2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Τα εξαιρετικά φρένα (35,6 μ.), η καλοκουρδισμένη ανάρτηση και η στιβαρότητα στους γρήγορους ρυθμούς συνθέτουν το all around προφίλ του πετρελαιοκίνητου Peugeot 2008.
Peugeot 2008 Vs Renault Captur: Αξιολόγηση σε 10 τομείς
43.803 Επισκέψεις στο άρθρο (3/2/2023)
Peugeot 2008 Vs Renault Captur: Αξιολόγηση σε ποιότητα, άνεση, τεχνολογία, ασφάλεια, οδική συμπεριφορά, value for money και πολλά άλλα.
Οδική συμπεριφορά: Άνετο το 2008, ποιοτική κύλιση στο Captur
Ευχάριστο πονοκέφαλο δημιουργεί η οδηγική σύγκριση των Peugeot 2008 και Renault Captur. Μιλάμε, αλλωστε, για δύο SUV πόλης που ικανοποιούν και με το παραπάνω τον οδηγό τους. Στην επιμέρους «κόντρα», το Peugeot 2008 διαθέτει έναν ολοκληρωμένο χαρακτήρα. Με αρκετά στιβαρό εμπρός μέρος και άμεσο τιμόνι, καταφέρνει να είναι ευχάριστο οδηγικά ακόμα και σε γρήγορο τέμπο. Κεντρικός πυλώνας της οδικής του συμπεριφοράς, βέβαια, είναι η άνεση που το χαρακτηρίζει λόγω της καλοκουρδισμένης ανάρτησης που ανταποκρίνεται σε όλες τις καταστάσεις. Εξαιρετικά αποδείχθηκαν τα φρένα του diesel 2008 (35,6 μ. από τα 100 χλμ./ώρα).
Περνώντας στο Renault Captur, θα σταθούμε στην κορυφαία κύλιση του. Αυτό διαπιστώσαμε χάρη στην ήσυχη και απορροφητική ανάρτησή του, απόρροια επίσης και της πολύ καλής ηχομόνωσης της καμπίνας, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες (67,2 dB στα 100 χλμ./ώρα με 6η επιλεγμένη σχέση). Κατά τα λοιπά, είναι αρκετά στιβαρό και ευθύβολο στο δρόμο, ενώ σε ένα επαρχιακό δρόμο δύσκολα θα παρουσιάσει έντονες κλίσεις, παρά τα 210 χλστ. απόστασης από το έδαφος.
Περνώντας στο Renault Captur, θα σταθούμε στην κορυφαία κύλιση του. Αυτό διαπιστώσαμε χάρη στην ήσυχη και απορροφητική ανάρτησή του, απόρροια επίσης και της πολύ καλής ηχομόνωσης της καμπίνας, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες (67,2 dB στα 100 χλμ./ώρα με 6η επιλεγμένη σχέση). Κατά τα λοιπά, είναι αρκετά στιβαρό και ευθύβολο στο δρόμο, ενώ σε ένα επαρχιακό δρόμο δύσκολα θα παρουσιάσει έντονες κλίσεις, παρά τα 210 χλστ. απόστασης από το έδαφος.
Σε περισσότερη πίεση η σχετικά σφιχτή ανάρτηση του Renault Captur θα συγκρατήσει τις κλίσεις, θα δώσει περισσότερα περιθώρια στην πρόσφυση και παράλληλα θα λειάνει τις κακοτεχνίες χωρίς να θορυβήσει.