ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Εσένα αξίζουν τα φανάρια σου 60 ευρώ για να ξεθαμπώσουν;
Με τι υλικά πλένεις το αμάξι; Ειδικά για τέτοια χρήση ή του σπιτιού;
Γιατί πρέπει όλοι να το`χουν με την τεχνολογία για να οδηγήσουν σήμερα;
Diesel με φίλτρο DPF και πάνω από 100.000 χλμ.; Τι να προσέξεις!
Κανονικό μικρό ηλεκτρικό όταν όλα είναι SUV; Υπάρχει νόημα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Αναβίωση της Lancia Ypsilon: Μήπως καλύτερα να είχαμε μία νέα Alfa Mito;
Διαβάστηκε από 6247 αναγνώστες

Η Lancia επανήρθε πανηγυρικά με μια νέα Ypsilon και συμμετοχή στους αγώνες.<br>
Η Ypsilon λανσαρίστηκε μόνο σε μερικές Ευρωπαϊκές χώρες προς το παρόν (Ιταλία, Γαλλία, Βέλγιο & Ολλανδία).<br>
Οι πωλήσεις δεν είναι αυτές που περίμενε η Stellantis για το νέο μοντέλο.<br>
Μία νέα Mito στα ίδια μηχανικά ίσως να είχε μεγαλύτερη ανταπόκριση. Η Lancia επανήρθε πανηγυρικά με μια νέα Ypsilon και συμμετοχή στους αγώνες.
Η Ypsilon λανσαρίστηκε μόνο σε μερικές Ευρωπαϊκές χώρες προς το παρόν (Ιταλία, Γαλλία, Βέλγιο & Ολλανδία).
Οι πωλήσεις δεν είναι αυτές που περίμενε η Stellantis για το νέο μοντέλο.
Μία νέα Mito στα ίδια μηχανικά ίσως να είχε μεγαλύτερη ανταπόκριση.

Η Lancia επανήρθε πανηγυρικά με μια νέα Ypsilon και συμμετοχή στους αγώνες.

Δεν είναι λίγο η αναβίωση μιας μάρκας που αγαπάμε τόσο πολύ. Και η νέα Ypsilon ξανάφερε την Lancia στο προσκήνιο με τον καλύτερο τρόπο, δηλαδή και ηλεκτρική, και θερμική. Όμως εκτός από το συναίσθημα, μήπως λογικά θα ήταν καλύτερα το μοντέλο αυτό να ήταν μία Alfa Romeo Mito;

Η Stellantis έχει αυτή τη στιγμή τη μεγαλύτερη ενεργή λίστα από μάρκες. Κανένας άλλος όμιλος δεν την φτάνει, αν και στο παρελθόν είχαμε δει την GM να παράγει αυτοκίνητα με πολλά σηματάκια στο καπό. Η απόφαση να επανέλθει η Lancia στο προσκήνιο, όταν έχεις ήδη τόσες ενεργές μάρκες, ήταν λίγο απίθανη, αλλά έγινε αποδεκτή με μεγάλη χαρά απ`όλους. Η Ypsilon αρχικά ανακοινώθηκε ως μόνο ηλεκτρική, όμως ήρθε και ως θερμική, με την μεγαλύτερη είδηση φυσικά να είναι η εξέλιξη ενός αγωνιστικού για να τιμήσει την παράδοση της μάρκες στους αγώνες.

Η Ypsilon λανσαρίστηκε μόνο σε μερικές Ευρωπαϊκές χώρες προς το παρόν (Ιταλία, Γαλλία, Βέλγιο & Ολλανδία)

Μέχρι πριν την νέα Ypsilon η Lancia υπήρχε μόνο στην Ιταλία, και με ένα μοντέλο στο πάτωμα του Panda, που ήθελε ανανέωση. Το νέο αυτοκίνητο δεν έχει καμία σχέση με το παλιό αφού είναι βασισμένο στο Peugeot 208, και άρα μεγαλύτερο σε κάθε διάσταση, και με το «χεράκι» των Ιταλών, ακόμη πιο καλοφτιαγμένο και πολυτελές, και με σχεδίαση που δείχνει αμέσως την παράδοση της Lancia. Στο πρώτο λανσάρισμα η Ypsilon «κατέβηκε» σε επιλεγμένες αγορές, όπως της Ιταλίας, Γαλλίας, του Βελγίου και της Ολλανδίας. 

Οι πωλήσεις δεν είναι αυτές που περίμενε η Stellantis για το νέο μοντέλο

Παρά όμως τον πρώτο ενθουσιασμό και τις αξιόλογες πωλήσεις το τελευταίο δίμηνο του 2024, όταν και η Ypsilon κατέβηκε στις αγορές, το πρώτο δίμηνο αυτού του έτους οι πωλήσεις «μαράθηκαν» και έπεσαν κατά ⅔. Για την Stellantis αυτή η ανάσχεση μπορεί να σημαίνει πως η υπομονή για την αναβίωση της Lancia μπορεί να μην είναι πολύ μεγάλη, και αν δεν αλλάξει κάτι η Lancia να βρεθεί πάλι με πρόβλημα. Και αυτό αφού έχουν δαπανηθεί λεφτά στην επαναφορά του δικτύου της μάρκας στις αγορές απ'όπου είχε λείψει μέχρι τώρα. Η Stellantis δεν έφτιαξε νέο δίκτυο, αλλά «έριξε» την Lancia δίπλα στις άλλες μάρκες του ομίλου, ενώ στις ταξινομήσεις συνέχισε να μετράει τη Lancia μαζί με αυτές της Chrysler (ελάχιστες) στην Ευρώπη.

Μία νέα Mito στα ίδια μηχανικά ίσως να είχε μεγαλύτερη ανταπόκριση

Αν η Stellantis είχε αφήσει τη Lancia να «σβήσει» χωρίς αντικαταστάτη της προηγούμενης Ypsilon, θα χάναμε μια μεγάλη φίρμα από το χώρο της αυτοκίνησης. Αν όμως στη θέση της Ypsilon, στο πάτωμα του 208 είχαμε δει αντί για μία Lancia, μία Alfa Romeo, ίσως το πράγμα να ήταν καλύτερο. Έτοιμο δίκτυο, αναβάθμιση της γκάμας της Alfa με ένα πέμπτο μοντέλο, που κάνει τη μάρκα πιο ισχυρή εμπορικά, και σίγουρη πελατεία από τους Alfisti και όσους βλέπουν την μιλανέζικη μάρκα χωρίς αντίπαλο, και όχι απλά  «άλλη μία premium» όπως ουσιαστικά λανσαρεται η Ypsilon. Μια Alfa Romeo Mito θα ήταν καλύτερη για όλους. Εκτός φυσικά από τη Lancia.
 
Εσύ τι λες; Αξίζει να σωθεί η Lancia, τουλάχιστον για το προσεχές μέλλον; Ή μήπως θα ήταν καλύτερα οι πόροι και τελικά το μοντέλο αυτό να το είχαμε δει ως Alfa Mito σε περισσότερες χώρες, και στην Ελλάδα; Εσύ δεν θα αγόραζες μια Mito αντί να περιμένεις πότε και αν θα έρθει η Ypsilon; Τι λες;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...