ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
16 φωτογραφίες »

Citroen eC4 C-Cross Vs Opel Mokka e

12.319 Επισκέψεις στο άρθρο (21/5/2021)

Το τελευταίο ηλεκτρικό μοντέλο που λανσάρει ο PSA, το Opel Mokka e τίθεται αντιμέτωπο με το ηλεκτρικό C4 C-Cross, σε μία πρώτη «οικογενειακή διαμάχη». Ηλεκτρικό μικρό SUV ή ηλεκτρικό μικρομεσαίο crossover;

Το νέο Mokka πάτησε τους τροχούς στη χώρα μας και μαζί με αυτό ήρθε και η ηλεκτρική  του έκδοση, όπως συνηθίζει να κάνει o όμιλος PSA, ή ορθότερα Stellantis, στα τελευταία του μοντέλα. Στο νέο τοπίο που διαμορφώνεται, ο όμιλος αυτήν τη στιγμή διαθέτει τέσσερα αμιγώς ηλεκτρικά SUV, όλα προερχόμενα από τον PSA και προφανώς με πολλά στοιχεία μεταξύ τους. Η νεότερη άφιξη λοιπόν, το Mokka e, καλείται πρώτα απ' όλα να αποδείξει μέσα στο ίδιο το γκρουπ ότι έχει την ικανότητα να σταθεί απέναντι στα υπόλοιπα μοντέλα. Με το e-2008 να έχει μεγαλώσει και να γλυκοκοιτάζει προς την premium πλευρά, το DS3 Crossback που βρίσκεται πιο κοντά σε διαστάσεις να στρογγυλοκάθεται ήδη στην premium πλευρά, τα περιθώρια δείχνουν στενά. Και από την άλλη, βρίσκεται το Citroen e-C4, που καταφέρνει να διαφοροποιείται συνδύαζοντας στοιχεία από 3 διαφορετικούς κόσμους. Τα δύο μοντέλα τα συνδέει –πλην της καταγωγής- και το κόστος αγοράς, με το πιο προσιτό Citroen e-C4 να κοστίζει από 28.348 ευρώ και το Opel Mokka e από 29.020 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της επιδότησης ηλεκτρικών οχημάτων.
 
Σχεδίαση: Έχουν έμπνευση στον PSA
Οι σχεδιαστές του ομίλου κατάφεραν και στις δύο περιπτώσεις να δημιουργήσουν δύο πολύ όμορφα μοντέλα, εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους. Αρχίζοντας από το νεότερο Mokka, πλέον είναι πολύ πιο compact σε μήκος (4,15 από 4,28 μ.) και δείχνει πιο αθλητικό χάρη στους τονισμένους θόλους, το νεύρο στο καπό, το μεγάλο προφυλαχτήρα και φυσικά την έντονη διχρωμία του αμαξώματος. Αισθητικά ξεχωρίζει για τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία του μπροστά μέρους, με τη νέα λεπτή μαύρη μάσκα κλειστού τύπου να ενσωματώνει στις άκρες τα LED σώματα. Πιο ιδιαίτερο από την άλλη το e-C4, το οποίο στο αρκετά μακρύτερο αμάξωμα (μήκος 4,36 μ.), ενσωματώνει και crossover στοιχεία, όπως αυξημένη απόσταση από το έδαφος και πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος και ένα ξεχωριστό πίσω μέρος πίσω μέρος που επικρατεί κουπέ λογική, με έντονη κλίση της πίσω κολώνας και εμφανή αεροτομή. Το μπροστά μέρος χαρακτηρίζεται από τα λεπτά LED φώτα, τα οποία με τη σειρά τους διαμορφώνουν σε κάθε πλευρά ένα «V», το οποίο οριοθετεί τους βασικούς προβολείς του αυτοκινήτου (τεχνολογίας led, όπως και τα φώτα ημέρας και ομίχλης).

Σύμφωνα με την Citroen, η αυτονομία είναι στα 350 χλμ., 25 χλμ. παραπάνω από το Mokka e, παρά τα 18 επιπλέον κιλά του.

Σύμφωνα με την Citroen, η αυτονομία είναι στα 350 χλμ., 25 χλμ. παραπάνω από το Mokka e, παρά τα 18 επιπλέον κιλά του.

 
Εσωτερικό: Αμφότερα ποιοτικά, ντιζαϊνάτο το Mokka, πρακτικό το C4
Περνώντας στο εσωτερικό των δύο μοντέλων, το e-C4 είναι αυτό που διαθέτει πιο «οικογενειακό» χαρακτήρα και το Mokka e πιο μίνιμαλ, νεανικό και ντιζαϊνάτο. Το γαλλικό μοντέλο συνδυάζει σκληρά και μαλακά πλαστικά έχοντας γερή συναρμογή και σωστό φινίρισμα, με τον hi-tech αέρα να εκφράζεται από τη στάνταρ μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό για το σύστημα πολυμέσων και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 5,5 ιντσών που δεν ενθουσιάζει στο μάτι. Από τη πλευρά του το μοντέλο της Opel υιοθετεί τη νέα Pure Panel σχεδίαση, όπου ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οθόνη αφής (στάνταρ 7'' και τα δύο) είναι τοποθετημένα δίπλα-δίπλα και στραμμένα προς τον οδηγό κερδίζοντας στο design. Αντίστοιχα και εδώ θα συναντήσουμε ποιοτικά μαλακά και σκληρά μέρη.

Το Citroen e-C4 συνδυάζει καλή ποιότητα κατασκευής με hi-tech στοιχεία, όπως η στάνταρ μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 5,5 ιντσών.

Το Citroen e-C4 συνδυάζει καλή ποιότητα κατασκευής με hi-tech στοιχεία, όπως η στάνταρ μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 5,5 ιντσών.

 
Από πλευρά χώρων και πρακτικότητας, το e-C4 κερδίζει τη μάχη κατά κράτος σε κάθε τομέα, όντας πιο ευρύχωρο προς όλες τις κατευθύνσεις, με μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και αρκετές μικροθήκες και πρακτικές λύσεις, όπως τη βάση και το συρτάρι αποθήκευσης τάμπλετ πάνω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού.

Τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται με τον γνωστό ηλεκτροκινητήρα του ομίλου απόδοσης 136 ίππων και 260 Nm ροπής.

Τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται με τον γνωστό ηλεκτροκινητήρα του ομίλου απόδοσης 136 ίππων και 260 Nm ροπής.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Autotriti.gr
POIO BRIDGESTONE