Kia Stonic vs SEAT Arona vs Suzuki Vitara Ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο και πού; Δες την αναλυτική βαθμολογία - σκορ.
70.662 Επισκέψεις στο άρθρο (5/12/2022)
3 Φωτογραφίες »
Η σφιχτή αίσθηση της ανάρτησης, τα αυξημένα μετατρόχια και το γρήγορο τιμόνι συμβάλλουν στην αποτελεσματική συμπεριφορά του Kia Stonic υπό πίεση.
Kia Stonic vs SEAT Arona vs Suzuki Vitara: Αξιολόγηση σε ποιότητα, άνεση, τεχνολογία, ασφάλεια, οδική συμπεριφορά, Value for money και πολλά άλλα.
Οδική συμπεριφορά: Πιο οδηγοκεντρικά Stonic & Arona, off-road λογική στο Vitara
Και ποιο είναι καλύτερο στο δρόμο; Η προσέγγιση κάθε μοντέλου διαφέρει, για αυτό και η απάντησή μας δεν είναι ίδια σε κάθε περίσταση. Φερειπείν, το Kia Stonic με τον μικρό κύκλο στροφής είναι οδηγοκεντρικό και ευχάριστο, με την οδική του συμπεριφορά να θυμίζει αρκετά υπερυψωμένο χάτσμπακ. Στο κομμάτι της άνεσης, υπάρχουν κάποιες αναταράξεις του πίσω άξονα στις εγκάρσιες ανωμαλίες, κάτι που εξισορροπείται στην συνολική εικόνα από την καλή ποιότητα κύλισης του B-SUV των Κορεατών.
Αρκετά άνετη στις αναταράξεις, από την άλλη πλευρά, ήταν η ανάρτηση του SEAT Arona. Στα πρότυπα του Kia Stonic δείχνει και αυτό σχετικά σπορτίφ προσέγγιση, με ανάλαφρο πάτημα και σύστημα διεύθυνσης που μεταφέρει με ακρίβεια τις εντολές του οδηγού του στο δρόμο. Εξαιρετικά ήταν τα φρένα του (36,2 μ.), θα θέλαμε καλύτερη ηχομόνωση για να μην γίνεται έντονα αντιληπτή και η χροιά του 3κύλινδρου μοτέρ, κάτι που ισχύει και στην περίπτωση του Stonic.
Πιο off-road προσανατολισμό, τέλος, έχει το Suzuki Vitara. Παρότι η απόσταση από το έδαφος είναι μικρότερη του Arona, το Vitara τα καταφέρνει περίφημα στο χώμα. Ακολουθώντας τις καταβολές του και μολονότι 2κίνητο, το B-SUV της Suzuki έχει ανάρτηση που απορροφά υποδειγματικά τους κραδασμούς. Εκεί που υστερεί είναι στην συμπεριφορά στην άσφαλτο, όπου δεν ευνοείται και από το μέτριο σε αίσθηση και πληροφόρηση τιμόνι.
Αρκετά άνετη στις αναταράξεις, από την άλλη πλευρά, ήταν η ανάρτηση του SEAT Arona. Στα πρότυπα του Kia Stonic δείχνει και αυτό σχετικά σπορτίφ προσέγγιση, με ανάλαφρο πάτημα και σύστημα διεύθυνσης που μεταφέρει με ακρίβεια τις εντολές του οδηγού του στο δρόμο. Εξαιρετικά ήταν τα φρένα του (36,2 μ.), θα θέλαμε καλύτερη ηχομόνωση για να μην γίνεται έντονα αντιληπτή και η χροιά του 3κύλινδρου μοτέρ, κάτι που ισχύει και στην περίπτωση του Stonic.
Πιο off-road προσανατολισμό, τέλος, έχει το Suzuki Vitara. Παρότι η απόσταση από το έδαφος είναι μικρότερη του Arona, το Vitara τα καταφέρνει περίφημα στο χώμα. Ακολουθώντας τις καταβολές του και μολονότι 2κίνητο, το B-SUV της Suzuki έχει ανάρτηση που απορροφά υποδειγματικά τους κραδασμούς. Εκεί που υστερεί είναι στην συμπεριφορά στην άσφαλτο, όπου δεν ευνοείται και από το μέτριο σε αίσθηση και πληροφόρηση τιμόνι.
Σημερινή τιμή |
22.030 ευρώ: Suzuki Vitara 1.4 HYBRID 48V 2WD |
22.790 ευρώ: Kia Stonic 1.0 100 PS 48V Hybrid |
20.990 ευρώ: Seat Arona 1.0 ECO TSI 110 PS |
Μάρκα/Μοντέλο | KIA STONIC | SEAT ARONA | SUZUKI VITARA | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Αξιολογήσεις AutoΤρίτη | |||||||||
Κατανάλωση-ρύποι | 9 | 9 | 9 | ||||||
Ενεργητική Ασφάλεια-Φρένα | 10 | 10 | 8 | ||||||
Παθητική Ασφάλεια | 9 | 10 | 10 | ||||||
Value For Money | 9 | 8 | 8 | ||||||
Αξιοπιστία- Συχνότητα βλαβών | 10 | 8 | 9 | ||||||
Κινητήρας-επιδόσεις | 8 | 9 | 9 | ||||||
Εικόνα-Ποιότητα-Τεχνολογία | 8 | 8 | 8 | ||||||
Ανεση-Χώροι-Πρακτικότητα | 8 | 9 | 8 | ||||||
Μεταπωλητική Αξία | 8 | 8 | 9 | ||||||
Τελική Βαθμολογία | 181 | 179 | 175 | ||||||
Οδική Συμπεριφορά | 81/100 | 72/100 | 72/100 | ||||||
Αισθηση πολυτέλειας | 65/100 | 68/100 | 58/100 |
3 Φωτογραφίες »
Καλό κράτημα και πλευρική πρόσφυση «δίνει» το SEAT Arona, στο οποίο η υποστροφή έρχεται προοδευτικά και πολύ φυσιολογικά.
Σελίδα 2 | Super Συγκριτικό: KIA STONIC VS SEAT ARONA VS SUZUKI VITARA |
Σελίδα 3 | KIA STONIC, SEAT ARONA και SUZUKI VITARA. Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό; |
Σελίδα 4 | Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα KIA STONIC, SEAT ARONA και SUZUKI VITARA |
Σελίδα 5 | Συγκριτικό KIA STONIC VS SEAT ARONA VS SUZUKI VITARA: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους |