Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Hyundai Bayon και Volkswagen T-crossC
40.699 Επισκέψεις στο άρθρο (9/2/2023)
4 Φωτογραφίες »
Λαμβάνοντας υπόψη τους περιορισμούς από το 5άρι κιβώτιο, ο 1,0 TSI «έδωσε» μέση κατανάλωση 6,8 λτ./100 χλμ., νούμερο καλό για την κατηγορία.
Hyundai Bayon Vs Volkswagen T-cross: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.
Κινητήρας: Έχεις επιδόσεις με το Bayon, κάνεις οικονομία με το T-Cross
Αμφότερα εξοπλισμένα με 1.000άρη turbo κινητήρα, τα δύο SUV πόλης τα πήγαν καλύτερα σε συγκεκριμένο σετ μετρήσεων στο AutoΤρίτη Test Center. Στην περίπτωση του Hyundai Bayon, διαπιστώσαμε καλύτερες επιδόσεις σε στάση και σε ενδιάμεσες ταχύτητες. Κάτι τα +5 άλογα (100 PS), κάτι το 6άρι κιβώτιο, στο μοντέλο της Hyundai είχαμε αρκετά πιο εύκολες-γρήγορες προσπεράσεις. Από την άλλη πλευρά, η κατανάλωση του Bayon είναι «τσιμπημένη», 7,8 λτ./100 χλμ..
Στην οικονομία καυσίμου είναι που επιλέξεις το VW T-Cross. Τα 6,8 λτ./100 χλμ. είναι καλή τιμή για την κατηγορία, υπολογίζοντας την απουσία κάποιας ηλεκτρικής βοήθειας και την χαμηλή ιπποδύναμη (95 PS). Στα αρνητικά θα συμπεριλάβουμε το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, διότι ναι μεν κινηθείς άνετα στις περισσότερες των αστικών μετακινήσεων, όμως αν είσαι φορτωμένος με 3 και πάνω άτομα ή βρίσκεσαι ανηφορικό επαρχιακό δίκτυο, θα αναγκαστείς να κατεβάσεις μία σχέση.
Στην οικονομία καυσίμου είναι που επιλέξεις το VW T-Cross. Τα 6,8 λτ./100 χλμ. είναι καλή τιμή για την κατηγορία, υπολογίζοντας την απουσία κάποιας ηλεκτρικής βοήθειας και την χαμηλή ιπποδύναμη (95 PS). Στα αρνητικά θα συμπεριλάβουμε το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, διότι ναι μεν κινηθείς άνετα στις περισσότερες των αστικών μετακινήσεων, όμως αν είσαι φορτωμένος με 3 και πάνω άτομα ή βρίσκεσαι ανηφορικό επαρχιακό δίκτυο, θα αναγκαστείς να κατεβάσεις μία σχέση.
Χώροι: Πλάτος καμπίνας αλά Qashqai στο Bayon, στάνταρ συρόμενα καθίσματα στο T-Cross
Στο αρχείο των μετρήσεών μας, το Hyundai Bayon εύκολα κοντράρει στο φάρδος της καμπίνας του μικρομεσαία SUV. Με πλάτος στα 1.385 χλστ. βολεύονται άνετα 3 ενήλικοι επιβάτες, αν και ο περιορισμένος χώρος για τα πόδια (8 εκ.) θα τους δυσκολέψει. Περιθώριο σχεδόν 15 εκατοστών έχει το στενότερο για τους πίσω επιβάτες VW T-Cross. Το γερμανικό SUVάκι επενδύει στην πρακτικότητα με στάνταρ συρόμενα πίσω καθίσματα (κατά 14 εκ.) τα οποία και αυξομειώνουν τον χώρο αποσκευών (347-417 λτ.).
4 Φωτογραφίες »
Ο 1000άρης T-GDi των 100 ίππων διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία και το θετικό του τράβηγμα από χαμηλά, ενώ παρά την αραιή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου είναι ικανός και στις μεσαίες στροφές λειτουργίας του.
Μάρκα/Μοντέλο | Hyundai Bayon | Volkswagen T-cross | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Εγγύηση (χρόνια) | 5 | 2 | ||||
Έκδοση εξοπλισμού | DISTINCTIVE | LIFE | ||||
Τιμή | ||||||
Μετρήσεις AutoΤρίτη | ||||||
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | CONTINENTAL | HANKOOK | ||||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 11,39 | 11,63 | ||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 38,6 | 37,4 | ||||
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,21 | 10,09 | ||||
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 13,9 | 16,6 | ||||
Θόρυβος στα 100 (db) | 65,4 | 70,4 | ||||
Θόρυβος στα 120 (db) | 67,5 | 72,8 | ||||
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 8,7 | 8,2 | ||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
|
5 | 5,2 | ||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,8 | 6,8 | ||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
|
800 | 769 | ||||
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,38 | 1,34 | ||||
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,39 | 1,4 | ||||
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 8 | 14,5 | ||||
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 3,8 | 4,5 | ||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
|
411 | 347-417 | ||||
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
|
7 | 0 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
|
78 | 67 | ||||
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
91,5 | 100 | ||||
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
121,3 | 111 | ||||
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
|
730 | 640 | ||||
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
|
400 | 442 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
|
186 | 199,5 | ||||
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
|
98,5 | 102 |
Σελίδα 2 | Super Συγκριτικό: Hyundai Bayon Vs Volkswagen T-Cross |
Σελίδα 3 | Hyundai Bayon Vs Volkswagen T-Cross: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό; |
Σελίδα 4 | Hyundai Bayon Vs Volkswagen T-Cross: Ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο και πού; Δες την αναλυτική βαθμολογία - σκορ |
Σελίδα 5 | Συγκριτικό Hyundai Bayon Vs Volkswagen T-Cross: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους |