ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τα 5 μικρά με την χειρότερη τελική!

108.993 Επισκέψεις στο άρθρο (20/11/2022)
Τα 5 μικρά με την χειρότερη τελική!
7 Φωτογραφίες »

Συγκρίνουμε όλα τα μικρά μοντέλα της αγοράς και βρίσκουμε ποια είναι τα 5 με την μικρότερη τελική ταχύτητα.

Τα χειρότερα μικρά σε τελική ταχύτητα

Τα μικρά βενζινοκίνητα μοντέλα, είναι τα αυτοκίνητα με τις περισσότερες πωλήσεις σήμερα στην Ελλάδα, καθώς ταιριάζουν απόλυτα στην ελληνική πραγματικότητα. Όταν λοιπόν ψάχνουμε καινούργιο αυτοκίνητο, εκτός από το πόσο «έχει» και το πόσο «καίει», σίγουρα θέλουμε να έχει και καλές επιδόσεις. Το βασικότερο φυσικά είναι οι ρεπρίζ, οι οποίες εξασφαλίζουν ασφαλές προσπέρασμα, ωστόσο ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι και η τελική ταχύτητα. Σαφώς κανείς δεν αγοράζει μικρό μοντέλο για να «τελικιάζει» , αλλά «έχει τη φάση» του να βλέπεις ποια είναι αυτά με την μικρότερη τελική, γι αυτό λοιπόμ και βρήκαμε ποια είναι τα χειρότερα μικρά σε τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)

Η τελική ταχύτητα σχετίζεται με τα άλογα, το παράδοξο με τα υβριδικά

Η τελική ταχύτητα είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι με την ισχύ του μοτέρ και συγκριμένα την ιπποδύναμη. Όσο πιο μικρή η ιπποδύναμη τόσο πιο μικρή και η τελική. Γι αυτό και όπως θα δείτε τα περισσότερα μοντέλα έχουν ατμοσφαιρικά σύνολα αρκετά κάτω των 100 ίππων.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον πάντως έχουν τα υβριδικά σε αυτόν τον τομέα, τα οποία να και πιο ισχυρά, υστερούν σε τελική. Αυτό συμβαίνει για δύο λόγους. Πρώτον έχουν έξτρα βάρος από την μπαταρία και τον ηλεκτροκινητήρα και δεύτερον επειδή η μπαταρία εξαντλείται στην ουσία η τελική επιτυγχάνεται από τον βενζινοκινητήρα, ο οποίος είναι χαμηλότερης ισχύος. Εξάλλου πρόκειται για μοντέλα που εστιάζουν στην οικονομία. Παίζουν ρόλο φυσικά και άλλοι παράγοντες όπως η αεροδυναμική, οι οποίοι βέβαια στην πράξη είναι παρόμοιοι σε μοντέλα της ίδιας κλάσης. Πάμε λοιπόν να δούμε τα πιο αργά μικρά.
 

Η μικρότερη τελική είναι τα 169 χλμ./ώρα

Ξεκινώντας από την πέμπτη χειρότερη επίδοση, εκεί θα συναντήσουμε δύο μοντέλα με τελική ταχύτητα 175 χλμ./ώρα. Μάλιστα πρόκειται για δύο full hybrid επιλογές, το Honda Jazz και το Toyota Yaris. Το πρώτο έχει συνδυαστική απόδοση 109 ίππων, έχοντας ως βάση ένα 1.500άρης θερμικό κινητήρα 98 ίππων. Το δεύτερο φοράει το γνωστό υβριδικό σύνολο της Toyota  με 116 ίππους, από τον συνδυασμό ενός 1.500άρη 3κύλινδρου κινητήρα 91 ίππων. Βέβαια με κατανάλωση 5,1 και 4,2 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα, κανείς δεν θα ενοχληθεί από την τελική.

Ένα σκαλί παραπάνω ή παρακάτω αν θέλετε θα συναντήσουμε το Hyundai i20 με τον ατμοσφαιρικό 1.200άρη κινητήρα που αποδίδει 84 ίππους και έχει τελική ταχύτητα 173 χλμ./ώρα. 2 χλμ. λιγότερα είναι η τελική επίδοση ταχύτητας του ατμοσφαιρικού VW Polo με τα 80 άλογα, όπως επίσης και το Nissan Micra με τον 1.000 κινητήρα των 91 ίππων. Μάλιστα το Micra είναι το μοναδικό τούρμπο μοντέλο στη λίστα μας.

Φτάσαμε λοιπόν στην κορυφή της λίστας, εκεί όπου θα βρούμε το Citroen C3 με τον 1,2 λτ. PureTech ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 81 ίππων. Το γαλλικό μοντέλο έχει τελική ταχύτητα 169 χλμ./ώρα.
 

Μάρκα/Μοντέλο Κυβικά (κ.εκ.) Ιπποδύναμη (PS) Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) Τιμή-από
CITROEN C3 1.2 PureTech 82 PS 1199 82 169 16.800
NISSAN MICRA 1.0 T 92 PS CVT 92 PS 999 92 171 17.290
VOLKSWAGEN POLO 1.0 MPI EVO  80 PS 999 80 171 17.950
HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS  1197 84 173 15.490
TOYOTA YARIS 1.5 HYBRID 116 PS  1490 116 175 18.960
HONDA JAZZ e:HEV 109 PS 1498 109 175 23.750

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
VW