ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 φωτογραφίες »

Τα περισσότερα crossover σήμερα, χάρη στην χρήση ειδικών ραντάρ ή καμερών διαθέτουν «έξυπνα» συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος.

Τα top 5 mainstream C-SUV με τα καλύτερα φρένα

54.039 Επισκέψεις στο άρθρο

Τα οικογενειακά SUV που «κοκαλώνουν»: Η απόδοση των φρένων είναι υψίστης σημασίας για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, καθώς διακυβεύεται η ασφάλεια όλων των επιβατών και για το λόγο αυτό επιλέξαμε τα 5 καλύτερα mainstream οικογενειακά SUV σε αυτόν τομέα και σας τα παρουσιάζουμε.


Είναι πλέον δεδομένο το υψηλό επίπεδο ασφάλειας που προσφέρουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα τόσο μέσω νέων τεχνολογιών όσο και των πιο παραδοσιακών στοιχείων που σχετίζονται με την ασφάλεια, που και εκείνα σαφώς εκσυγχρονίζονται. Αυτή η εξέλιξη στα συστήματα πέδησης, έχει μειώσει τις αποστάσεις φρεναρίσματος κατά 4 ολόκληρα μέτρα για την πλήρη ακινητοποίηση των αυτοκινήτων από τα 100 χλμ./ώρα σε σχέση με τη προηγούμενη 5ετία.

Είναι προφανές πως, όσο μικρότερη είναι η απόσταση ακινητοποίησης ενός αυτοκινήτου, τόσο πιο πολύ απομακρύνεται ο κίνδυνος ενός ατυχήματος. Αυτή εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως το υλικό (χυτοσίδηρος, κεραμικά συνθετικά με ανθρακονήματα) και ο τύπος των φρένων (δισκόφρενα αεριζόμενα, απλά, ταμπούρα, μονές ή πολυπίστονες δαγκάνες κ.τ.λ.), το βάρος του οχήματος, η κατάσταση, η ποιότητα, η πίεση και η διάσταση των ελαστικών, οι εξωτερικές συνθήκες περιβάλλοντος (βροχή, ζέστη, κρύο, πάγος) και η κατάσταση του οδοστρώματος.

Η κλασική μέτρηση φρεναρίσματος που πραγματοποιούμε στο AutoΤρίτη είναι σε μέτρα, γίνεται σε συγκεκριμένο στεγνό οδόστρωμα και αφορά στην πλήρη ακινητοποίηση του αυτοκινήτου από τα 100 χλμ./ώρα. Τιμές κάτω από τα 37,0 μ. είναι ιδιαίτερα καλές, ενώ για κάτω από 36,0 μ. μιλάμε για κορυφαίες επιδόσεις.

H σημασία του χρόνου αντίδρασης
Ο χρόνος αντίδρασης ονομάζεται το χρονικό διάστημα από την αντίληψη ενός ξαφνικού κινδύνου μέχρι το πάτημα του μεσαίου πεντάλ. Ο μέσος χρόνος αντίδρασης είναι 1 δλ.. Ένα αυτοκίνητο που κινείται με 100 χλμ./ώρα διανύει 28 μ./δλ.. Αυτό σημαίνει πως αν ο χρόνος αντίδρασης είναι 1,0 δλ. τότε, μέχρι να αρχίσει να επιβραδύνει το όχημα, θα διανυθούν ακόμα 28,0 μ. που θα προστεθούν στην απόσταση ακινητοποίησης. Με χρόνο αντίδρασης 2,4 δλ. τότε η απόσταση αυτή επιβαρύνεται με ακόμα 65 μ.!!!

Η τεχνολογία προς όφελος του οδηγού
Η εξέλιξη των φρένων δεν έχει να κάνει μόνο με τα υλικά και το hardware γενικότερα του συστήματος πέδησης, καθώς τα φρένα ενσωματώνουν και άλλα συστήματα, που έχουν σκοπό να μειώσουν την απόσταση που θα χρειαστεί για την πλήρη ακινητοποίησή τους, όπως o κατανεμητής πέδησης (EBD) ή το pre-fill (σύστημα προφόρτισης των φρένων).

Παράλληλα, τα περισσότερα crossover σήμερα είτε στον βασικό, είτε στον προαιρετικό εξοπλισμό τους διαθέτουν «έξυπνα» συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος. Χάρη στην χρήση ειδικών ραντάρ ή καμερών, μια κεντρική υπολογιστική μονάδα είναι σε θέση να αναλύει τα δρώμενα και αν χρειαστεί μπορεί ενεργοποιήσει τα φρένα ακινητοποιώντας εντελώς το όχημα για να αποφευχθεί η σύγκρουση ή να μετριαστεί η έντασή της!

Ας δούμε όμως ποια είναι τα καλύτερα μικρομεσαία SUV στο φρενάρισμα σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center. Να σημειώσουμε πως αρκετά μοντέλα έχουν διάφορες εκδόσεις με παραπλήσιες τιμές στις μετρήσεις μας, ωστόσο εμείς πήραμε τις πιο εμπορικές από αυτές.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Autotriti.gr
WEATHER CONTROL 005 EVO