Η διάταξη των πολλαπλών συνδέσμων βοηθά στην καλύτερη και αμεσότερη διαχείριση του αμαξώματος, διατηρώντας τις κλίσεις του αμαξώματος σε λογικά επίπεδα σε δρόμο με στροφές.
Ford Kuga vs Kia Sportage: Αξιολόγηση σε 10 τομείς.
Οδική συμπεριφορά: Έχουν τον τρόπο να σε ικανοποιούν
Με κοινό πλεονέκτημα την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, τα δύο SUV φροντίζουν και επιβεβαιώνουν στο ακέραιο τον οικογενειακό προσανατολισμό τους. Στην περίπτωση του Ford Kuga η γενικότερη «σφιχτή» αίσθηση του συνόλου συνδυάζεται με εξαιρετική λείανση των κακοτεχνιών ή ανωμαλιών του δρόμου με την ανάρτηση να λειτουργεί ισοπεδωτικά, χωρίς θόρυβο και τραντάγματα. Θα θέλαμε πιο μικρό τoν κύκλο στροφής (11,4 μ.) αν και μιλάμε για ένα ευκολοδήγητο εντός πόλης αυτοκίνητο.
Άνετο στο δρόμο είναι και το Kia Sportage, στο οποίο μας αρέσει αρκετά η ποιότητα κύλισης. Συγκριτικά με το Kuga έχει κατά τι πιο ήσυχη καμπίνα, με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση να προσαρμόζει συνεχώς τον έλεγχο απόσβεσης για να διατηρεί το όχημα όσο πιο σπορ, άνετο ή ικανό μπορεί να είναι ανά πάσα στιγμή. Εξαιρετικά αποδείχθηκαν τα φρένα του SUV των Κορεατών (36,2 μέτρα), πιο ευχάριστο στο πρόγραμμα Sport το τιμόνι καθώς στις επιλογές Eco και Normal έχει πιο μέτρια αίσθηση.
Το SUV της Ford έχει πέντε επιλογές προγραμμάτων παραμετροποίησης (Normal, Sport, Slippery, Snow/Sand, Eco), με καθεμιά να διαφοροποιεί την απόκριση του κινητήρα και το τερέν δράσης του μοντέλου.