ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μήπως δεν νοιάζει κανέναν πια η πίσω ανάρτηση;

Πολλαπλοί ή ημιάκαμπτος: Ποιος νοιάζεται πια;

14.019 Επισκέψεις στο άρθρο (30/3/2020)

Αλήθεια, ποιος ασχολείται ακόμη με το τι ανάρτηση έχει πίσω το αυτοκίνητό του; Τι απασχολεί περισσότερο από ποτέ τους αγοραστές σήμερα;

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Πιστεύει κανείς πως μπαίνοντας σε μια έκθεση αυτοκινήτων, ένας αγοραστής θα πέσει μπρούμυτα να κοιτάξει τι ανάρτηση έχει το αυτοκίνητο που θα αγοράσει; Ή μήπως θα ασχοληθεί με κάτι που ξέρει, κάτι που θα χρησιμοποιεί κάθε μέρα; Όπως τον εξοπλισμό της καμπίνας;

Μας πήραν πρέφα. Όσο ασχολούμαστε εμείς με το αν η πίσω ανάρτηση είναι πολλαπλών συνδέσμων ή με διπλά ψαλίδια, όσο καθόμαστε και μετράμε πως στρίβει, πατάει και πως απορροφά ανωμαλίες ο πίσω άξονας, η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών έχει ήδη μπει στην καμπίνα και παίζει με τα κουμπάκια.

Δεν ασχολείται κανείς. Και είναι τέτοια η αδιαφορία, που αν δεν το αναφέρουμε εμείς σε κάθε δοκιμή ή παρουσίαση, κανείς ποτέ δεν θα το καταλάβει. Ότι δηλαδή οι ακριβές πίσω αναρτήσεις δίνουν τη θέση τους σε φθηνότερες. Και δεν θα το καταλάβει για δύο λόγους: Γιατί οι διαφορές πλέον είναι μικρές, και για να φανούν θέλει πολύ ζόρι.

Ξέρεις ότι αυτή είναι η αλήθεια όταν βλέπεις τον έναν κατασκευαστή μετά τον άλλον να εγκαταλείπει τις ακριβές πίσω αναρτήσεις. Η Honda το έκανε πρώτη, η VW κράτησε τους πολλαπλούς για τις ακριβές εκδόσεις, το ίδιο και η Mercedes στην A-Class και τώρα το κάνει και η Ford με το Focus.

Όχι μόνο θες 1.5 μοτέρ και 150 άλογα για να πάρεις την ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω, αλλά στο νέο Focus δεν έχει πλέον καν συνδέσμους control-blade αλλά ασύμμετρα διπλά ψαλίδια. Δεν είναι θέμα καλύτερου ή χειρότερου, απλά δείχνει πως ζούμε στην εποχή που λέει πως αν δεν το χρειάζεσαι, δεν το πληρώνεις.

Και γιατί όχι. Αν η πίσω ανάρτηση μετράει στον έλεγχο όταν αφήνεις το γκάζι, αν θες να έχεις παιχνιδιάρικη συμπεριφορά στο όριο, και αν κάνει τη διαφορά στην πρόσφυση στην πίστα, αλήθεια, ποιος ασχολείται; Ποιος νοιάζεται όταν με το νορμάλ μικρομεσαίο του θέλει απλά ασφαλή και άνετα χιλιόμετρα;

Εδώ ο άξονας κίνησης έπαψε να έχει σημασία, με την ίδια την BMW να παραδέχεται ότι οι αγοραστές της Σειράς 1 δεν έχουν στην συντριπτική τους πλειοψηφία, ιδέα αν το αυτοκίνητό τους είναι πισωκίνητο. Στην ανάρτηση θα κολλήσουμε;

Εσείς τι λέτε; Μήπως ψάχνουμε ψύλλο στΆάχυρα; Μήπως τελικά έχουν δίκιο οι κατασκευαστές ότι αν δεν το χρειάζεσαι δεν έχεις και λόγο να το πληρώσεις; Μήπως μία ανάρτηση που κάνει καλά τη δουλειά της και δεν στοιχίζει το μισό αυτοκίνητο είναι καλύτερη από μία με απλά «καλύτερο» όνομα;

Autotriti.gr
Citroen