Η πλάτη του καθίσματος θα πρέπει να ρυθμίζεται με τέτοιο τρόπο, ώστε η πλάτη του οδηγού να στηρίζεται ανατομικά και να βρίσκεται όσο το δυνατόν πιο κάθετα στο κάθισμα. Ένας ξαπλωμένος οδηγός δεν μπορεί να έχει σωστή αντίληψη, ούτε και πρόσβαση στα απαραίτητα χειριστήρια.
Ανάλογα με το μοντέλο του αυτοκινήτου, το κάτω μέρος του καθίσματος μπορεί να ρυθμιστεί ανάλογα με το ύψος, τη γωνία που σχηματίζει με το δάπεδο και την απόσταση από την κολόνα του τιμονιού. Φροντίστε, ώστε τα πόδια σας να μπορούν να εκμεταλλευτούν όλη τη διαδρομή των πεντάλ.
Ρύθμιση ζώνης ασφαλείας
Η ζώνη ασφαλείας μπορεί να ρυθμιστεί ανάλογα με το ύψος στα περισσότερα αυτοκίνητα της αγοράς. Για την ασφαλέστερη μετακίνησή μας, θα πρέπει η ζώνη να βρίσκεται ανάμεσα στο ύψος του λαιμού και του ώμου. Σε αντίθετη περίπτωση, μπορεί να προκληθεί σοβαρός τραυματισμός του οδηγού. Ρύθμιση καθρεφτών Τόσο οι εξωτερικοί, όσο και ο κεντρικός καθρέφτης του αυτοκινήτου θα πρέπει να ρυθμίζονται με τέτοιο τρόπο, ώστε να εξασφαλίζουν στον οδηγό το μεγαλύτερο δυνατό οπτικό πεδίο.
Ρύθμιση τιμονιού
Οι πιθανές ρυθμίσεις του τιμονιού είναι δύο. Η καθ' ύψος ρύθμιση, που πλέον συναντάται σε σχεδόν όλα τα μοντέλα και η λιγότερο διαδεδομένη τηλεσκοπική ρύθμιση. Στην πρώτη περίπτωση, ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει το τιμόνι σε τέτοια θέση, ώστε να του επιτρέπεται η μέγιστη ελευθερία κινήσεων, ενώ η δεύτερη περίπτωση επιτρέπει στον οδηγό να μεταβάλει τη γωνία των χεριών, χωρίς να χρειαστεί να μετακινήσει εκ νέου το κάθισμα.
Η σωστότερη θέση των χεριών πάνω στο τιμόνι, όπως μας μαθαίνουν και οι περισσότεροι δάσκαλοι οδήγησης, μπορεί να βρεθεί, εάν φέρουμε στο μυαλό μας ένα ρολόι. Εάν τα χέρια μας πάρουν τη θέση των δεικτών, τότε η σωστή θέση βρίσκεται ανάμεσα στις ώρες 9:15 και 10:10.