Multivision και νυχτερινή όραση Όταν το αυτοκίνητο αρχίζει να κινείται, το "multivision" εμφανίζεται σαν ένα σύνολο οργάνων υψηλής ποιότητας με τρεις στρογγυλές αναλογικές απεικονίσεις. Με την πίεση ενός κουμπιού, οι υβριδικές ενδείξεις μετατρέπονται σε μενού λειτουργίας με το οποίο ο οδηγός μπορεί να κάνει πράγματα όπως το να προγραμματίσει ένα ταξίδι μέσω υπολογιστή. Μπορούν επίσης να εμφανιστούν πληροφορίες από τα βοηθητικά συστήματα. Το μενού λειτουργεί κάνοντας χρήση των κουμπιών στο τιμόνι. Με τον ίδιο τρόπο, ο οδηγός μπορεί να σβήσει την ένδειξη του στροφόμετρου και να την αντικαταστήσει με αυτή του συστήματος πλοήγησης. Κατά τη διάρκεια της νύχτας, το F 500 έχει ένα άλλο ειδικό χαρακτηριστικό που αυξάνει τα επίπεδα ασφάλειας. Αντί του συστήματος πλοήγησης, προβάλλεται μέσω video η εικόνα του συστήματος νυχτερινής όρασης, το οποίο λειτουργεί με υπέρυθρες. Με αυτό τον τρόπο, ο οδηγός μπορεί να επεκτείνει σημαντικά το πεδίο της όρασής του σε καταστάσεις όπου η ορατότητα είναι φτωχή.Κάνοντας χρήση του συστήματος νυχτερινής όρασης που αναπτύχθηκε μετά από έρευνες της Daimler Chrysler, ο οδηγός όχι μόνο ακολουθεί την πορεία του δρόμου αλλά μπορεί και να αναγνωρίσει εμπόδια, πεζούς, ποδηλάτες και μοτοσικλετιστές σε μια απόσταση 150 μέτρων. Ο συνηθισμένος φωτισμός χαμηλής δέσμης αντιθέτως, αρκεί μόνο για απόσταση 40 μέτρων.Τα παθητικά συστήματα νυχτερινής όρασης αναγνωρίζουν μόνο τα αντικείμενα που αναδίδουν θερμότητα. Παρόλα αυτά, κάτι τέτοιο δεν αποτελεί πρόβλημα για το σύστημα στο F 500, το οποίο διαθέτει τη δική του πηγή φωτός. Δύο λέιζερ ενσωματωμένα στους προβολείς εκπέμπουν αόρατο υπέρυθρο φως. Μια κάμερα video που λειτουργεί με υπέρυθρες είναι εγκατεστημένη πίσω από το εμπρόσθιο παρμπρίζ, καταγράφοντας την εικόνα που αντανακλάται και παρέχει ένα ασπρόμαυρο video για την ένδειξη "multivision".Οι ερευνητές της Daimler Chrysler πήραν μια νέα κατεύθυνση όχι μόνο σε σχέση με την παρουσίαση αλλά και σχετικά με τη λειτουργία των συστημάτων του οχήματος. Τα μενού στο F 500 Mind δε λειτουργούν με joystick ή σφαιρική λαβή. Αντί αυτών χρησιμοποιείται ένα touch pad - ένα χαρακτηριστικό που επιτρέπει την άμεση αλληλεπίδραση ακριβώς όπως συμβαίνει και με τις οθόνες αφής.Παρ' όλα αυτά, αυτό το touch-pad είναι ασυνήθιστο: Επικοινωνεί όχι μόνο με τις ενδείξεις αλλά και με διάφορους διακόπτες και κουμπιά. Ως αποτέλεσμα αυτού, η λειτουργία ορισμένων χαρακτηριστικών μπορεί να γίνει εξαιρετικά εύκολη. Σε σχέση με την ηλεκτρική προσαρμογή των θέσεων, για παράδειγμα, το F 500 διαθέτει ένα στοιχείο λειτουργίας των θέσεων ώστε να εφαρμόζονται οι θέσεις που χρησιμοποιούνται συχνότερα. Αυτό το στοιχείο ελέγχου διαθέτει επίσης αισθητήρα επαφής. Μόλις κάποιο χέρι το πλησιάσει, το μενού για το σύστημα προσαρμογής της θέσης εμφανίζεται στις ενδείξεις.
Κατευθυνόμενος ήχος
Για τη θέση του οδηγού, το F 500 προσφέρει "τον κώνο ήχου", ένα ακόμα κομμάτι πρωτοποριακής τεχνολογίας. Το σύστημα αυτό, το οποίο βασίζεται στην τεχνολογία υπερήχων, κάνει χρήση ειδικών ηχείων που εκπέμπουν τον ήχο σε μια οξεία γωνία.Με αυτό τον τρόπο, παρέχονται πληροφορίες που ακούει μόνο ο οδηγός. Πληροφορίες όπως αναφορά για την κίνηση στους δρόμους, τηλεφωνήματα, προειδοποιήσεις και φωνητικές εντολές για το σύστημα πλοήγησης ή τον ασύρματο. Τα πλεονεκτήματα αυτού του συστήματος είναι προφανή. Στο F 500, η θέση του οδηγού είναι η μόνη εξοπλισμένη με αυτή την πρωτοποριακή ακουστική τεχνολογία. Όταν θα διατίθεται για όλες τις θέσεις κάποια στιγμή στο μέλλον, ο κάθε επιβάτης θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τη μουσική που θέλει να ακούσει, χωρίς να ενοχλεί τα άλλα άτομα μέσα στο αυτοκίνητο.
Ο πίνακας οργάνων μπορεί να δείξει όλες τις λειτουργίες του οχήματος.