ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πώς λειτουργεί

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/10/2006
ΔΙΑΦΟΡΑ
Αερόσακοι διπλού θαλάμου από την Toyota
Διαβάστηκε από 1575 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/10/2006
Η Toyota, μία από τις κορυφαίες εταιρείες στον τομέα της ασφάλειας, έγινε το 2005 η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία, που δημιούργησε αερόσακο με διπλό θάλαμο, για αύξηση της παρεχόμενης ασφάλειας στο συνοδηγό.
Τι ακριβώς είναι ο αερόσακος διπλού θαλάμου;

Ο αερόσακος διπλού θαλάμου, όπως λέει και το όνομά του, ανοίγει σε δύο κομμάτια, τα οποία ενώνονται μεταξύ τους στη βάση του αερόσακου. Οι δύο θάλαμοι δημιουργούν πίεση στο κέντρο του αερόσακου τη στιγμή της ανάπτυξής του, με συνέπεια την επέκταση της παρουσίας του σε μεγαλύτερο χώρο. Με τον τρόπο αυτό ο επιβάτης προστατεύεται καλύτερα, μειώνοντας έτσι αισθητά την πιθανότητα τραυματισμού από την επαφή του με τον αερόσακο.
Αερόσακοι γονάτων
Ως αποτέλεσμα της επιθυμίας των εταιρειών να αυξήσουν τα επίπεδα παθητικής ασφάλειας στα μοντέλα τους, οι αερόσακοι γονάτων έχουν αρχίσει να τοποθετούνται μόλις τα τελευταία χρόνια και κυρίως σε μεσαία και μεγάλα αυτοκίνητα. Η Toyota, με τη σειρά της, τοποθέτησε για πρώτη φορά το 2003 στο Avensis αερόσακο γονάτων. Σκοπός τους -τι άλλο;- να προστατέψουν τα πόδια από το χτύπημα στο κάτω μέρος του ταμπλό. Ας μην ξεχνάμε, ότι σε περίπτωση σύγκρουσης, ακόμα και αν φοράμε τη ζώνη ασφαλείας, τα πόδια, από τα γόνατα και κάτω, εκτινάσσονται, με σίγουρες τις πιθανότητες τραυματισμού.
Σημαντικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζουμε
• Οι αερόσακοι ανά κάποια χρόνια (ανάλογα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή) χρειάζονται service. O μέσος όρος κυμαίνεται στα 5-10 χρόνια.
• Είναι σημαντικό να καθόμαστε σε απόσταση από το τιμόνι, όσο μικρόσωμοι και αν είμαστε. Όσο πιο κοντά είμαστε, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχουμε να τραυματιστούμε από την επαφή με τον αερόσακο.
• Ο αερόσακος έχει μία ειδική σκόνη, η οποία, σε συνδυασμό με το ύφασμα, μπορεί να προκαλέσει μικροεγκαύματα.
Οι δυο θάλαμοι του αερόσακου ενώνονται στη βάση του, προστατεύοντας καλύτερα τον οδηγό, αφού αναπτύσσονται κυρίως στους ώμους και όχι στο κέντρο του στήθους και του προσώπου.