Κάθε νέο ρούχο ή αξεσουάρ απαιτεί και το κατάλληλο μοντέλο, καθώς αναζητά τη μεγαλύτερη δυνατή απήχηση στο κοινό. Η νέα Χ3 θα παίξει τελικά το ρόλο του μοντέλου για το νέο πετρελαιοκινητήρα της BMW, ο οποίος ανεβάζει τον πήχη στην κατηγορία των Sport Activity Vehicles (SAV). Ένας ακόμη twin turbo πετρελαιοκινητήρας προστίθεται στην γκάμα της BMW. Ο λόγος φυσικά για τον 3,0sd, ο οποίος θα βρίσκεται κάτω από το καπό της νέας X3. To καινούργιο αυτό σύνολο έχει εξελιχθεί με βάση τον κινητήρα της 535d και διαθέτει 2 υπερσυμπιεστές, ένα μεγαλύτερο και ένα μικρότερο. Η κορυφαία πρόταση της γκάμας για το νέο X3 αποδίδει 286 ίππους και 580 Nm ροπής, νούμερα διόλου ευκαταφρόνητα, αφού χαρίζουν στο βαρύ SAV επιδόσεις GT. Ενδεικτικά αναφέρουμε, πως για το 0-100 χλμ/ώρα, η X3 3,0 sd χρειάζεται μόλις 6,6 δευτερόλεπτα, ενώ επιταχύνει μέχρι την τελική ταχύτητα των 240 χλμ/ώρα. Εκτός από το νέο πετρελαιοκινητήρα, η γκάμα της Χ3 εμπλουτίζεται με δύο επίσης νέα σύνολα βενζίνης, χωρητικότητας 2,5 και 3 λίτρων και απόδοσης 218 και 272 ίππων, αντίστοιχα.
Dynamic Stability Control +¶λλη μία καινοτομία της νέας Χ3 είναι το σύστημα ευστάθειας DSC+, το οποίο για πρώτη φορά περιλαμβάνεται στο στάνταρ εξοπλισμό μοντέλου της σειράς Χ. Το DSC+ αποτελεί μία βελτιωμένη έκδοση του γνωστού μας -από παλαιότερα μοντέλα- DSC, αφού βελτιώνει την ενεργητική ασφάλεια, παρεμβαίνοντας σε 4 νέους τομείς. • Brake Pre-tensioning: Το σύστημα αναλαμβάνει την προθέρμανση των φρένων, τη στιγμή που ο οδηγός αφήνει ακαριαία το πόδι του από το γκάζι, διακρίνοντας ένα ενδεχόμενο φρενάρισμα πανικού. • Brake Drying: Το σύστημα ασκεί περιοδικά μικρή πίεση στις δαγκάνες, με σκοπό την απομάκρυνση του νερού, που μπορεί να έχουν συγκρατήσει οι δίσκοι. • Hill Start Assistant: Το σύστημα διατηρεί την πίεση στις δαγκάνες μετά την απομάκρυνση του ποδιού από το πεντάλ των φρένων, με σκοπό την εύκολη εκκίνηση σε ανηφορικά τμήματα (σε μοντέλα με μηχανικό κιβώτιο). • Brake Fade Compensation: Το σύστημα ασκεί συμπληρωματική πίεση στις δαγκάνες, εάν διαπιστώσει ανεπάρκεια φρεναρίσματος.