Απόφαση σταθμός ίσως αποδειχθεί η ετυμηγορία του Ανωτάτου Δικαστηρίου στην Λειψία να επιτρέψει σε Ντίσελντορφ και Στουτγάρδη να περιορίσουν ή και να απαγορεύσουν την κίνηση των πετρελαιοκίνητων.
Μετά από απόφαση του Ομοσπονδιακού Δικαστηρίου της Λειψίας, δόθηκε το πράσινο φως για να μπουν απαγορεύσεις στα αυτοκίνητα diesel κάτω από όρους και με κάποια σημαντική περίοδο προσαρμογής.
Συγκεκριμένα, γερμανικές πόλεις όπως το Ντίσελντορφ και η Στουτγάρδη που είχαν ζητήσει εκτεταμένες απαγορεύσεις δικαιώθηκαν από το δικαστήριο και είναι πλέον έτοιμες να προβούν σε ενέργειες για να περιορίσουν την ποσότητα σωματιδίων NOx που παράγεταιαπό τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα ενώ το Αμβούργο, η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας, έχει ανακοινώσει την πρόθεση του να θεσπίσει μια σειρά από περιορισμούς για τα diesel αυτοκίνητα που εισέρχονται σε δύο μεγάλες οδηγικές αρτηρίες της πόλης μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
Σημαντικό είναι να σημειωθεί πως το δικαστήριο δεν αναγνώρισε κανένα δικαίωμα για αποζημίωση στους ιδιοκτήτες πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων λόγω της πτώσης στην αξία που αναμένεται να παρουσιάσουν, με τον πρόεδρο του δικαστηρίου Αndreas Korbmacher να αναφέρει πως «αν και θα υπάρξει σίγουρα μείωση της μεταπωλητικής αξίας των diesel, η μείωση αυτή κρίνεται μικρή και αποδεκτή».
Αντίθετα, οι αρχές της Βάδης-Βιρτεμβέργης και της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας που είχαν αντιτεθεί και ζητούσαν από το δικαστήριο να υπάρξει μία εθνική γενική νομοθεσία για όλες τις πόλεις, θα κληθούν τώρα να επιβάλουν πιο σκληρά μέτρα και να περιορίσουν την χρήση των diesel αυτοκινήτων. Ο διευθυντής του Κέντρου Έρευνας Αυτοκινήτου στο Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών στο Bergisch της Γερμανίας από την πλευρά του φάνηκε ιδιαίτερα απαισιόδοξος για το μέλλον του diesel «είμαστε μάρτυρες του θανάτου του πετρελαίου. Αν είσαι ιδιώτης τότε είναι πολύ δύσκολο να αγοράσεις diesel. H ανασφάλεια μεγαλώνει διαρκώς».
Οι όποιες απαγορεύσεις πάντως δεν θα μπορέσουν να ισχύσουν νωρίτερα από την 1η Σεπτεμβρίου ενώ έχει προβλεφτεί χρόνος προσαρμογής και σταδιακή εφαρμογή του μέτρου με σκοπό να διευκολύνουν τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων diesel.
Καλά ακόμη δεν βαρεθήκατε να κάνετε προπαγάνδα υπέρ της βενζίνης? Πραγματικά έχει καταντήσει κουραστικο. Και πρίν ένα χρόνο περίπου προσπαθούσατε να μας πείσετε οτι τελείωσαν τα diesel, οτι οι κατασκευαστές θα σταματήσουν τους κινητήρες diesel, οτι όλοι στρέφονται στην βενζίνη κτλ. Εγω πάντος βλέπω ότι όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες συνεχίζουν κανονικότατα να χρησιμοποιούν diesel κινητήρες στα καινούρια τους μοντέλα και θα συνεχίζουν για πολύ καιρό ακόμα. Καλύτερα να μήν παίρνετε τόσο πολύ θέση υπέρ της βενζίνης γιατί εκτίθεστε.
Θεωρώ αναγκαίο να απαγορευτούν τα DIESEL όχι μόνο στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη,αλλά σε όλες τις πόλεις.Όποιος γουστάρει να επιβαρύνει την ατμόσφαιρα να πίνει πετρέλαιο αντί για γάλα!!!!
Αγαπητέ mmvog ίσως υπό προϋποθέσεις να έχεις δίκαιο αλλά από το τι πιστεύουμε εγώ και εσύ μέχρι το ότι το diesel πέθανε έχει μεγάλη διαφορά, το autotriti δείχνει εμπάθεια σε αυτό το θέμα
Καλά ακόμη δεν βαρεθήκατε να κάνετε προπαγάνδα υπέρ της βενζίνης? Πραγματικά έχει καταντήσει κουραστικο. Και πρίν ένα χρόνο περίπου προσπαθούσατε να μας πείσετε οτι τελείωσαν τα diesel, οτι οι κατασκευαστές θα σταματήσουν τους κινητήρες diesel, οτι όλοι στρέφονται στην βενζίνη κτλ. Εγω πάντος βλέπω ότι όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες συνεχίζουν κανονικότατα να χρησιμοποιούν diesel κινητήρες στα καινούρια τους μοντέλα και θα συνεχίζουν για πολύ καιρό ακόμα. Καλύτερα να μήν παίρνετε τόσο πολύ θέση υπέρ της βενζίνης γιατί εκτίθεστε.
Θεωρώ αναγκαίο να απαγορευτούν τα DIESEL όχι μόνο στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη,αλλά σε όλες τις πόλεις.Όποιος γουστάρει να επιβαρύνει την ατμόσφαιρα να πίνει πετρέλαιο αντί για γάλα!!!!
Αγαπητέ mmvog ίσως υπό προϋποθέσεις να έχεις δίκαιο αλλά από το τι πιστεύουμε εγώ και εσύ μέχρι το ότι το diesel πέθανε έχει μεγάλη διαφορά, το autotriti δείχνει εμπάθεια σε αυτό το θέμα
Ήδη στο κέντρο της Στουτγκάρδης απαγορεύονται τα πετρελαιοκίνητα οχήματα παλαιότερων γενεών, πλην εξαιρέσεων...