12 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ποιο Ford Fiesta να αγοράσω;
37.237 Επισκέψεις στο άρθρο
Ποιο ταιριάζει στις ανάγκες σου: Κλασσικό, σπορ, πολυτελές ή περιπετειώδες; Το Ford Fiesta προσφέρεται σε 3 διαφορετικά αμαξώματα, με 4 επιλογές κινητήριων συνόλων και 5 ξεχωριστές εκδόσεις. Εσύ τι διαλέγεις;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η Ford όταν παρουσίασε το νέο Fiesta, θέλοντας να περιγράψει με μια φράση το νέο της μοντέλο είπε απλά: «Το καλύτερο μικρό που φτιάχτηκε ποτέ». Πραγματικά, το μικρό της Ford αποτελεί μία από τις κορυφαίες επιλογές της κατηγορίας και ένα από τα πλεονεκτήματά του είναι ο πλουραλισμός των εκδόσεών του. Αρχικά προσφέρεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις αμαξώματος, σε κλασσικό πεντάθυρο χάτσμπακ, στο πιο ιδιαίτερο αμάξωμα 3 θυρών, αλλά και στην crossover εκδοχή του με την ονομασία Active. Σχεδιαστικά οι τρεις εκδόσεις διαθέτουν ένα ώριμο και εκλεπτυσμένο design, χωρίς σχεδιαστικές υπερβολές, που σε συνδυασμό με τις αναλογίες που διαμορφώνουν οι διαστάσεις, συνθέτουν ένα κομψό και κλασσικό, με δόσεις δυναμισμού αμάξωμα. Ωστόσο αυτό το design, παραλλάσσεται μέσα στο σύνολο της γκάμας και διαφοροποιείται ανάλογα με την έκδοση. Η βασική έκδοση, Connected και η πλούσια Titanium πλαισιώνονται από την σπορτίφ ST-Line, αλλά και από την πιο πολυτελή εκδοχή Vignale, επιτρέποντας έτσι ο καθένας να διαλέξει αυτό που ταιριάζει στο δικό του στιλ.
Λεπτή ισορροπία ανάμεσα σε κλασσικό, σπορτιφ και πολυτελές
Στη βασική έκδοση Connected, η γρίλια στην πλατιά εξάγωνη μάσκα έχει σχήμα κυψελών, ενώ στην Titanium αλλάζει σχήμα και υιοθετεί αντί για κυψέλες, παράλληλες μεταλλικές ράβδους. Στις ιδιαίτερες εκδόσεις ST-Line και Vignale, πάλι η πρώτη διαφοροποίηση είναι εμφανής στη μάσκα. Η πρώτη διαθέτει μαύρη σπορτίφ κυψελωτή μάσκα σε μαύρο πλαίσιο, ενώ για να τονιστεί επιπλέον ο δυναμισμός στα πλαϊνά έχουν προστεθεί μαρσπιέ και αεροτομή στο πίσω μέρος. Από την άλλη η Vignale έκδοση θέλοντας να αναδείξει περισσότερο την πολυτέλεια χρησιμοποιεί ένα ξεχωριστό πλέγμα χρωμίου στη μάσκα και ο προφυλακτήρας έχει πιο στρογγυλεμένη αισθητική, ενώ οι πολυάκτινες ζάντες των 17 ιντσών και το χρώμιο στο κάτω μέρος των θυρών αλλά και των παραθύρων προσδίδουν περισσότερη «αίγλη» στο μικρό Fiesta.
Για πίστα και για βουνό
Αν νομίζατε πως οι διαφορετικές επιλογές σταματούν εδώ γελιέστε, καθώς υπάρχουν ακόμα δύο ιδαίτερες εκδόσεις του Fiesta που ξεφεύγουν από τα επίπεδα εξοπλισμού. Φυσικά και μιλάμε για την έκδοση ST, που ανήκει στα μικρά GTi, καθώς και την Active, με στοιχεία Crossover. H ST έκδοση σε σχέση με τις παραπάνω διαθέτει νέα γρίλια στη μάσκα, με διαφορετικό πλέγμα, ενώ τα άκρα είναι τραβηγμένα προς τα κάτω. Την εικόνα συμπληρώνουν οι τονισμένοι πλαϊνοί «αεραγωγοί», τα τονισμένα πλευρικά μαρσπιέ, ο αεροδυναμικός πίσω προφυλακτήρας, η διπλή απόληξη της εξάτμισης και η αεροτομή. Από την άλλη στην έκδoση Active, διατηρούνται τα βασικά γνωρίσματα των πιο «συμβατικών» Fiesta, αποκτώντας αυξημένο κατά 18 χλστ. ύψος από το έδαφος, πλαστικά προστατευτικά χαμηλά στο αμάξωμα, ράγες οροφής, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και μοναδικές ζάντες.
Κάτοχος Fiesta titanium diesel με τους 120 ίππους. Απόλυτα ικανοποιημένος αυτά τα 2 χρόνια που είναι στην κατοχή μου...χαίρεσαι να το οδηγείς... κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής ... οικονομία φουλ και πολύ καλές επιδόσεις ... μια ερώτηση προς το autoΤρίτη .. γιατί πλέον δεν βγαίνει το ντίζελ με τους 120 αλλά μόνο με τους 85;