Captur και Juke δε θα μεταφερθούν στο Sandero, δε θα ισχύσει το ίδιο για το νέο σύστημα ψυχαγωγίας, καθώς και μια γενναιόδωρη επιλογή βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων.
Κατά πάσα πιθανότητα ο 1,33 λτ. κινητήρας βενζίνης δε θα είναι παρών, όμως στη νέα του γενιά το Sandero Stepway φέρεται να επωφελείται από την ηλεκτροκίνηση και να έρχεται ως ήπια υβριδικό. Ο πιθανότερος συνδυασμός για να συμβεί κάτι τέτοιο θα είναι ένας κινητήρας βενζίνης 1,6 λίτρων συνδυασμένος με αντίστοιχο υβριδικό σύστημα που θα προσφέρει συνολικά 140 ίππους.
Σε ότι αφορά τον ερχομό της. Η νέα γενιά του Sandero θα κυκλοφορήσει το φετινό καλοκαίρι, με το δημόσιο ντεμπούτο του μοντέλου να αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο Auto Show του Παρισιού το 2020, όπου θα προστεθεί και το Logan τρίτης γενιάς.