Λίπανση του κινητήραΩς γνωστόν ο κινητήρας χωρίς λάδι δεν λειτουργεί και δεν υπάρχει καμία απολύτως εξαίρεση. Ο έλεγχος της στάθμης του λαδιού είναι πολύ απλή υπόθεση και πραγματοποιείται καλύτερα όταν ο κινητήρας είναι κρύος. Απλώς τραβάτε τη βέργα με την ένδειξη, την σκουπίζετε και την ξαναβυθίζετε στον κινητήρα. Κατόπιν τη βγάζετε και βλέπετε την ένδειξη. Αν υπερβαίνει το μέγιστο, μην ανησυχείτε αλλά έχετε υπόψη σας ότι ρυπαίνει τον κινητήρα με καμένα λάδια. Αν η στάθμη είναι χαμηλή, εντοπίστε το σημείο διαρροής και απευθυνθείτε άμεσα στο συνεργείο σας. Υγρά φρένωνΗ στάθμη του υγρού φρένων μπορεί να ελεγχθεί εύκολα αφού το μοναδικό που χρειάζεται είναι να εντοπίσετε το ανάλογο δοχείο και να ελέγξετε τις ενδείξεις. Μεγαλύτερη ποσότητα δεν δημιουργεί πρόβλημα και μπορεί να υπάρχει όταν έχουν αντικατασταθεί πρόσφατα τα τακάκια που πιέζουν περισσότερο τα έμβολα με αποτέλεσμα να ανεβαίνει η στάθμη. Αν η στάθμη είναι χαμηλότερη, δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν. Είτε τα τακάκια έχουν φθαρεί πολύ με αποτέλεσμα να πέφτει η στάθμη αφού δεν πιέζονται τα έμβολα, είτε υπάρχει περίπτωση διαρροής σε κάποιο σημείο του κυκλώματος. Σύστημα διεύθυνσης Τα συστήματα υποβοήθησης χρειάζονται και αυτά υγρά για να λειτουργήσουν και αυτό το υγρό είναι "λεπτό" λάδι. Συνήθως καταλαβαίνετε ότι υπάρχει πρόβλημα αφού με την απώλεια λαδιού το τιμόνι είναι σκληρό και μπορεί να παράγει θόρυβο. Ελέγξτε τη στάθμη και αν χρειαστεί συμπληρώστε την κατάλληλη ποσότητα. Αν τα συμπτώματα συνεχίζουν, υπάρχει η περίπτωση διαρροής ή παρουσίας αέρα μέσα στο κύκλωμα όποτε και είναι απαραίτητη η επίσκεψη στο συνεργείο. Ψυκτικό υγρόΟ έλεγχος των ψυκτικών υγρών εξασφαλίζει την σωστή ψύξη του κινητήρα και ελαχιστοποιεί τις περιπτώσεις υπερθέρμανσης, άρα και καταστροφής του. Είναι απαραίτητο να ελέγξετε για διαρροές στο κύκλωμα και είναι εύκολο να γίνει καθώς τα ψυκτικά υγρά έχουν φλούο χρώματα και είναι άμεσα ορατά. Το χειμώνα φροντίστε τα εν λόγω υγρά να έχουν αντιψυκτικές ιδιότητες. Υγρά μπαταρίαςΧρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή καθώς τα υγρά μπαταρίας είναι καυστικά και μπορούν να διαβρώσουν τα υλικά που θα έλθουν σε επαφή και την ανθρώπινη επιδερμίδα. Κατά τον έλεγχο, είναι απαραίτητο να φοράτε πλαστικά γάντια. Αν διαπιστώσετε ότι τα υγρά έχουν πέσει σε κάποιο σημείο χρησιμοποιήστε αντισκωριακό σπρέι.
Είναι απαραίτητος ο έλεγχος για τη στάθμη τόσο του λαδιού του κινητήρα όσο και του ψυκτικού υγρού για να διασφαλίσετε ότι η υπερθέρμανση δεν θα σας "επισκεφθεί".
Τσεκάρετε συχνά το επίπεδο της στάθμης των υγρών φρένων και αν χρειαστεί συμπληρώστε.
Αν το σύστημα διεύθυνσης είναι σκληρό και παράγει θόρυβο, πιθανώς να του λείπουν υγρά που δεν είναι άλλα από "λεπτό" λάδι παρόμοιο με του κινητήρα.