Στην Ελλάδα η 159 αναμένεται τον Οκτώβριο, ενώ το 2006 θα ακολουθήσουν και άλλες εκδόσεις
Το γεγονός ότι η 159 είναι ακόμα πιο δυναμική σε σχεδίαση και διαθέτει καλύτερη οδική συμπεριφορά και περισσότερους χώρους ήταν κάτι το αναμενόμενο. Η είδηση έρχεται από τη βελτίωση στους τομείς της στιβαρότητας του αμαξώματος, της ποιότητας, της άνεσης και της παθητικής ασφάλειας, που θα της επιτρέψουν να κοιτάξει στα μάτια τα premium μεσαία γερμανικά αυτοκίνητα.
Πιο γνώριμο είναι το πίσω μέρος της μεσαίας Alfa το οποίο χαρακτηρί-ζεται από τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα και τον υπερυψωμέ-νο τρίτο όγκο.
Η νέα μεσαία Alfa Romeo, η 159, έκανε την πρώτη επίσημη εμφάνισή της στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, απ' όπου είχαμε πάρει μία πρώτη "γεύση", για να την οδηγήσουμε πριν από λίγες μέρες στο Μόναχο στα πλαίσια της παγκόσμιας παρουσίασής της στον ειδικό Τύπο. Οι προσδοκίες που έχουν πλέον τα στελέχη της Ιταλικής φίρμας για το νέο προϊόν τους είναι αρκετά αυξημένες τη στιγμή που τα "ηνία" έχει αναλάβει (μαζί και της Maserati) ο Γερμανός Karl-Heinz Kalbfell, o οποίος προέρχεται από την BMW και τη Rolls-Royce. Μάλιστα απώτερος σκοπός τους είναι η 159 να εδραιωθεί ως ένα σπορτίφ αλλά και premium ταυτόχρονα μεσαίο αυτοκίνητο, το οποίο θα έρθει αντιμέτωπο με το Audi Α4 αλλά και με την BMW Σειρά 3. Εξοπλισμός Ο εξοπλισμός από τη βασική έκδοση αναμένεται πλήρης, καθώς θα περιλαμβάνονται ABS, VDC, 7 αερόσακοι, κλιματισμός και όλες οι ηλεκτρικές ανέσεις. Για τις τιμές δεν υπάρχει ακόμα πρόβλεψη για την Ελλάδα, ωστόσο έγινε γνωστό ότι στην Ιταλία η 159 θα κοστίζει από 28.000 έως 40.000 ευρώ. Όσον αφορά την κορυφαία έκδοση GTA, αναμένεται σε δύο το πολύ χρόνια με κινητήρα απόδοσης άνω των 300 ίππων και σύστημα τετρακίνησης Q4.
Κινητήρες
Το μηχανικό σύνολο των 1,9 λτ. με τους 160 ίππους έρχεται κυρίως αντιμέτωπο με το σχεδόν 1,5 τόνων βάρος του αμαξώματος.
Η 159 θα είναι διαθέσιμη με δύο κινητήρες βενζίνης 1,9 και 2,2 λτ. με άμεσο ψεκασμό καυσίμου (JTS) και διπλό μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (Twin Phaser), οι οποίοι αποδίδουν 160 και 185 ίππους αντίστοιχα. Τα μηχανικά σύνολα των 1,9 και 2,2 λτ. συνδυάζονται με 6τάχυτα κιβώτια τα οποία χάρη στις βελτιώσεις που έχουν δεχτεί προσφέρουν καλύτερη αίσθηση και ο επιλογέας έχει πιο κοντές διαδρομές. Οδηγώντας τη βασική έκδοση 1,9 JTS μείναμε ικανοποιημένοι με τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα και την απόδοση, χωρίς ωστόσο να εμφανίζει εκρηκτικότητα, καθώς οι 160 ίπποι έχουν να αντιμετωπίσουν το αυξημένο βάρος του αμαξώματος (1.480 κιλά). Η ελαστικότητα του μοτέρ των 1,9 λτ. είναι μέτρια κάτω από τις 2.000 σ.α.λ. κυρίως. Το 2006 θα υπάρξει και έκδοση 1,8 λίτρων με ισχύ 140 ίππων.
Η εμπρός παραδοσιακή τριγωνική μάσκα με την επένδυση χρωμίου παραμένει ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά.
Οι τρεις ξεχωριστοί προβολείς συνθέτουν τα εμπρός φανάρια.
Στα πίσω φωτιστικά σώματα με το κόκκινο κάλυμα διακρίνονται τέσσερα στρογγυλά στοιχεία.