Η προσπάθεια της Lexus να συντονίσει τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας βρήκε την ιδανική εφαρμογή στο υβριδικό μοντέλο παραγωγής RX 400h. Το σύστημα VDIM (Ενσωματωμένο Σύστημα Διαχείρησης της Δυναμικής Συμπεριφοράς του Αυτοκινήτου) επενεργεί σε πολλά επίπεδα της συμπεριφοράς του οχήματος, ακόμα και στον τρόπο διόρθωσης της πορείας μέσω του τιμονιού. Η καρδιά του συστήματος VDIM είναι το λογισμικό ελέγχου που ενσωματώνεται στην Ηλεκτρονική Μονάδα Ελέγχου (ECU) του Ηλεκτρονικά Ελεγχόμενου Συστήματος Πέδησης (ECB). Για να έχει μία ολοκληρωμένη εικόνα του οδηγικού στυλ και των συνθηκών οδήγησης, το σύστημα VDIM λαμβάνει συνεχώς πληροφορίες από αισθητήρες που βρίσκονται σε όλο το RX 400h, μεταξύ των οποίων στην πίεση της αντλίας φρένου, στη διαδρομή του πεντάλ φρένου, στη γωνία διεύθυνσης, στη διαδρομή του πεντάλ γκαζιού, στην επιτάχυνση του οχήματος, στην ταχύτητα περιστροφής των τροχών, στην πίεση πέδησης σε κάθε τροχό και στην απόδοση ροπής. Στο πλαίσιο της λειτουργίας του Ελέγχου Ευστάθειας Οχήματος, για παράδειγμα, ένα οδόστρωμα με διαφορετικούς συντελεστές τριβής αριστερά και δεξιά του αυτοκινήτου μπορεί στο φρενάρισμα να προκαλέσει ολίσθηση του αυτοκινήτου προς τη μία πλευρά. Το VDIM ρυθμίζει αυτόματα τη γωνία διεύθυνσης ώστε να αντισταθμίσει τη διαφορά πέδησης αριστερά/δεξιά και ελαχιστοποιεί την ανάγκη διόρθωσης εκ μέρους του οδηγού προκειμένου να διατηρηθεί η επιθυμητή πορεία κατά το φρενάρισμα. Κατά το φρενάρισμα σε μία στροφή, η προς τα εμπρός μετατόπιση βάρους ενδέχεται να προκαλέσει απώλεια πρόσφυσης των πίσω τροχών και κατ' επέκταση υπερστροφή. Το σύστημα ενεργοποιεί αυτόματα μία λειτουργία ανάποδου τιμονιού. Το σύστημα VDIM εφαρμόζει την κατάλληλη πίεση πέδησης σε κάθε τροχό, διασφαλίζοντας τη συνεχή ευστάθεια του οχήματος αφού περιορίζει προληπτικά την τάση ολίσθησης (σπινάρισμα), συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην απόδοση πέδησης. Στο απότομο φρενάρισμα σε μία στροφή, το μπλοκάρισμα των εμπρός τροχών και η απώλεια πρόσφυσης ενδέχεται να προκαλέσουν υποστροφή. Αρχικά, η διορθωτική υποβοήθηση διεύθυνσης θα βοηθήσει τον οδηγό να διατηρήσει την πορεία του. Όμως, αν ο οδηγός προβεί σε υπερδιόρθωση, τότε το VDIM θα εφαρμόσει υποβοήθηση διεύθυνσης προς την αντίθετη κατεύθυνση για να βοηθήσει τον οδηγό να ανακτήσει τον έλεγχο του οχήματος. Και πάλι, με τον ανεξάρτητο έλεγχο πίεσης πέδησης σε κάθε τροχό μέσω του συστήματος EBD, το VDIM αποτρέπει το μπλοκάρισμα των εμπρός τροχών και συμβάλλει στην ανάκτηση της ισορροπίας του οχήματος, προσφέροντας συνεχή έλεγχο έως ότου αναλάβουν τα συμβατικά συστήματα ABS και VSC.