Το απόλυτα ασφαλές προφίλ του mHEV Renault Captur ενισχύεται από τη σωστή θέση οδήγησης και την απροβλημάτιστη περιφερειακή ορατότητα (ακόμη και τα προσκέφαλα διαθέτουν σχετική ειδική σχεδίαση).
Renault Captur Vs Skoda Kamiq: Αξιολόγηση σε 10 τομείς
Οδική συμπεριφορά: Βγαίνεις και εκτός δρόμου με το Captur, σβέλτο και με καλά φρένα το Kamiq
Με 210 χλστ. από το έδαφος (174 με πλήρες φορτίο), το ήπια υβριδικό Captur έχει και... ήπιο off-road προσανατολισμό που του επιτρέπει να ξεπερνά με ευκολία τις ανωμαλίες του δρόμου, αλλά και τα εμπόδια στο κακοτράχαλο. Εξαιρετικά αποτελεσματικό σε λειτουργία είναι το ESP (μη απενεργοποιούμενο), το οποίο περιορίζει τις κλίσεις σε απότομες αλλαγές πορείας και δίνει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης.
Περισσότερο σβέλτη συμπεριφορά έχει το Skoda Kamiq, ελέω και του μηχανικού συνόλου που σε εμπνέει περισσότερο. Δίνοντας 350€ αποκτάς ηλεκτρονικό έλεγχο της σπορ ανάρτησης (Sport Chassis Control χαμηλωμένο κατά 15 χλστ.) για πιο σπορτίφ αίσθηση, με το «βασικό» πακέτο να είναι απορροφητικό και με πολύ καλό bound-rebound. Ανθεκτικά αποδείχθηκαν τα φρένα, με το μικρό SUV της Skoda να «κοκκαλώνει» από τα 100 χλμ./ώρα σε 36 μέτρα.
Μπόλικη πρόσφυση από τους μπροστά τροχούς και αρκετή σιγουριά από το ακριβές και καλοζυγισμένο τιμόνι με σωστά επιλεγμένο λόγο στην υδραυλική του υποβοήθηση απολαμβάνεις οδηγώντας το Skoda Kamiq.