ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Ποια Tesla; H νέα Mercedes CLA θα έχει καλύτερη αυτονομία και φόρτιση
Από ποια χώρα είναι τα περισσότερα παλιά που βλέπεις στους δρόμους;
Εσύ τι προτιμάς στην καμπίνα, εργονομία ή στυλ;
Φτιάχνεις ένα παλιό «σαν καινούργιο» ή θα πας σε πιο καινούργιο;
Αφού το κράτος θέλει «πράσινα» ταξί γιατί δεν τους βγάζει τους φόρους;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Μήπως έφαγε το «political correct» το ξύλο & το δέρμα στην καμπίνα;
Διαβάστηκε από 3963 αναγνώστες

- Το δέρμα έφυγε από τα αυτοκίνητα για λόγους ευαισθησίας προς τα ζώα<br>
- Το ξύλο παρεξηγήθηκε και αυτό ως δείγμα καταστροφής των δασών<br>
- Η μόδα είναι αυτή που καθορίζει ποια υλικά χρησιμοποιούνται<br>
- Το δέρμα επιστρέφει συνθετικό, το συνθετικό ξύλο όμως όχι<br> - Το δέρμα έφυγε από τα αυτοκίνητα για λόγους ευαισθησίας προς τα ζώα
- Το ξύλο παρεξηγήθηκε και αυτό ως δείγμα καταστροφής των δασών
- Η μόδα είναι αυτή που καθορίζει ποια υλικά χρησιμοποιούνται
- Το δέρμα επιστρέφει συνθετικό, το συνθετικό ξύλο όμως όχι

Το δέρμα έφυγε από τα αυτοκίνητα για λόγους ευαισθησίας προς τα ζώα

Λίγο η ευαισθησία στα ζώα, πολύ περισσότερο το κίνημα των vegan, και το δέρμα έφυγε από τις καμπίνες. Νωρίτερα το ξύλο είχε περιοριστεί μόνο στα πολύ ακριβά μοντέλα, και έτσι τα δύο μόνα «φυσικά» υλικά στην καμπίνα εξαφανίστηκαν. Θα επιστρέψουν; Πως και γιατί;
 
Όταν η Range Rover λανσάρισε τη ναυαρχίδα της, το Velar, το πρώτο που είχε να διαφημίσει για το αυτοκίνητό της ήταν η απουσία δέρματος. Αν το ίδιο διαφήμιζε η Fiat για το Panda, δεν θα έκανε εντύπωση σε κανέναν. Όμως ένα ακριβό και πολυτελές αυτοκίνητο χωρίς δέρμα είναι φυσικά είδηση. Ο λόγος; Το κίνημα των vegan περισσότερο, αλλά και ο σεβασμός στα ζώα, ήταν η αφορμή να μπορεί η Range Rover να χρεώνει το ύφασμα τόσο όσο πριν χρέωνε το δέρμα. Πληρώνεις για να «μην» έχεις.

Το ξύλο παρεξηγήθηκε και αυτό ως δείγμα καταστροφής των δασών

Φυσικά κανείς δεν διαφήμισε ποτέ την απουσία του ξύλου από τις περισσότερες καμπίνες ως σεβασμό στα δάση. Σίγουρα σε κάποιους θα έκανε κλικ η ιδέα, παρότι βέβαια το ξύλο μπορεί να παραχθεί με σεβασμό στα δάση και είναι ένα πολύ καλό, οικολογικό υλικό, αφού έχεις 30 χρόνια ένα δέντρο που παρότι κόβεται, αλλιώς δεν θα υπήρχε καθόλου. Όμως το ξύλο δεν έφυγε από τα αυτοκίνητα για λόγους σεβασμού. Έφυγε γιατί απλά δεν ταίριαζε, ούτε το γνήσιο, ούτε ακόμη περισσότερο το ιμιτασιόν.

Η μόδα είναι αυτή που καθορίζει ποια υλικά χρησιμοποιούνται

Στο κάτω κάτω το δέρμα ταιριάζει παντού. Μπορεί να έχεις την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, την πιο σουηδική λιτή σχεδίαση, και το δέρμα να δένει γάντι με όλα. Το ξύλο όμως όχι τόσο. Μπορεί στα πολύ ακριβά αυτοκίνητα, το ακριβό, σκούρο, γνήσιο ξύλο να δένει ακόμη με τη σχεδίαση, βάλτο όμως σε ένα Suzuki Vitara και θα γελάνε και τα δέντρα. Η μόδα του ξύλου τελείωσε για αισθητικούς λόγους, αφού η χρήση του ιμιτασιόν στα προσιτά αυτοκίνητα έφερνε περισσότερη ξινίλα και από το λεμόνι. Και έτσι, λίγο η πολιτική ορθότητα, λίγο η μόδα, και τα δύο μόνα φυσικά υλικά έφυγαν από το αυτοκίνητο.

Το δέρμα επιστρέφει συνθετικό, το συνθετικό ξύλο όμως όχι

Επειδή όμως ούτε η ίδια η Range Rover δεν μπορεί να πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες, και το ύφασμα στην τιμή δέρματος δεν πείθει ούτε τους πιο φανατικούς vegan, το δέρμα επέστρεψε στις καμπίνες ως συνθετικό. Δε μιλάμε για τη δερματίνη του 80, αλλά για υλικά που έχουν τα χαρακτηριστικά του δέρματος, ενώ όλο και λιγότερες φορές πλέον, έχουν και την όψη του. Η αισθητική άλλαξε και δεν μας πειράζει να μην δείχνει για δέρμα, θέλουμε όμως ακόμη την αίσθηση που προσφέρει. Το συνθετικό ξύλο από την άλλη δοκιμάστηκε, αλλά είναι μάλλον βέβαιο πως δεν θα το ξαναδούμε.
 
Ή όχι; Εσένα σου άρεσε το ξύλο στην καμπίνα; Το συνθετικό; Και τελικά  θες ακόμη δέρμα στο αυτοκίνητο ή προτιμάς τα νέα υλικά, τόσο σε υφή όσο και όψη; Τι λες;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...