Οδική συμπεριφορά: Με πίσω πολλαπλούς το Kia Niro, πειστικό και ουδέτερο κράτημα με το Honda HR-V e:HEV
Ευχάριστο οδηγικό προφίλ συναντήσαμε πίσω από το τιμόνι του Honda HR-V e:HEV. Το τιμόνι είναι καλοζυγισμένο και ιδιαίτερα ακριβές, έχει σωστό βάρος και σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο και τη σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης τα καταφέρνει περίφημα σε σβέλτους ρυθμούς. Ποιοτική είναι και η κύλιση του ιαπωνικού C-SUV, το οποίο έχει εξαιρετικά φρένα (36,4 μέτρα) και αποτελεσματικότητα στον τρόπο διαχείρισης των ανωμαλιών στους δρόμους.
Άνετο χαρακτήρα «βγάζει» και το Kia Niro, το οποίο προτάσσει ένα αρκετά οικογενειακό στιλ. Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων παίρνει πολύ καλό βαθμό στην διαχείριση του κακοτράχαλου, ενώ στα θετικά προσμετράμε και την ησυχία της καμπίνας. Αθόρυβο σε χαμηλές ταχύτητες είναι και το HR-V e:HEV, πάνω από τα 100 χλμ./ώρα όμως το κιβώτιο του Niro δείχνει την υπεροχή του καθώς δεν παράγει βουητό. Σωστό και το feedback του τιμονιού, παρότι όχι τόσο άμεσο σε αίσθηση.
Με 75 χλμ./ώρα πετυχημένη ταχύτητα εισόδου στο elk test, το Honda HR-V e:HEV επιβεβαίωσε το ασφαλές οδηγικό του προφίλ σε μία απαιτητική διαδικασία.