Η Nissan και η GSR Capital βρισκόντουσαν σε διαπραγματεύσεις προκειμένου η δεύτερη να αγοράσει από την πρώτη, την θυγατρική εταιρεία η οποία ασχολούνταν με τις μπαταρίες που χρειάζονται τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, ωστόσο όπως αναφέρουν μεγάλα μέσα ενημέρωσης, η Nissan είπε όχι στην πώληση, καθώς η κινεζική εταιρεία ιδιωτικών συμφερόντων δεν διέθετε επαρκή κεφάλαια.
Μάλιστα από τα ίδια μέσα γίνεται λόγος πως η συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί μέχρι τις 29 Ιουνίου κάτι που έγινε, ενώ υπογραμμίζουν πως κατά το παρελθόν είχαν γίνει ανεπιτυχώς ακόμα τρεις προσπάθειες με πιο πρόσφατη στις 27 Απριλίου.
Αν είχε πραγματοποιηθεί η εν λόγω πώληση θα επρόκειτο για τη μεγαλύτερη μεταφορά παραγωγικής ικανότητας μπαταριών ιόντων λιθίου που θα είχε γίνει ποτέ, με τη Nissan να θέλει να προβεί σε αυτή την κίνηση στο πλαίσιο του εξορθολογισμού των λειτουργιών της, αλλά και για να μπορέσει να βγει ελεύθερη πλέον στην αγορά και να αποκτήσει μπαταρίες για τα οχήματά της και από άλλους προμηθευτές.
Τέλος όπως αναφέρουν τα ξένα μέσα η Nissan αξιολογεί τις επιλογές που έχει σχετικά με το θέμα της πώλησης, ωστόσο είναι πολύ νωρίς ακόμη για να πάρει αποφάσεις, ενώ από τη μεριά της η GSR δεν προχώρησε σε κάποια δήλωση.