2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Audi Sport Quattro: Το μοναδικό Audi που κέρδισε Rally Acropolis
45.051 Επισκέψεις στο άρθρο
Audi Sport Quattro: Ένα από τα μυθικά «τέρατα» του «Group B». Σε αυτό το κείμενο θα αναλύσουμε την ιστορία του μοντέλου που έμελλε να αλλάξει για πάντα την ιστορία της γερμανικής φίρμας.
Με αυτό κέρδισε η πρώτη γυναίκα αγώνα WRC
Με σκόνη ακόμα στα ρούχα και τα μαλλιά μας, από το EKO Acropolis Rally θυμηθήκαμε ένα από τα ιστορικότερα μοντέλα του Ράλλυ των Θεών αλλά και του θρυλικού «Group B».
Η ιστορία του «Group B» είναι πολύ σύντομη, αλλά μας χάρισε δυνατές αναμνήσεις και ονειρικά αυτοκίνητα. Ένα από τα μυθικά «τέρατα» που διέπρεψαν σε εκείνες τις ειδικές διαδρομές, ανήκει στην Audi. Σε αυτό το κείμενο θα αναλύσουμε την ιστορία του μοντέλου που έμελλε να αλλάξει για πάντα την ιστορία της γερμανικής φίρμας.
Το ιστορικό «Group B» μας προσέφερε μία τεράστια παρακαταθήκη, μας άφησε μοναδικούς οδηγούς που μνημονεύονται ακόμα και σήμερα, σκληροτράχηλες ειδικές διαδρομές και πανίσχυρα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Ίσως, όμως, ο καλύτερος συνδετικός κρίκος της τότε «χρυσής εποχής» των ράλλυ με το σήμερα να είναι τα αυτοκίνητα παραγωγής που ήταν υποχρεωμένη να κατασκευάσει η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία προκειμένου να πάρει το «πράσινο φως» για τη συμμετοχή στην κορυφαία κατηγορία.
Πίσω στο 1982, λοιπόν, όταν η FISA (σημερινή FIA) ξεκαθάρισε ότι κάθε εταιρεία που θα πάρει μέρος στο πρωτάθλημα Group B, θα πρέπει να κατασκευάσει τουλάχιστον 200 αυτοκίνητα με «πολιτική αμφίεση», τα λεγόμενα homologation specials. Αυτός ήταν ο κανονισμός που λατρέψαμε όλοι, γιατί μας προσέφερε θρυλικά αυτοκίνητα με αγωνιστική ψυχή σε σώμα μαζικής παραγωγής. Σε αυτό το νέο κύκλο κειμένων, οι παλαιότεροι θα θυμηθούν και οι νεότεροι θα μάθουν τα πάντα για μοντέλα που πέρασαν, αγαπήθηκαν και διακοσμούν ως αφίσες ακόμα και σήμερα τα δωμάτια πολλών νέων φίλων της αυτοκίνησης. Όπως ήδη διαπιστώσατε, η αρχή της νέας θεματικής θα έχει άρωμα από «Group B» και, πιο συγκεκριμένα, από το τότε αγωνιστικό αυτοκίνητο της Audi, που είναι η αιτία που υπήρξε ο «πρωταγωνιστής» μας για σήμερα, το ονειρικό Audi Sport Quattro του 1983.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Η ιστορία του «Group B» είναι πολύ σύντομη, αλλά μας χάρισε δυνατές αναμνήσεις και ονειρικά αυτοκίνητα. Ένα από τα μυθικά «τέρατα» που διέπρεψαν σε εκείνες τις ειδικές διαδρομές, ανήκει στην Audi. Σε αυτό το κείμενο θα αναλύσουμε την ιστορία του μοντέλου που έμελλε να αλλάξει για πάντα την ιστορία της γερμανικής φίρμας.
Το ιστορικό «Group B» μας προσέφερε μία τεράστια παρακαταθήκη, μας άφησε μοναδικούς οδηγούς που μνημονεύονται ακόμα και σήμερα, σκληροτράχηλες ειδικές διαδρομές και πανίσχυρα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Ίσως, όμως, ο καλύτερος συνδετικός κρίκος της τότε «χρυσής εποχής» των ράλλυ με το σήμερα να είναι τα αυτοκίνητα παραγωγής που ήταν υποχρεωμένη να κατασκευάσει η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία προκειμένου να πάρει το «πράσινο φως» για τη συμμετοχή στην κορυφαία κατηγορία.
Πίσω στο 1982, λοιπόν, όταν η FISA (σημερινή FIA) ξεκαθάρισε ότι κάθε εταιρεία που θα πάρει μέρος στο πρωτάθλημα Group B, θα πρέπει να κατασκευάσει τουλάχιστον 200 αυτοκίνητα με «πολιτική αμφίεση», τα λεγόμενα homologation specials. Αυτός ήταν ο κανονισμός που λατρέψαμε όλοι, γιατί μας προσέφερε θρυλικά αυτοκίνητα με αγωνιστική ψυχή σε σώμα μαζικής παραγωγής. Σε αυτό το νέο κύκλο κειμένων, οι παλαιότεροι θα θυμηθούν και οι νεότεροι θα μάθουν τα πάντα για μοντέλα που πέρασαν, αγαπήθηκαν και διακοσμούν ως αφίσες ακόμα και σήμερα τα δωμάτια πολλών νέων φίλων της αυτοκίνησης. Όπως ήδη διαπιστώσατε, η αρχή της νέας θεματικής θα έχει άρωμα από «Group B» και, πιο συγκεκριμένα, από το τότε αγωνιστικό αυτοκίνητο της Audi, που είναι η αιτία που υπήρξε ο «πρωταγωνιστής» μας για σήμερα, το ονειρικό Audi Sport Quattro του 1983.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »