ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/6/2010
Κινητήρας VW Touareg Hybrid V6 TSI
Κινητήρας VW Touareg Hybrid V6 TSI
Και επιδόσεις και οικονομία!
Διαβάστηκε από 2681 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/6/2010
Το νέο VW Touareg θα διατίθεται και σε υβριδική εκδοχή, όπου η συνδυαστική ιπποδύναμη θα φθάνει στους 380 ίππους, η ροπή στα 580 Nm και όλα αυτά με κατανάλωση 8,2 λτ./100 χλμ.
Η νέα γενιά του VW Touareg στην έκδοση Hybrid διακρίνεται για την υψηλή απόδοση, σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
Για πρώτη φορά στην ιστορία η δεύτερη γενιά του Touareg, θα διατίθεται στην αγορά και σε υβριδική έκδοση. Βασικό χαρακτηριστικό του μοντέλου αυτού είναι η υψηλή απόδοση, σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση για την κατηγορία. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, τοποθέτηθηκε στο τετρακίνητο μοντέλο ένας υπερτροφοδοτουμένος κινητήρας TSI με χωρητικότητα 3,0 λίτρων, ο οποίος συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα με την ονομασία "E-motor" και μία μπαταρία υψηλής απόδοσης.
Τα δύο μοτέρ
Το νέο 6κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο του νέου VW Touareg των 3,0 λίτρων διαθέτει τεχνολογία άμεσου ψεκασμού και αποδίδει 333 ίππους μεταξύ των 3.500 και 5.500 σ.α.λ., ενώ η ροπή αγγίζει τα 440 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται μπροστά από το κιβώτιο της μετάδοσης, έχοντας διάμετρο 40 εκ., μήκος 14,5 εκ. και βάρος μόλις 55 κιλά. Η απόδοση του ηλεκτρικού μοτέρ φτάνει στους 46 ίππους και συνεργάζεται με μία μπαταρία νικελίου (Ni-MH), βάρους 79 κιλών, η οποία έχει ονομαστική ισχύ 288 Volt, χωρητικότητα 1,7 kWh και μέγιστη ισχύ 38 kW. Η μπαταρία αυτή βρίσκεται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, κάτω από το χώρο αποσκευών, και διαθέτει αυτόνομο σύστημα ψύξης με αέρα. Έτσι, το αποτέλεσμα είναι η συνδυαστική απόδοση των δύο αυτών κινητήρων -σύμφωνα με τη VW- να φτάνει στους 380 ίππους και στα 580 Nm ροπής. Ο συνδυασμός των δύο παραπάνω μοτέρ έχει ως αποτέλεσμα τη μειωμένη κατανάλωση σε καύσιμο, που φθάνει στα 8,2 λτ./100 χλμ., αλλά και τις χαμηλές εκπομπές CO2, με 193 γρ./χλμ.
Η ηλεκτρική μονάδα του Touareg Hybrid βρίσκεται μπροστά από το κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ η μπαταρία υψηλής απόδοσης κάτω από το χώρο αποσκευών.
Τα οφέλη
Ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά της έκδοσης Hybrid είναι ότι δίνει τη δυνατότητα στο οδηγό του να κινηθεί για απόσταση περίπου 2 χιλιομέτρων με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα, μόνο με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα. Σύμφωνα με τη VW, το νέο Touareg δε θα περιορίζει τον οδηγό του στην εκτός δρόμου κίνηση, στις απότομες ανωφέρειες και στην έλξη, με δυνατότητα έως 3,5 τόνους. Ο υπερτροφοδότης, σε συνδυασμό με το ηλεκτρικό μοτέρ, προσφέρει στο αυτοκίνητο αυξημένη δύναμη από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας του βενζινοκινητήρα. Για ακόμα μειωμένη κατανάλωση, όταν δε χρειάζεται να λειτουργεί ο βενζινοκινητήρας, η μετάδοση (8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο) απεμπλέκεται από αυτόν και συνεργάζεται μόνο με την ηλεκτρική μονάδα. Η απεμπλοκή του κιβωτίου από τον κινητήρα μπορεί να γίνει ακόμα και με 160 χλμ./ώρα, όταν ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το πεντάλ του γκαζιού.
Η λειτουργία του υβριδικού συστήματος εμφανίζεται στο σύστημα πολυμέσων, στην κεντρική κονσόλα του γερμανικού μοντέλου.
Η μπαταρία διαθέτει αυτόνομο σύστημα ψύξης, ενώ σε πλήρη φόρτιση μπορεί να κινήσει το όχημα για 2 χιλιόμετρα, με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα.