ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γκαζιάρικο Ford Puma ST αλλά ποιο: Με τους 170 ή τους 200 ίππους;

11.467 Επισκέψεις στο άρθρο (22/4/2023)
Γκαζιάρικο Ford Puma ST αλλά ποιο: Με τους 170 ή τους 200 ίππους;
6 Φωτογραφίες »

Η νέα ST έκδοση του Puma ST είναι ήπια υβριδική, αποδίδει 170 άλογα και κοστίζει σχεδόν 2.500 ευρώ λιγότερο. Εσύ θα προτιμούσες αυτή ή την παραδοσιακή αμιγώς βενζινοκίνητη επιλογή με τα 200 άλογα;

Ήπια υβριδικό 1.000άρι με 170 άλογα ή βενζινάρα με 200 ίππους;

Μια δεύτερη «ανυπότακτη» έκδοση που είναι αφιερωμένη στην οδηγική απόλαυση και στην παραγωγή αδρεναλίνης στον οργανισμό του οδηγού και αφήνει σε δεύτερο πλάνο την κατανάλωση έχει προσθέσει εδώ και λίγο καιρό η Ford στην γκάμα του Puma ST για να ικανοποιήσει τα θέλω των ανήσυχων εργένηδων ή των οικογενειαρχών που δεν θέλουν να ξεχάσουν τι εστί γκάζια. Συγκεκριμένα, δίπλα στο Puma ST των 200 ίππων, η Ford έχει προσθέσει μια δεύτερη επιλογή στα 170 άλογα, η οποία έχει ως καρδιά άλλο μοτέρ, συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο και κοστίζει σχεδόν 2.500 ευρώ λιγότερο.

Πάμε να δούμε τι διαφορές υπάρχουν ανάμεσα στις δύο υψηλών επιδόσεων εκδόσεις του Puma ST:

Εμφάνιση-Εσωτερικό: Σε προδιαθέτουν για εκρηκτικές επιδόσεις

Τόσο το 170άρι όσο και το 200άρι υιοθετούν το επιθετικό και σπορ προφίλ της πιο προσιτής ST-Line έκδοσης του δημοφιλούς crossover αλλά ξεχωρίζουν χάρη σε μια σειρά από μοναδικά στοιχεία όπως τις μαύρες γυαλιστερές επιφάνειες στην μάσκα και τους καθρέφτες, τις 19 ιντσών ζάντες ειδικής σχεδίασης με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S, στους εμπρός προβολείς LED, τις δύο χρωμιωμένες απολήξεις εξατμίσεων, το μεγάλο πίσω σπόιλερ, στις κόκκινες δαγκάνες των φρένων και στα φιμέ κρύσταλλα.

Αντίστοιχα σπορ και δυναμική είναι η εικόνα των δύο εκδόσεων ST στο εσωτερικό, αφού στον πλούσιο εξοπλισμό και την πολύ καλή ποιοτικά καμπίνα, προστίθενται τώρα εμπρός καθίσματα της Recaro, flat bottomed τιμόνι, σπορ πεντάλ και η παραδοσιακή μαύρη επένδυση οροφής υψηλής ποιότητας που διαθέτουν όλες οι εκδόσεις ST της Ford. Παρών είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, το αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα κλιματισμού- (EATC), το ηχοσύστημα B&O των 10 ηχείων και με ψηφιακό δέκτη DAB, το σύστημα infotainment SYNC 3 και όλα τα σύγχρονα στοιχεία ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης. Στα θετικά του χαρακτηριστικά βέβαια συγκαταλέγεται και το σύστημα MegaBox της Ford που διαθέτει και το Puma ST και που προσφέρει επιπλέον 80 λίτρα αποθήκευσης κάτω από τον χώρο αποσκευών των 456 λίτρων.

Κινητήρες: Ήπια υβριδικό ο 1.000άρης του Puma ST των 170 ίππων

Το Ford Puma ST με τους 200 ίππους χρησιμοποιεί για την κίνησή του τα μηχανικά μέρη του αντίστοιχου κορυφαίου Fiesta ST. Αυτό σημαίνει πως κάτω από το καπό του συναντάμε τον τρικύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα Ecoboost των 1,5 λτ. με απόδοση 200 άλογα και 320 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Όπως φάνηκε και στη δοκιμή μας, αυτός ο κινητήρας είναι ικανός να αναδείξει τον σπορ του χαρακτήρα προσφέροντας άμεση απόκριση και εύρωστη λειτουργία σε όλο το φάσμα περιστροφής του, ενώ αντίστοιχα ικανό είναι και το κιβώτιο με τον κορυφαίο σε κούμπωμα και αίσθηση επιλογέα. Στο κομμάτι των επιδόσεων, το Puma ST με τα 200 άλογα μπορεί να πετύχει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 6,7 δευτερόλεπτα με την Ford να ανακοινώνει μέση κατανάλωση καυσίμου στα 6,6 λτ./100 χλμ. (σε πραγματικές συνθήκες υπολογίστε λίγο κάτω από τα 10 λτ./100χλμ.).

Η νέα «καυτή» έκδοση με τα 170 άλογα που πλέον εμπλουτίζει στην ST γκάμα της Ford συνδυάζεται με μια εξελιγμένη εκδοχή του γνωστού, πολυβραβευμένου 1.000άρη Ecoboost κινητήρα του 1,0 λίτρου με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, ο οποίος είναι ρυθμισμένος να αποδίδει 170 ίππους στις 5.750 σ.α.λ. με ροπή 248 Nm στις 3.000 σ.α.λ., σε συνδυασμό αποκλειστικά με το 7-τάχυτο αυτόματο Powershif κιβώτιο. Ραφιναρισμένο είναι επίσης το 7-τάχυτο κιβώτιο Powershift, αφού έχει πλέον νέα χαρτογράφηση στο λογισμικό επιτρέποντας τα διαδοχικά κατεβάσματα έως και τριών σχέσεων για ταχύτερα προσπεράσματα. Από πλευράς επιδόσεων, το Puma ST με τους 170 ίππους κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δευτερόλεπτα, ενώ υπόσχεται κατανάλωση καυσίμου 6,3 λτ./100 χλμ..

Τιμή: Σχεδόν 2.500 ευρώ ακριβότερο το Puma ST των 200 ίππων

H νέα έκδοση με τα 170 δεν τοποθετείται χαμηλότερα από το Puma ST 200 ίππων μόνο σε ισχύ και επιδόσεις αλλά και τιμολογιακά, αφού το Puma ST 170 κοστίζει 38.291 ευρώ και το 200άρι έχει αρχική τιμή 40.893 ευρώ. Πάντως, όπως συμβαίνει και με τις υπόλοιπες εκδόσεις, τα δύο «καυτά» Puma μπορούν να αποκτηθούν με το προνομιακό χρηματοδοτικό πρόγραμμα που προσφέρει χαμηλό επιτόκιο και δυνατότητα ευέλικτης αποπληρωμής που φτάνει μέχρι και τους 60 μήνες και διατίθενται με 5ετή εργοστασιακή εγγύηση.

Ήπια υβριδικό 1.000άρι με 170 άλογα ή βενζινάρα με 200 ίππους;
- Ξεχωρίζουν και τα δύο σε σχέση με τις απλές εκδόσεις
- Ήπια υβριδικός 1.000άρης 170 PS ή 1,5 λτ. με 200 PS;
- Σχεδόν 2.500 ευρώ ακριβότερο το Puma ST των 200 ίππων
Εσύ τι θα επέλεγες; Το 170άρι ήπια υβριδικό ή το ισχυρότερο και το πιο ακριβό Puma ST των 200 ίππων;

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
VW