Η Ferrari θέλει να κρατήσει ζωντανό τον V12 κινητήρα παρά τους αυστηρούς κανονισμούς για τους ρύπους και για να πετύχει το σκοπό της η ιταλική μάρκα θα καταφύγει στην βοήθεια του τούρμπο!
Στελέχη της Ferrari κατά το παρελθόν έχουν υποσχεθεί πως θα κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους για να κρατήσουν ζωντανό τον V12 κινητήρα. Ένα μοτέρ το οποίο είναι συνυφασμένο με την ιταλική φίρμα. Φυσικά οι αυστηρότεροι κανονισμοί για τους ρύπους βάζουν εμπόδια στη μάρκα, όμως οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως η λύση βρέθηκε.
Βοήθεια από τούρμπο και υβριδισμό Συγκεκριμένα, Μέσα του εξωτερικού επικαλούμενα πηγές εντός της Ferrari, αναφέρουν πως οι μηχανικοί της θα καταφύγουν στη βοήθεια του τούρμπο, διατηρώντας από τη μία τους 12 κυλίνδρους, μειώνοντας ωστόσο από την άλλη την χωρητικότητα του τρέχοντος V12 μοτέρ που ορίζεται στα 6,5 λίτρα! Παράλληλα παρών θα είναι και ένα ηλεκτρικό μοτέρ που θα δίνει έξτρα βοήθεια. Αυτή η είδηση, αν και δεν επιβεβαιώνεται, έρχεται σε αντίθεση με ορισμένες παλαιότερες αναφορές που υποδηλώνουν ότι η Ferrari θα προσθέσει απλά υβριδική τεχνολογία στο V12 μοτέρ, το οποίο θα παραμείνει ατμοσφαιρικό.
Ζητούμενο οι λιγότεροι ρύποι Μάλιστα, από τα ίδια Μέσα γίνεται αναφορά και στη νέα 296 GTB, για την οποία η Ferrari έκανε τη μετάβαση από τον υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα στον υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα 3,0 λίτρων, ο οποίος συνεργάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ (στον πίσω άξονα). Από το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο οι άνθρωποι της μάρκας κατάφεραν να πάρουν 830 ίππους και 730 Nm ροπής, κερδίζοντας έτσι περισσότερη ισχύ και μειωμένες εκπομπές ρύπων, που είναι και το ζητούμενο στην περίπτωση του V12.
Η Purosangue το πρώτο μοντέλο που θα δούμε Οι πληροφορίες δεν επιβεβαιώνονται, αλλά ούτε και διαψεύδονται προς το παρών από την Ferrari, ενώ το ίδιο ισχύει και για το πρώτο αυτοκίνητο που θα λάβει το νέο V12 κινητήρα, όπου η φημολογία υποστηρίζει πως αυτό θα είναι το SUV, Purosangue. Τι θα ισχύσει τελικά μένει να φανεί!
Δεν εγκαταλείπει το V12 μοτέρ η ιταλική φίρμα. Η Ferrari θέλει να κρατήσει ζωντανό τον V12 κινητήρα παρά τους αυστηρούς κανονισμούς για τους ρύπους και για να πετύχει το σκοπό της η ιταλική μάρκα θα καταφύγει στην βοήθεια του τούρμπο! Θεωρείτε μονόδρομο αυτή τη λύση ή πρέπει ο V12 κινητήρας να παραμείνει ατμοσφαιρικός;