|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Non-Paper |
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | |||||
περισσότερα » | |||||
Γιατί τα ηλεκτρικά στο Leasing έχουν τιμές σαν να τα αγοράζεις; | |||||
Διαβάστηκε από 1882 αναγνώστες | |||||
Γιατί τα ηλεκτρικά στο Leasing έχουν τιμές σαν να τα αγοράζεις;
Οι εταιρείες leasing χρεώνουν την 4ετία μίσθωσης στα ηλεκτρικά παραπάνω από το κόστος αγοράς τους Αυτό γίνεται επειδή τα ηλεκτρικά είναι 20% ακριβότερα από τα βενζίνης και με άγνωστη τιμή ως μεταχειρισμένα 4 χρόνια μετά Επίσης υπάρχει ανασφάλεια για τυχόν ακριβές ζημιές (πχ. μπαταρία) & η απαξίωση της τεχνολογίας των σημερινών ηλεκτρικών Οι εταιρείες leasing δεν εκμεταλλεύονται πάντα τα κίνητρα και τις επιδοτήσεις, άρα δε μπορούν να «πουλάνε» χαμηλά Οι εταιρείες leasing χρεώνουν την 4ετία μίσθωσης στα ηλεκτρικά παραπάνω από το κόστος αγοράς τουςΗ μετάβαση σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελεί μια στρατηγική για πολλές εταιρείες που επιθυμούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα και να ενσωματώσουν βιώσιμες λύσεις στις επιχειρησιακές τους πρακτικές. Παρά την αυξανόμενη δημοτικότητα των ηλεκτρικών οχημάτων, οι εταιρείες leasing συνεχίζουν να προσφέρουν υψηλότερα μισθώματα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε σχέση με τα παραδοσιακά βενζινοκίνητα. Ας δούμε τους κυριότερους λόγους για τους οποίους συμβαίνει αυτό.Οι leasing εταιρείες ζητάνε ακριβότερα μισθώματα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε σχέση με τα βενζινοκίνητα (σε βαθμό που τα κάνει να μην συμφέρουν σε σχέση με το να τα αγοράσεις αφού σε κόστος 4ετίας η τιμή τους είναι ακριβότερη ακόμη και από το κόστος απόκτησης τους). Αυτό συμβαίνει για λόγους όπως: - το υψηλότερο κόστος αγοράς τους (κάτι που αλλάζει τώρα που τα ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα και από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα), -η «άγνωστη» (για την ακρίβεια, η πολύ δύσκολη να υπολογιστεί) υπολειμματική τους αξία (το πόσα λεφτά «θα πιάνουν» ως μεταχειρισμένα μετά τα 4 χρόνια μίσθωσης) και -η απόσβεση του κόστους των μπαταριών τους. Μα ας δούμε λίγο πιο αναλυτικά. Τα ηλεκτρικά είναι 20% ακριβότερα από τα βενζίνης και με άγνωστη τιμή ως μεταχειρισμένα 4 χρόνια μετά1. Ακριβότερο κόστος αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτωνΗ αρχική τιμή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι συνήθως υψηλότερη (περίπου 20%) από αυτή ενός βενζινοκίνητου οχήματος. Η κύρια αιτία είναι το κόστος των μπαταριών και των προηγμένων τεχνολογιών που χρησιμοποιούνται σε αυτά τα οχήματα. Η leasing εταιρεία θέλει να πάρει πίσω τα λεφτά της κατά τη διάρκεια της μίσθωσης, με αποτέλεσμα τα μισθώματα να είναι υψηλότερα. Αυτό αποτελεί ένα από τα πιο συχνά αναφερόμενα εμπόδια για τις επιχειρήσεις που θέλουν να εντάξουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα στον στόλο τους. 2. ¶γνωστη υπολειμματική αξία (πόσα θα «πιάνουν» ως μεταχειρισμένα) Οι leasing εταιρείες εκτιμούν την απαξίωση των οχημάτων με βάση τη διάρκεια ζωής και την αποδοτικότητα των τεχνολογιών τους. Παρόλο που τα ηλεκτρικά οχήματα