Ειδικά με το πρόγραμμα άνεσης και τα αντίστοιχα προσαρμοσμένα ελεγχόμενα αμορτισέρ (+1.141¤), οι ανωμαλίες φιλτράρονται άριστα και η κύλιση του Audi Q3 είναι σπουδαία.
Alfa Romeo Tonale vs Audi Q3: Αξιολόγηση σε 10 τομείς
Οδική συμπεριφορά: Με κορυφαίο «στρίψιμο» η Tonale, super κύλιση στο Q3
Οι premium περγαμηνές των δύο οικογενειακών SUV αποτυπώνονται και στην οδική τους συμπεριφορά στην οποία και ξεχωρίζουν. Ικανότατο στο στρίψιμο αλλά εξαιρετικό και ως προς την ποιότητα κύλισής του είναι το Audi Q3. Πληρώνοντας 1.141 ευρώ για ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ επεκτείνεις το πεδίο δράσης προς όλες τις κατευθύνσεις (άνεση, οδική συμπεριφορά) χάρη και στις έξτρα επιλογές στο σύστημα παραμετροποίησης Drive Select (Efficient, Normal, Dynamic, Auto, Individual και off road).
Περνώντας στα της Alfa Romeo Tonale, ακόμα και με τα στάνταρ αμορτισέρ μεταβλητής απόσβεσης KONI FSD (Frequency Selective Damping) έχεις παθητική διαφοροποίηση στην λειτουργία ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Η διαχείριση των κακοτεχνιών γίνεται με αποτελεσματικό τρόπο, ενώ ταυτόχρονα οι κλίσεις λάμπουν δια της απουσίας τους, με το αμάξωμα να αντιδρά άμεσα στις εντολές του οδηγού. Αυτό διαπιστώσαμε, εξάλλου, και στην διαδικασία αποφυγής κινδύνου (elk test). Εκεί, η ισχυρότερη έκδοση της «Ιταλίας (160 PS) πέτυχε επίδοση ρεκόρ με 78,5 χλμ./ώρα, με το «βασικό» μοντέλο να έχει και αυτό τις προδιαγραφές να σε βγάλει ασπροπρόσωπο σε πιο πιεστικές καταστάσεις.
¶μεσο και εξαιρετικά ακριβές είναι το μπροστινό τμήμα της Alfa Romeo Tonale, η οποία φέρει τις κατάλληλες ρυθμίσεις στις ανεξάρτητες αναρτήσεις (γόνατα ΜακΦέρσον σε κάθε τροχό).