Το αυτοκίνητο μέσω του οποίου αποχαιρετά τον W16 κινητήρα παρουσίασε η Bugatti. Ο λόγος για τη νέα Bugatti Mistral.
Γράφει τον επίλογο του θρυλικού κινητήρα!
Η εποχή του 8λιτρου με τετραπλό τούρμπο W16 κινητήρα οδεύει προς τη δύση της και έτσι η Bugatti πήρε την απόφαση να αποχαιρετήσει το πανίσχυρο μοτέρ μέσω της Mistral. Το νέο μοντέλο εξελίχθηκε με βάση την Chiron, ενώ στο αμάξωμά του συνδυάζει στοιχεία που προέρχονται από την Type 57 Roadster Grand Raid.
Η Bugatti Mistral χαρακτηρίζεται από το καμπυλωτό παρμπρίζ, την έλλειψη οροφής, αλλά και τα πίσω φωτιστικά σώματα τα οποία συνδυαστικά σχηματίζουν το γράμμα «Χ». Το εσωτερικό καλύπτεται από δέρμα αλλά και μαλλί, το οποίο χρησιμοποιείται στις πόρτες. Παράλληλα υπάρχουν και πινελιές ξύλου. Ως αποτέλεσμα η εικόνα της Mistral μέσα και έξω είναι άκρως εντυπωσιακή!
Με 1.600 ίππους
Σε ότι αφορά τις επιδόσεις της Mistral, ο W16 κινητήρας προσφέρει 1.600 ίππους που βρίσκουμε και στη Chiron Super Sport 300+, με τον οποίο έφτασε στην μέγιστη ταχύτητα των 490,484 χλμ/ώρα το 2019.
Η Bugatti θα κατασκευάσει μόνο 99 μονάδες της Mistral και σχεδιάζει να ξεκινήσει τις παραδόσεις το 2024. Τέλος, να σημειωθεί πως παρόλο το γεγονός ότι η τιμή της κάθε μονάδας ανέρχεται στα 5 εκατομμύρια ευρώ και τα 99 αυτοκίνητα έχουν ήδη πωληθεί!
Γράφει τον επίλογο του θρυλικού κινητήρα!
- Η νέα Bugatti Mistral «φοράει» για τελευταία φορά τον W16 8λιτρο κινητήρα.
- Εντυπωσιακή μέσα και έξω.
- Με 1.600 ίππους.
- Μόνο 99 μονάδες με 5 εκατ. ευρώ τιμή!
Κάνει καλά που αφήνει το θρυλικό μοτέρ η Bugatti ή όχι;