Με τρεις εκδόσεις βενζίνης και τέσσερις diesel ξεκινά την καριέρα της στην Γερμανία η νέα Mercedes GLA.
Πρώτες τιμές για τη νέα Mercedes GLA στην Ευρώπη
46.434 Επισκέψεις στο άρθρο (12/2/2020)
Η νέα, δεύτερη γενιά του μικρομεσαίου Crossover της Mercedes-Benz ξεκινά την εμπορική της πορεία στην Ευρώπη, αρχής γενομένης από την Γερμανία. Δείτε πόσο κοστίζει και μάθετε τα πάντα για τη νέα Mercedes GLA.
Το μικρότερο crossover στην γκάμα της Mercedes-Benz παρουσιάστηκε στα μέσα του περασμένου Δεκέμβρη έχοντας στη φαρέτρα του καινούρια εμφάνιση, μεγαλύτερους χώρους και πλουσιότερο τεχνολογικό εξοπλισμό. Είναι φανερό πως οι Γερμανοί θέλησαν να δώσουν στη νέα GLA ακόμη περισσότερα crossover χαρακτηριστικά, φεύγοντας έτσι από το στυλ του υπερυψωμένου hatchback που είχε υιοθετήσει η προηγούμενη γενιά. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η νέα GLA είναι παραπάνω από 10 εκατοστά πιο ψηλή από την προηγούμενη (στα 1.611 ύψος αντί 1.507 χιλιοστών) με 143 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος (+9 χλστ.), την ίδια στιγμή που το μήκος της έχει μειωθεί από τα 4.424 στα 4.410 χιλιοστά. Αν και έχει ελαφρώς μικρότερο καθαρό μήκος, η Mercedes κατάφερε να αυξήσει το μεταξόνιο κατά 3 εκατοστά στα 2.729 χιλιοστά (2.699 χιλιοστά είναι το μεταξόνιο της προκατόχου), δίνοντας την δυνατότητα στους σχεδιαστές να αυξήσουν το χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών κατά 116 χιλιοστά. Έπειτα, μικρή αλλά σημαντική είναι η αύξηση του χώρου αποσκευών, αφού η Mercedes φρόντισε να τον μεγαλώσει κατά 14 λίτρα φτάνοντας τα 435 λίτρα.
Στο εσωτερικό το σκηνικό είναι γνώριμο, αφού η GLA υιοθετεί πολλά στοιχεία από τις νέες A-Class και GLB, με προεξάρχον στοιχείο το σύστημα infotainment ΜBUX με το μακρόστενο κάδρο που ενσωματώνει δύο οθόνες από 7 έως και 10,25 ίντσες. Η διάταξη στο ταμπλό χαρακτηρίζεται από μίνιμαλ σχεδιαστικά στοιχεία αντλώντας έμπνευση από τη νεότερη γλώσσα της premium φίρμας.
H νέα Mercedes GLA, τουλάχιστον αρχικά, θα λανσαριστεί με τον 1,33 λίτρων βενζινοκινητήρα απόδοσης 163 ίππων και 250 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, στην έκδοση GLA 200 με τις τιμές στη Γερμανία να ξεκινούν από τις 37.270 ευρώ. Ένα σκαλοπάτι ψηλότερα συναντούμε την ισχυρότερη προς το παρόν βενζινοκίνητη έκδοση GLA 250 με τον δίλιτρο turbo βενζίνης των 224 ίππων με 350 Nm ροπής που συνεργάζεται με το νεότερο 8G-DCT αυτόματο κιβώτιο της Mercedes και κοστίζει από 42.167 ευρώ (44.381 ευρώ η τετρακίνητη έκδοση GLA 250 4MATIC).
Στο diesel τώρα, υπάρχουν τέσσερις επιλογές συνολικά, εκ των οποίων δύο δικίνητες και δύο τετρακίνητες, που έχουν κάτω από το καπό τους τον τετρακύλινδρο turbo κινητήρα χωρητικότητας 1.951 κ.εκ. σε διαφορετικές εκδόσεις ισχύος. Σημειώστε πως, όλες οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις συνδυάζονται αποκλειστικά με το νέο 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Στην αρχή της γκάμας, λοιπόν, βρίσκεται η GLA 200 d των 150 ίππων με 320 Nm ροπής που τιμάται από 38.782 ευρώ, ενώ η τετρακίνητη GLA 200 d 4MATIC είναι ακριβότερη κατά περίπου 2.200 ευρώ, από40.995 ευρώ. Έπειτα, συναντούμε την GLA 220 d των 190 ίππων με 400 Nm ροπής και κόστος κτήσης από 41.911 ευρώ (44.125 ευρώ η τετρακίνητη 4MATIC).
Καταλήγοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως οι τετρακίνητες εκδόσεις έχουν στη φαρέτρα τους μια αναβαθμισμένη εκδοχή του συστήματος 4MATIC το οποίο διαθέτει στάνταρ το πακέτο Off-Road Engineering. Μηχανικά, το σύστημα 4MATIC περιλαμβάνει τον μετατροπέα ροπής στον πίσω άξονα, ο οποίος είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο. Επιπλέον, το μπλοκέ διαφορικό με πολλαπλούς δίσκους εδρεύει στον πίσω άξονα ενώ, η τετρακίνηση ενεργοποιείται ηλεκτρομηχανικά σε αντίθεση με το απερχόμενο μοντέλο, στο οποίο ξεκινούσε υδραυλικά.
Δείτε παρακάτω τους αναλυτικούς πίνακες με τις τιμές της νέας Mercedes GLA για την αγορά της Γερμανίας, από όπου και αρχίζει την εμπορική του πορεία:
@Τάσος: Δηλαδή, μάστορα, μας λές ότι 10,000€ είναι η διαφορά τιμής απ' το χειροκίνητο στο αυτόματο κιβώτιο συν τη διαφορά τιμής απ' τον 180 στον 200 κινητήρα; Διαφορές, ξαναλέω, όχι η συνολική τιμή κιβωτίου και κινητήρα.. Οι 10,000€ στις 37900 είναι ~27%. Σχεδόν το 1/3 της συνολικής τιμής. Δε μπορεί να είναι μόνο διαφορές στο κιβώτιο και κινητήρα.. Από διαστημόπλοιο τα πήραν;
Προς Τάσο Καρατάσο: Ακόμα κι ο Αϊνστάιν να διάβαζε τα δυο σου σχόλια, δεν θα μπορούσε να βγάλει συμπέρασμα. Άλλα αντί άλλων, μας λες.. Τη μια προσπαθείς να εξηγήσεις τη διαφορά και την άλλη ότι είναι ίδιες στην τιμή οι 200άρες. Ξεκαθάρισε τα πρώτα εσύ με τον εαυτό σου και μετά μας τα εξηγείς..
Δηλαδή με ένα 1.3 Reno κινητήρα θέλουν 37.000 προς τι αυτή η τιμή... Απλά είναι πανάκριβη όταν φτιάξει η Mercedes ένα δικό της κινητήρα τότε θα απαιτούσε αυτή την τιμή.
Παίδες η διαφορά των 10.000€ δεν είναι μόνο ένα αυτόματο κιβώτιο, αλλά η μετατροπή ενός μικρομεσαίου κλειστοφοβικού υπεριψωμένου hatchback του 2013 σε ένα κανονικό και ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ μικρομεσαίο SUV του 2020!
Προς Teddy Bear : Για να στο πω λιανά. Η GLA 200 automatic 1ης γενιάς με τη GLA 200 automatic 2ης γενιάς κοστίζουν ακριβώς το ίδιο!!! Δεν καταλαβαίνω που κολλάς.
Η GLA 180 κόστιζε από 27.900€ με χειροκίνητο 6αρι κιβώτιο. Τα 10.000€ παραπάνω που λες είναι αποτέλεσμα του αυτόματου κιβωτίου και της πιο δυνατής έκδοσης του κινητήρα αυτού (GLA 200). Ελπίζω να σου έφυγε η απορία.
@Τάσος: Δηλαδή, μάστορα, μας λές ότι 10,000€ είναι η διαφορά τιμής απ' το χειροκίνητο στο αυτόματο κιβώτιο συν τη διαφορά τιμής απ' τον 180 στον 200 κινητήρα; Διαφορές, ξαναλέω, όχι η συνολική τιμή κιβωτίου και κινητήρα.. Οι 10,000€ στις 37900 είναι ~27%. Σχεδόν το 1/3 της συνολικής τιμής. Δε μπορεί να είναι μόνο διαφορές στο κιβώτιο και κινητήρα.. Από διαστημόπλοιο τα πήραν;
Προς Τάσο Καρατάσο: Ακόμα κι ο Αϊνστάιν να διάβαζε τα δυο σου σχόλια, δεν θα μπορούσε να βγάλει συμπέρασμα. Άλλα αντί άλλων, μας λες.. Τη μια προσπαθείς να εξηγήσεις τη διαφορά και την άλλη ότι είναι ίδιες στην τιμή οι 200άρες. Ξεκαθάρισε τα πρώτα εσύ με τον εαυτό σου και μετά μας τα εξηγείς..
Δηλαδή με ένα 1.3 Reno κινητήρα θέλουν 37.000 προς τι αυτή η τιμή... Απλά είναι πανάκριβη όταν φτιάξει η Mercedes ένα δικό της κινητήρα τότε θα απαιτούσε αυτή την τιμή.
Παίδες η διαφορά των 10.000€ δεν είναι μόνο ένα αυτόματο κιβώτιο, αλλά η μετατροπή ενός μικρομεσαίου κλειστοφοβικού υπεριψωμένου hatchback του 2013 σε ένα κανονικό και ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ μικρομεσαίο SUV του 2020!
Η προηγούμενη γενιά κοστίζει 27k,αυτή με 10k επιπλέον γιατί? Αγγίζει την glb. Απορίας άξιο....
Προς Teddy Bear : Για να στο πω λιανά. Η GLA 200 automatic 1ης γενιάς με τη GLA 200 automatic 2ης γενιάς κοστίζουν ακριβώς το ίδιο!!! Δεν καταλαβαίνω που κολλάς.
Η GLA 180 κόστιζε από 27.900€ με χειροκίνητο 6αρι κιβώτιο. Τα 10.000€ παραπάνω που λες είναι αποτέλεσμα του αυτόματου κιβωτίου και της πιο δυνατής έκδοσης του κινητήρα αυτού (GLA 200). Ελπίζω να σου έφυγε η απορία.