ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πώς λειτουργεί

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/1/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/1/2006
ΔΙΑΦΟΡΑ
Ενσωματωμένο παιδικό κάθισμα στο νέο Passat
Η Volkswagen διαθέτει ένα καινούριο τύπο ενσωματωμένου παιδικού καθίσματος για τα νέα Passat και Passat Variant. Το νέο αυτό παιδικό κάθισμα είναι κατάλληλο για παιδιά από 3 έως 12 ετών και προσφέρει κορυφαία επίπεδα ασφάλειας στις μετωπικές και πλάγιες συγκρούσεις.
Σύμφωνα με πανευρωπαϊκές μελέτες διαπιστώθηκε ότι, το 50% των θανάτων των παιδιών, που χάνουν τη ζωή τους σε κάποιο αυτοκινητιστικό δυστύχημα, οφείλεται σε λανθασμένη στήριξή τους στο κάθισμα του αυτοκινήτου, ενώ, σχεδόν στις μισές περιπτώσεις, ο θάνατος αποδίδεται σε κακή χρήση ή τοποθέτηση του παιδικού καθίσματος. Τα ενσωματωμένα παιδικά καθίσματα εκμηδενίζουν την πιθανότητα της λανθασμένης τοποθέτησης, με αποτέλεσμα τη σημαντική μείωση του τραγικού αυτού ποσοστού.
1. H γερμανική εταιρεία διαθέτει τα καινούρια Passat και Passat Variant με έως και δύο προεγκατεστημένα παιδικά καθίσματα, στο χώρο των πίσω επιβατών.
2. Το νέο παιδικό κάθισμα της Volkswagen διαφοροποιείται από τις υπάρχουσες προτάσεις, χάρη στο ειδικό μαξιλαράκι, το οποίο εφαρμόζει στο πάνω μέρος του καθίσματος, προσφέροντας την απαραίτητη αυχενική στήριξη στο κεφάλι του παιδιού.
3. Το κάτω τμήμα του καθίσματος μπορεί να ανασηκωθεί στο επιθυμητό ύψος, ταιριάζοντας στη σωματοδομή του κάθε παιδιού, ενώ, όταν δε χρησιμοποιείται ως παιδικό κάθισμα, δε ξεχωρίζει από το κλασσικό κάθισμα του αυτοκινήτου.
Σε περίπτωση ατυχήματος...
... το νέο παιδικό κάθισμα της Volkswagen "αντιδρά", με σκοπό να προσφέρει τη μέγιστη προστασία στο παιδί. Πιο συγκεκριμένα, το πίσω τμήμα του ανασηκωμένου καθίσματος βυθίζεται ακαριαία, με σκοπό τη συγκράτηση του παιδιού και την αποφυγή κάποιου τραυματισμού του από τη ζώνη ασφαλείας.
Παθητική ασφάλεια
Η χρήση του ενσωματωμένου παιδικού καθίσματος δεν καταργεί τα μέσα παθητικής ασφάλειας του αυτοκινήτου. Έτσι, οι προεντατήρες των ζωνών τριών σημείων έχουν τροποποιηθεί, ώστε να μην τραυματίζεται το παιδί, ενώ και οι πίσω πλευρικοί αερόσακοι λειτουργούν κανονικά, χωρίς να υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού.
1.
2.
3.