προσφέρουν μεγαλύτερη αποδοτικότητα και είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον, η τεχνολογία τους εξακολουθεί να βρίσκεται σε φάση εξέλιξης. Οι leasing εταιρείες εκφράζουν ανησυχία για την πιθανή γρηγορότερη μείωση της αξίας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε σχέση με τα βενζινοκίνητα, εξαιτίας των ταχέων εξελίξεων στην τεχνολογία των μπαταριών και των υποδομών φόρτισης. Υπάρχει ανασφάλεια για τυχόν ακριβές ζημιές (πχ. μπαταρία) & η απαξίωση της τεχνολογίας των σημερινών ηλεκτρικών3. Απόσβεση κόστους της μπαταρίας του ηλεκτρικού οχήματοςΗ μπαταρία αποτελεί το πιο ακριβό εξάρτημα σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Παρά την εγγύηση που συνήθως καλύπτει τις μπαταρίες για αρκετά χρόνια ή ατελείωτα χιλιόμετρα (π.χ. Toyota και εγγύηση για 1.000.000 χιλιόμετρα), η αντικατάστασή τους ή η ανανέωσή τους μπορεί να γίνει αναγκαία κατά τη διάρκεια της μίσθωσης. Οι εταιρείες leasing υπολογίζουν το κόστος αυτό στο μίσθωμα, το οποίο οδηγεί σε υψηλότερο κόστος για τους πελάτες. Η μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας και η βελτίωση της τεχνολογίας τους θα μειώσουν αυτό το κόστος με την πάροδο του χρόνου. 4. Κίνδυνος τεχνολογικής παλαιότητας Η ταχεία εξέλιξη της τεχνολογίας στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων δημιουργεί αβεβαιότητα σχετικά με την αξία των οχημάτων στο μέλλον. Οι εταιρείες leasing χρεώνουν υψηλότερα μισθώματα για να καλύψουν τον κίνδυνο ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα απαξιωθούν πιο γρήγορα από τα βενζινοκίνητα, λόγω της ταχύτατης ανάπτυξης νέων μοντέλων και τεχνολογιών. Οι εταιρείες leaing δεν εκμεταλλεύονται πάντα τα κίνητρα και τις επιδοτήσεις, άρα δε μπορούν να «πουλάνε» χαμηλά5. Κρατικές επιδοτήσεις και κίνητραΑν και πολλές κυβερνήσεις παρείχαν επιδοτήσεις και κίνητρα για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα κίνητρα αυτά συνήθως δεν επηρέασαν άμεσα το κόστος της μίσθωσης. Οι εταιρείες leasing δεν είναι πάντα σε θέση να εκμεταλλευτούν πλήρως αυτά τα κίνητρα, με αποτέλεσμα τα μισθώματα να παραμένουν υψηλά, ακόμα και όταν υπάρχει κρατική στήριξη για την αγορά ή τη μίσθωση ηλεκτρικών οχημάτων. 6. Προς το παρόν μικρή η αγορά μεταχειρισμένων ηλεκτρικών Ο τομέας των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν είναι ακόμα τόσο ανεπτυγμένος όσο αυτός των βενζινοκίνητων οχημάτων. Αυτό αυξάνει το οικονομικό ρίσκο για τις leasing εταιρείες, καθώς η δυνατότητα να πουλήσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε δεύτερη χρήση δεν είναι εξασφαλισμένη, γεγονός που τις αναγκάζει να θέτουν υψηλότερα μισθώματα για να καλύψουν πιθανές απώλειες από τη μελλοντική πώληση τους σε χαμηλότερη τιμή. Η τεχνολογία εξελίσσεται και οι τιμές των μπαταριών αναμένεται να μειωθούν, γεγονός που θα συμβάλει στο να μειωθούν τα μισθώματα στο μέλλον, καθιστώντας τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πιο προσιτά για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα και να εκμεταλλευτούν τις βέλτιστες λύσεις κινητικότητας. |
|||||
Σχολιάστε την είδηση | |||||
|
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr