Οδική συμπεριφορά: Τιμόνι «ξυράφι» για το Civic, «προεδρική» αίσθηση με το 508
Σεβόμενο τις σπορτίφ καταβολές του, το Honda Civic e:HEV είναι ένα... άλλο υβριδικό, που δεν σε περιορίζει ο υβριδικός του χαρακτήρας. Το τιμόνι είναι «ξυράφι» για να περνά άμεσα τις εντολές του οδηγού, με το στιβαρό πλαίσιο να σε κρατά εντός πορείας, όσο απότομες κι αν είναι οι αλλαγές πορείας. Την ίδια στιγμή, η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων εξασφαλίζει ποιότητα κύλισης στην καθημερινότητα, συμπληρώνοντας το πλήρες οδηγικό πακέτο του μεσαίου των Ιαπώνων.
Άνετο και δυναμικό στον δικό του βαθμό είναι το Peugeot 508. Παρότι μακρύτερο έχει πιο μικρό κύκλο στροφής, μόλις στα 10,8 μ., με την γενικότερη προσέγγισή να είναι πιο... προεδρική. Και εδώ έχουμε πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, η οποία εξαφανίζει τις ανωμαλίες του αμαξώματος, ελέγχοντας το αμάξωμα και σε καθεστώς υψηλότερης ταχύτητας. Η πρόσφυση είναι πλούσια, η κύλιση σπουδαία, ενώ το αυτόματο κιβώτιο EAT8 σε «γεμίζει» σε κάθε ανεβοκατέβασμα από τα paddles του τιμονιού.
Με προίκα τους 184 ίππους και το στιβαρό πλαίσιο το Civic αποδεικνύει τις οδηγικές αρετές του, εμφανίζοντας εντυπωσιακή σταθερότητα ακόμη και υπό πίεση.